Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hallå Scul
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mr Musse
tranceaddict in training

Registered: Feb 2003
Hallå Scul

Tjena Scul...jag har en fråga. Vad är: 10.04.04 # In Qontrol, RAI, Amsterdam. Jag är nämligen nere i Holland just då....kan du skicka en flyer eller berättta vad det är......cheers!!!

Old Post Jan-23-2004 16:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Mr Musse Click here to Send Mr Musse a Private Message Add Mr Musse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

http://events.q-dance.nl/2004-04_10-april_inqontrol/

Rai Amsterdam / 10th of April 2004 / 21:00 - 7:00 / 42 Euro

InQontrol
Date: 10th of April 2004
Place: Amsterdam Rai
Time: 21:00 - 7:00
Capacity: 30.000
Tickets: € 42
Line-up:

Early Hardcore
- Bass D & King Matthew, NL
- Gizmo, NL
- Darkraver, NL
- Buzz Fuzz, NL
- Outblast, NL
- Franky Jones, BE

Hardtrance
- Scot Project, DE
- DJ Energy vs. Tatana, CH
- Igor S, IT
- SHOKK vs. Flutlicht, DE
- DJ Dean, DE
- Max Savietto, IT
- Bas & Ram, NL
- DJ Yves, BE vs. Lady X, NL

Techno
- Marco Remus, DE
- Chris Liebing, DE
- Miss Djax, NL
- Cristian Varela, ES
- Ben Sims, UK
- Lars Klein, DE
- Justin Berkovi (live), UK
- Xanno Gallois vs. D-Jay-Alias, NL

Hardstyle
- Showtek, NL
- Deepack, NL
- Lady Tom, CH
- Straight On DJ Team, NL
- Charly Lownoise & Isaac, NL (Live)
- Hardheadz DJ Team, NL
- Alpha Twins, NL
- Gary D, DE
- Technoboy, IT
- Sunny D, NL
- Beholder & Balistic, NL
- Mark E.G., UK

Last edited by jp on Jan-23-2004 at 17:14

Old Post Jan-23-2004 17:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

han svarade innan jag fick möjligheten.
hoppas det här räcker annars får du alltid fråga mig

Old Post Jan-23-2004 17:23  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

hur kan jp förstå svenska?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-23-2004 17:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr Musse
tranceaddict in training

Registered: Feb 2003

Man tackar.........kanske man ska åka dit när man ändå är i närheten.....cheers!!!

Old Post Jan-23-2004 17:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Mr Musse Click here to Send Mr Musse a Private Message Add Mr Musse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Glorie

såvitt jag vet kan han lite men bara namnen av festen var viktigt för att besvara frågan tror jag

Old Post Jan-23-2004 17:44  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Glorie

Ungefär som när jag förstår Hollänska... frågar Scul eller nån annan jag känner i Holland Fast denna gången var det nog som Scul sa...

Har själv hankat mig fram ett par gånger på att gissa mig fram till vad som sa och det gick bra dom gångerna

Skulle iaf gärna dra på den där festen men vad jag har förståt så är det där bara en vanlig partyhelg för dom... varje helg är det typ 100 nya fester

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-23-2004 at 18:04

Old Post Jan-23-2004 17:57  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

quote:
Originally posted by ScuL
såvitt jag vet kan han lite men bara namnen av festen var viktigt för att besvara frågan tror jag

Du har rätt igen!

Old Post Jan-23-2004 18:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Party Hat

quote:
Originally posted by ScuL

hehe ok... musse hade lika gärna kunnat menat.. "Jag ska dra ner till In Control, vi ses där? Cheers"

ja känner en ytterligare snubbe som ska flyga ner dit oxå... så sjuuukt bra det lär bli ja vill meeeee åka...awwwww scot project vill jag se innan jag dör (pvd & tiesto kvalar också in på den listan)

iofs kanske ja ska ner till amdm i början av april. om jag har råd vill säga

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-23-2004 18:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

meeeh hur kan det komma sig at alla holländare kan svenska?

Old Post Jan-23-2004 19:04  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

quote:
Originally posted by St_Andrew
meeeh hur kan det komma sig at alla holländare kan svenska?

Kan du hålla en hemlighet? Jag spelar Counterstrike

Swedish dedicated server

Old Post Jan-23-2004 19:41  Netherlands
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Skulle iaf gärna dra på den där festen men vad jag har förståt så är det där bara en vanlig partyhelg för dom... varje helg är det typ 100 nya fester

Nååååååå, vel er dette Holland, men at det blir holdt fester av denne typen hver helg er vel å overdrive en smule. Q-Dance har en del events gående, men det går som regel minst en måned mellom hver av dem.

For min del tar jeg muligens turen over for denne festen da det skal komme en ny turoperatør med meget billige billetter til Amsterdam her i Norge snart. Tiden får vise..

Old Post Jan-23-2004 20:07  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hallå Scul
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno Staff (1) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDilemma (Public Order Trance Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:50.

Forum Rules: