|
Re: De ideale party-organisator
| quote: | Originally posted by ROFL
Naar aanleiding van de reacties op de Sensation-thread, waar mensen zich negatief uitlaten over ID&T, ben ik benieuwd,
- waarom mensen hier zo'n negatief beeld hebben van de grootste party-organisator van Nederland,
- of er ook mensen zijn die positief zijn over ID&T, en
- wat de mensen hier wel een perfecte (of tenminste een goede) organisator van feesten vinden. |
1. Omdat ze geen visie hebben, niet tegen kritiek kunnen en geld hun grootste drijfveer is , waardoor ze geen ethiek hebben en zaken in het belang van de scene regelen.
2. Ja hoor, ik ben objectief. Ze hebben ook hun goede dingen, maar de negatieve zaken overheersen voor mij. Ze betekenen heel erg veel voor de housescene (en hebben veel betekend), maar ik stoor me aan hoe ze nu hun zaakjes regelen.
3. ID&T is een goede organisator, maar het kan op sommige punten gewoon beter. Ik vind Monumental een goede organisator. Goedkoop, no bullshit no nonsense. The music counts. Maar oke, smaken verschillen.
| quote: | ID&T heeft volgens mij zo'n beetje de best georganiseerde feesten. Dancevalley 2003 waar om 23 uur het drinken zo'n beetje overal op was, onbegrijpelijk! Nu werd er niet eens zovee l aandacht aan besteed...
Als dat ID&T was geweest, werd het afgemaakt door de critici. MOnumetal waar op Awakenings na 2 uur ofzo geen eten meer kon worden gekocht. Dat is gewoon slecht (georganiseerd) als dat gebeurt. ID&T doet het beter met 3x zoveel man binnen
|
Dit is dikke bullshit allemaal Sjinees. Je hebt gelijk wat er gebeurt is, maar ik kan ook TIENTALLEN van dit soort dingen over ID&T opnoemen, wat ik niet zal doen overigens (behalve 1: het tekort aan water op Mysteryland 2002....!!!). Heb op genoeg ID&T feesten gewerkt om te zien wat voor een dingen ook DAAR misgaan.
Maar oke, mensen hebben altijd wat te zeiken :S
Plus ja kan NL niet vergelijken met het buitenland, dat zag je wel toen we naar GKGG gingen. Leuk festival, maar op delen na niet zo goed georganiseerd als ieder willekeurige organisatie in NL zou doen.