LLoret....van 9 juli tot 26 juli....
Nou ik ben er dus ook geweest...
Vorig jaar ook al en het is ZEKER niet aan te raden om 2x achter elkaar te gaan...saai want je kent alles al...
Ik ben vooral naar de Asterix geweest (stom café maar de rest van mijn groep wilde er graag heen om vantevoren flink bier te drinken)..De DJ heeft 1x Flight 643 gedraaid omdat ik die aanvroeg, verder echt van de ****café muziek..
Verder een aantal keer naar Tropics geweest, geluid en lichten echt zeer goed. St Trop ging ik elke keer naar toe, echt mooie tent gewoon met een enorme trap in de zaal (3 verdiepingen). Wat me wel opviel was dat ze per disco dezelfde muziek draaide. Als je elke avond naar de tropics ging dan hoorde je elke avond hetzelfde. Ook zo in de St Trop, daar was het ook elke avond minimaal 2x : Ian Van Dahl - Castles In The Sky (Wippenberg Remix)..
Verder vond ik de muziek maar erg matig...veel milk inc achtige producties, echt weinig echt goeie, kwaliteit & relaxte trance.
Ook in de Bumpers ben ik afgezet...6000 pesetas voor een clubkaart. Die was 1 week geldig maar hoefde je niet bij te betalen voor speciale dj's. (Johan Gielen kwam ook nog maar die hoefde ik niet te zien). Maar ik heb dus eigenlijk 6000 pes betaald voor 1 avond (2.5 uur) Tiësto. Was wel zeer wreed maar toch ook wel erg duur wel voor alleen entree...
Maar goed, Tiësto draaide wel masterlijk hoor...People want to be needed, Sunset on ibiza, massive, 10 in 01, skydive, urban train, flight 643 (met kosheen er doorheen), lost vagueness, voyage, the prophet, innocente...
Er waren maar een stuk of 5 nummers die ik niet herkende...voelde me een echte tranceaddict 
Verder was 17 dagen gewoon veel te lang, weer viel tegen, voor de vrouwtjes ging ik niet want ik had (en heb nog steeds) een vriendin thuis zitten...10 dagen was gewoon beter geweest..
|