Erg slechte grap inderdaad.
Heb nog geen goede grap gezien of gehoord eigenlijk.
Ja alleen van: "Erik, je moet Meneer Leeuw bellen, 020-blablablabla". Kerel belt, krijgt hij Artis aan de Leeuw Toen pas had hij het door
Zelfde kan met meneer Beer ofzo en een andere dierentuin
(oh, heb btw internet op mijn werkplek nu tijdelijk )
Apr-01-2004 08:39
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja alleen van: "Erik, je moet Meneer Leeuw bellen, 020-blablablabla". Kerel belt, krijgt hij Artis aan de Leeuw Toen pas had hij het door
(oh, heb btw internet op mijn werkplek nu tijdelijk )
ik ook en ik verveel mij nu, heb wel dingen die ik moet doen hehe maar geen zin.
Die van de Leeuw die kende ik in de vorm van.
De heer H.B. Gijs heeft gebeld tel: bla bla bla (holle bolle gijs van de efteling dus....kantoorhumor he )
Apr-01-2004 08:42
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
dit voorbeeld stond ook in de krant vandaag
Apr-01-2004 09:02
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
En ik de hele ochtend bezig geweest om m'n mp3s op read only te zetten. Het risico dat omghi2u.exe & pixorstfu.exe gedelete worden wil ik echt niet lopen hoor
Apr-01-2004 09:36
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Wat was die 1 april grap van Swamper dan?
Ik heb alleen die van Ste gevonden, saai dat Tiesto omkwam tijdens een auto ongeluk. Hoeveel levens heeft Tijs, vorig jaar kwam hij ook al om tijdens een vliegtuigcrash
Deadmau5
Eric Prydz
en je krijgt waarschijnlijk een max attachemt grote van een paar honderd kb, dus die gb krijg je van je leven niet vol
Apr-01-2004 12:09
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by MennoB
Wat was die 1 april grap van Swamper dan?
Ik heb alleen die van Ste gevonden, saai dat Tiesto omkwam tijdens een auto ongeluk. Hoeveel levens heeft Tijs, vorig jaar kwam hij ook al om tijdens een vliegtuigcrash
Die van dat auto-ongeluk is muf, die heb ik 2 of 3 jaar geleden al eens verzonnen met henkie_henk. Henkie_henk had ff snel een site gemaakt met RIP Tiësto enzo erop. Ik had toen het bericht in de Music Discussion gezet. Zorgde toen voor een hele rel want iedereen ging toen naar de Music Discussion toe (ook van RMF toen) om het bericht te lezen, en het zorgde er zelfs voor dat het forum crashte
Originally posted by Blik
Die van dat auto-ongeluk is muf, die heb ik 2 of 3 jaar geleden al eens verzonnen met henkie_henk. Henkie_henk had ff snel een site gemaakt met RIP Tiësto enzo erop. Ik had toen het bericht in de Music Discussion gezet. Zorgde toen voor een hele rel want iedereen ging toen naar de Music Discussion toe (ook van RMF toen) om het bericht te lezen, en het zorgde er zelfs voor dat het forum crashte
(en het was niet eens 1 april )
Die was wel goed toen ja
Vandaag nog echt geen ENKELE goede gezien.
En Ste is gewoon een sukkel