Sen har smålandsnytt ett om att de ska hänga ut fartsyndare som fastnat på kamerorna längs vägarna ...
http://www.tv4.se/~lib/videolink.asp?filename=TV4vxjmorgon
sen är alla namn kukade på Lunarstorm upptäckte jag nu
mitt nick på lunar... KmAKKAiCvCI\jhU P21
såja, posta era egna nu
Last edited by jofawe on Apr-02-2004 at 13:26
Apr-01-2004 06:21
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
hmm.. den där lunarstorm grejen har försvunnit nu.. va inne förut och då va namnen där... hehe
jobbiga dem e.
trodde först min gammle lumpar polare hade blivit dum i huvét och bytt till nått jävla gay namn.. men så va det ju inte.. hehe
Apr-01-2004 06:28
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
I bilen på väg till jobbet i morse hörde jag på radion ett 1a april skämt från radiosporten...
Nån utlänsk längdhoppare som ska ha slagit världsårsbästa och han använde den nya stilen där man gör en volt i hoppet...
Så pladdra dom vidare nån minut om det för att bygga upp mer trovärdighet
Jag hittade Aftonbladets (ej nätupplaga)... Vi får tidningen gratis här på chalmers...
Apr-01-2004 08:25
Smeagol
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2003
Jag vill inte vara nan messersmith nu men faktum ar att man KAN hoppa langre om man voltar. Det ar bara inte tillatet pga skaderisken.
Borde kanske papeka att det ar nagot jag last innan (inte forsta april alltsa). Sa jag kan inte skylla pa dagen om det skulle visa sig att jag hade fel anda. Sa det var inte taget HELT ur luften.
Har heter det "pesce d'aprile" - aprilfisk. Fraga garna hur fiskar kom in i det hela, jag undrar ocksa...
Iofs sager man ju i sverige april, april din dumma SILL... vad har fiskar med saken att gora egentligen!? Mer an att sill rimmar pa april.
Apr-01-2004 08:55
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Årets första aprilskämt såg jag för nästan en vecka sen!
Det var matvarukedjan Netto som på sitt veckoblad hade skrivit "rea 50% på alla varor, fram till 1 april"
Sen på baksidan stod det såklart.. april april
hehe, lite småvågat faktiskt - lär ju dyka upp en massa folk som vill ha av kakan hehe
Apr-01-2004 08:55
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Läste just Aftonbladet och såg ett så uppenbart aprilskämt...
Ett bolag som säger sig ha byggt en underjordisk tåglinje mellan Sthlm och Lofoten vilket är 110mil och dettsa ska då bara ta 59 minuter... alltså tåget går i mach 1... spåret går på 2km djup under jorden...
Själv tänkte jag inte en det som ett aprilskämt... kom inte slångt eftersom jag inte använder Kazaa och har ett virus skydd som jag litar på
Blev utsatt för ett Aprilskämt tidigare idag... mer ett practical joke.
Kollar i min kallender på datorn där det står "Ring Göran på telnr: XXXXXX, behöver hjälp med kopiator"
Så jag ringer kunden
Telefonist:
Välkommen till *spraaaak* det är Anna
Steve:
Ja hejsan jag heter Stefan & ringer från Engboms, jag söker Göran (Jag tänker mig att detta är ett litet företag eftersom dom bara lämnat ett förnamn)
Telefonist:
Vilken Göran ?
Steve:
Ja jag fick bara namnet Göran av en kollega som tagit emot samtalet från han.
Telefonist:
Okej för det finns nämligen 31 Göran hos oss
Steve:
Oj, det låter som ett stort företag.
Telefonist:
Ja du har kommit till Regeringskansliet...
Hahaha... fan va jag skrattade när jag la på... mina kollegor som skojat med mig ville väl att jag skulle få fatt i Göran Persson eller nåt