Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De ideale party-organisator
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ROFL
tranceaddict

Registered: Aug 2003
De ideale party-organisator

Naar aanleiding van de reacties op de Sensation-thread, waar mensen zich negatief uitlaten over ID&T, ben ik benieuwd,

- waarom mensen hier zo'n negatief beeld hebben van de grootste party-organisator van Nederland,

- of er ook mensen zijn die positief zijn over ID&T, en

- wat de mensen hier wel een perfecte (of tenminste een goede) organisator van feesten vinden.

Old Post Feb-06-2004 09:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for ROFL Click here to Send ROFL a Private Message Visit ROFL's homepage! Add ROFL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
1. omdat ID&T volgens die mensen een sell out is. Ik ben van mening dat ze als een grote organisatie en feesten organisaeren voor de massa het gewoon goed doet. Ja, ze zijn (voor velen) niet/amper innovatief maar moet dat als een organisatie die voor de massa is?

2. ik.

3. ID&T heeft volgens mij zo'n beetje de best georganiseerde feesten. Dancevalley 2003 waar om 23 uur het drinken zo'n beetje overal op was, onbegrijpelijk! Nu werd er niet eens zovee l aandacht aan besteed...

Als dat ID&T was geweest, werd het afgemaakt door de critici. MOnumetal waar op Awakenings na 2 uur ofzo geen eten meer kon worden gekocht. Dat is gewoon slecht (georganiseerd) als dat gebeurt. ID&T doet het beter met 3x zoveel man binnen

Voor de goede orde: ik ben helemaal niet zo pro-ID&T als men denkt. Ik denk dat ik gewoon verder kijk en reeler ben dan de " IK HAAT ID$T , ID$T IS KUT, ID$T MOET DIT EN DAT" mensen.

Let the flaming begin

Old Post Feb-06-2004 09:50 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Re: De ideale party-organisator

quote:
Originally posted by ROFL
Naar aanleiding van de reacties op de Sensation-thread, waar mensen zich negatief uitlaten over ID&T, ben ik benieuwd,

- waarom mensen hier zo'n negatief beeld hebben van de grootste party-organisator van Nederland,

- of er ook mensen zijn die positief zijn over ID&T, en

- wat de mensen hier wel een perfecte (of tenminste een goede) organisator van feesten vinden.

1. Omdat ze geen visie hebben, niet tegen kritiek kunnen en geld hun grootste drijfveer is , waardoor ze geen ethiek hebben en zaken in het belang van de scene regelen.

2. Ja hoor, ik ben objectief. Ze hebben ook hun goede dingen, maar de negatieve zaken overheersen voor mij. Ze betekenen heel erg veel voor de housescene (en hebben veel betekend), maar ik stoor me aan hoe ze nu hun zaakjes regelen.

3. ID&T is een goede organisator, maar het kan op sommige punten gewoon beter. Ik vind Monumental een goede organisator. Goedkoop, no bullshit no nonsense. The music counts. Maar oke, smaken verschillen.

quote:
ID&T heeft volgens mij zo'n beetje de best georganiseerde feesten. Dancevalley 2003 waar om 23 uur het drinken zo'n beetje overal op was, onbegrijpelijk! Nu werd er niet eens zovee l aandacht aan besteed...

Als dat ID&T was geweest, werd het afgemaakt door de critici. MOnumetal waar op Awakenings na 2 uur ofzo geen eten meer kon worden gekocht. Dat is gewoon slecht (georganiseerd) als dat gebeurt. ID&T doet het beter met 3x zoveel man binnen

Dit is dikke bullshit allemaal Sjinees. Je hebt gelijk wat er gebeurt is, maar ik kan ook TIENTALLEN van dit soort dingen over ID&T opnoemen, wat ik niet zal doen overigens (behalve 1: het tekort aan water op Mysteryland 2002....!!!). Heb op genoeg ID&T feesten gewerkt om te zien wat voor een dingen ook DAAR misgaan.

Maar oke, mensen hebben altijd wat te zeiken :S
Plus ja kan NL niet vergelijken met het buitenland, dat zag je wel toen we naar GKGG gingen. Leuk festival, maar op delen na niet zo goed georganiseerd als ieder willekeurige organisatie in NL zou doen.

Old Post Feb-06-2004 10:14 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Ik heb besloten om over dit onderwerp mijn mond maar te houden alhoewel mijn muispointer graag over 'Reply with quote' heen glijdt

Maar om deze reply dan toch niet op een +1 post te laten lijken het volgende:

ID&T is lang niet de beste, maar ook zeker niet de slechtste. Het schort nogal in het vooraf en achteraf zaken van een evenement. Tijdens een evenement is alles dik in orde. Wat een beetje heel erg triest en zielig van ID&T is, is dat hun het foto en reportage recht willen behouden, dus geen fotocamara's naar binnen en owee als je iets negatiefs durft te schrijven. ID&T heeft nog net geen Moscovic aangesteld voor PR-zaken, maar ik zie ze er voor aan Ook vind ik het belachelijk van ID&T dat ze niet op mail reageren, ik kan me voorstellen dat je tracklist aanvragen meteen de prullenbak in dirigeert, maar zaken als abbonement afhandelingen, klachten over hun diensten en dat soort zaken wordt ook al nooit op gereageerd. Leuke is wel dat ik na 5 maanden een reply van DJ Faro kreeg Ik heb denk ik al een beetje een naam binnen ID&T omdat ik vaak cd's opstuur met uitzendingen die ze niet hadden opgenomen (heb al een keer alle sets van Michel de Hey opgestuurd en van Cool Sessions, kreeg ik 2 gesigneerde slipmats van ID&T en een dankbrief voor terug )

Ik vind dat ID&T het over het algemeen best goed doet, maar verbeteringen kunnen her en der nog wel eens in overweging genomen worden.

Kut.. heb ik toch nog me bek opengetrokken tav. ID&T

Old Post Feb-06-2004 11:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Chicane
Ik heb denk ik al een beetje een naam binnen ID&T omdat ik vaak cd's opstuur met uitzendingen die ze niet hadden opgenomen (heb al een keer alle sets van Michel de Hey opgestuurd en van Cool Sessions, kreeg ik 2 gesigneerde slipmats van ID&T en een dankbrief voor terug )

Ik vind dat ID&T het over het algemeen best goed doet, maar verbeteringen kunnen her en der nog wel eens in overweging genomen worden.

Hahahaha, lol dat eerste

En dat tweede, ze luisteren niet naar mensen, dat is het probleem. Ze leven op een wolk...

Old Post Feb-06-2004 11:38 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002
Re: Re: De ideale party-organisator

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik vind Monumental een goede organisator. Goedkoop, no bullshit no nonsense. The music counts. Maar oke, smaken verschillen.

Ook over Monumental valt er genoeg negatiefs te vertellen. Slecht geluid in de NDSM, kutveerponten, geen innovatieve line-ups meer,..

Het kan tegenwoordig toch niet meer goed, omdat iedereen verwend is geraakt.. Er is altijd wel iets te zeiken.

Persoonlijk vind ik ook dat ID&T het goed doet, hun feesten zijn elke keer uitverkocht, ondanks de kritiek die heel veel mensen hier hebben.. Dan kan je wel gaan zeuren over idealisme en doelstellingen en zo, maar het blijft een bedrijf.. Als je het daar niet mee eens bent, dan ga je toch gewoon niet naar die feesten?

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Feb-06-2004 11:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Als ik het objectief bekijk doet ID&T het eigenlijk heel goed; men organiseert feesten die steevast enorm veel mensen weten te trekken en op die enkele feesten waar ik geweest ben was het gewoon altijd goed geregeld (bijna te goed, wat weer saai word). Maar men bekijkt een ding wat vooral emotie is (muziek, feest) zo idioot professioneel dat er een stukje charme wat de housescene zou moeten hebben er hier in NL helemaal af is. Maakt niet zo heel veel uit, maar tis gewoon jammer.

Ik zou nog meer willen vertellen maar ik heb nog 7 minuten om op college te komen. Zegt genoeg lijkt me.

Hard = goed

Old Post Feb-06-2004 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

zo, thuis, we continue

Ik was dus aan het blaten dat ze het zo professioneel aangepakt hebben enzo...

anyways die professionaliteit is theoretisch natuurlijk harstikke fijn enzo, maar ze hebben de hele scene (bijna de hele scene dan) meegetrokken en daardoor is voor mij de lol van grote feesten hier in NL er een beetje af... misschien moet ik weer es gaan kijken om 1 en ander te laten bevestigen maar dit terzijde.
Anyways ik heb wel eens het gevoel dat al die professionaliteit IN COMBINATIE MET het nederlandse publiek heeft geleid tot voor mij persoonlijke onaantrekkelijke feesten. Misschien blaat ik nou poep, maar zo ervaar ik dat nou eenmaal. Als ik terugkijk op de feesten in Spanje en hoe enorm massaal en hoe onwaarschijnlijk LOS die lui kunnen gaan... heb ik hier nog nooit gezien in NL . En dat is dus wat ik mis... wil dus niet zeggen dat het alleen maar aan de organisaties ligt (my point).

my 2 cents

p.s. eigenlijk zou ik mezelf een ram aan de smoel moeten verkopen want lots en lots of mensen van over de hele aarde zouden er echt goud geld voor over hebben om in NL te wonen (en dan alleen om te feesten).

Hard = goed

Old Post Feb-06-2004 16:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

qua organisatorisch gebied dus de infrastructuur, de wachtrijen, enz enz daar zijn ze gewoon de beste van heel de wereld in. Verder weten ze wel altijd vette feesten neer te zetten en is het bijna altijd uitverkocht. Respect daarvoor.

Waar ik me wel altijd aan erger is dat hoog van de toren blazen! Altijd maar grote mond: Ik som op:

*id-t eigen evenementen hal
*id-t eigen tv station
*id-t eigen party eiland

laatst was er ook weer z´n persbericht. weet niet meer precies waar het over ging. Maar ze hebben een grote bek van we gaan dit en dat doen maar ondertussen gebeurt daar niks mee.

Ook van die onderschriften als: the worlds leading dance event, het bij pleasure dome nou al zeggen dat het heeel speciaal en om nooit te vergeten wordt. kijk dat maakt het publiek zelf wel uit. ga van te voren niet lopen blaten.ook Van die IC 2003 opmerkingen dit is het moooooooooiste decor ooit, terwijl ik daar dus heel veel mensen negatief over heb gehoord.

kijk dat vind ik nou het mooie van UDC meer een no nonsense organisator. Je mag je cameratje gewoon lekker meenaar binnen nemen. Geen bla bla, en ok soms moet je wat langer wachten. De feestjes zijn uiterst relaxt!!!

De ultieme organisatie is natuurlijk de no nonsense van udc en het organisatie talent van id-t

en oh jah eigenlijk zijn wij gewoon veels te veel verwend en moeten we neit zeiken!!

Old Post Feb-06-2004 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Klagen over monopolisten vinden mensen nu eenmaal leuk en terecht!
ID&T is dan ook onderhand de Microsoft van de nederlandse dance industrie Produceren voor de massa en het verkoopt goed, wat wil je nog meer als bedrijf??

Ben het hier zeker eens met de posts van bovenstaande... organisatorisch goed geregeld, maar teveel bedrijf en te weinig mens.

Wij "tranceaddicters" behoren eigenlijk ook niet tot hun primaire doelgroep. Ik bedoel wie koopt er hier nou een ID&T cd? Wie gaat er vooral voor de show naar een feest?, etc?

Old Post Feb-06-2004 22:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Re: Re: Re: De ideale party-organisator

quote:
Originally posted by basd
kutveerponten

Daar ben ik het niet mee eens, het is juist service.
Want stel nou dat Monumental niet had gezorgt voor een pont dan zat je wel te zeiken dat je zo'n tyfus omweg moest maken met het openbaar vervoer. En inderdaad, op zondag 7 uur rijden geen bussen naar CS dus had je heerlijk met je partygangers 10 kilometer om kunnen lopen.

Old Post Feb-06-2004 23:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

tis idd gewoon ervice maar in de kou is het geen pretje In april weer op dat koude tochtje terug:P

Old Post Feb-06-2004 23:35 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De ideale party-organisator
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDB Boulevard - Point Of View (Quivver Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:14.

Forum Rules: