|
| quote: | Originally posted by Switch
nou ik neem deze thread totaal niet serieus, en dat zal ik je effe vertellen.
ten eerste ben jij degene die de asot channel op efnet hebt geopend of niet? jij zit dag in dag uit naar asot te luisteren, omdat je er maar geen genoeg van kunt krijgen. geen wonder dat dan na een maand of 4 a 5 je het helemaal zat bent. je zit zelf tegen iedereen aan te schreeuwen dat ze er naar moeten luisteren, omdat het zo goed is. radio stations zien ineens een grote boost van luisteraars en denken: "he, laten we ze meer geven", en dus komen er meer zenders, programma's en luisteraars.
ten tweede: je downloadt ook veel mp3s, veel te vroeg dan wanneer ze officieel op plaat/cd uitkomen. voordat de 99% gemiddelde trance liefhebber het gehoord heeft, heb jij het alweer uitgekakt.
zie je nou dat het allemaal je eigen schuld is? de commercie en de "grootheid" van de trancescene is allemaal jouw schuld, denk daar maar eens bij na.
hier een goeie tip: stop met downloaden en met luisteren naar trance, en luister sporadisch eens in de 2 weken 1 liveset. wedden dat je dan compleet uit je dak gaat?
maarja, de mens is hebberig, en wil van 1 ding altijd meer hebben. dus ja, ik zie weinig kans van slagen dat het goed zal gaan.... |
Allereerst: Ik ben inderdaad degene die #asot heeft geopend, luister idd veel trance en download idd mp3, maar heb de nummers even snel als de gemiddelde TranceAddict member.
Maar daar gaat het niet om, het punt is dat er te veel radioshows zijn met te veel van hetzelfde. En dat zorgt ervoor dat de zeepbel nog eens uitelkaar spat.
Als je favo. voetbalclub waar je een seizoenskaart van hebt om de 3 dagen speelt, een jaar lang, met steeds dezelfde opstelling, dan begint het na een tijdje te vervelen. Dat gevoel krijg ik nu ook bij ASOT. Het is te veel van het goede, leuk en aardig bedoeld misschien, maar het pakt niet goed uit naar mijn mening.
Een te veel aan iets zal op termijn resulteren in verveling, en dat gevoel begin ik te krijgen. Als je ASOT terug brengt naar iets exclusiefs, eens in de week 2 uurtjes en voor de rest geen extra's, zal het langer leuk blijven. (En dan idd werken met een future favourite, om toch iedereen een beetje scherp te houden)
Het zou mooi zijn als ASOT het goede voorbeeld zou geven door terug te gaan naar het oude concept. Misschien dat de andere DJ's zich dan eens achter hun oren gaan krabben en zoiets hebben van, misschien hebben ze wel gelijk. Als we wat gas terug nemen kunnen we veel langer doorgaan en blijft het leuk.
Wat je zegt over het downloaden van MP3, zit misschien wat in, maar de DJ's zorgen er in mijn ogen zelf voor dat je snel op nummers, die nog moeten uitkomen, uitgekeken raakt. Ze producen nieuwe platen, draaien die elke week in hun shows, maar komen pas maanden later uit. Vind je het dan gek dat iedereen tegen die tijd zoiets heeft van: "ja daaag, ik ben er nu wel op uitgekeken!" ?
|