|
| quote: | Originally posted by Blik
misschien is het beter dat je de post leest als je hem ook gaat quoten, zie jij in mijn post staan dat ik de mix niks aan vond.......???
in tegendeel zelfs, ik vond de progressive nummers goed, maar het was jammer van de techno die erin zat, maar dan heb ik nog steeds niet gezegd dat ik er niks aan vond toch.......??? of zit ik nu ff stom te lullen en betekent "jammer van de techno" hetzelfde als "ik vind jou mix niks aan"????
en dat snap ik dan niet helemaal |
Als iemand een techno/progressive mix maakt en jij zegt: "jammer van de techno" dan vind ik dat toch een vrij negatieve uitlating over de desbetreffende mix, aangezien het een TECHNO/progressive mix is. En omdat je net daarvoor zei: "nou het was mooi gemixed en het waren leuke nummertjes." mag ik dat toch een behoorlijke contradictie (=tegenstrijdigheid) vinden, lijkt me zo...
En ik vind het zowiezo een beetje zwart op wit om te zeggen "nou de progressive vond ik goed maar de techno was kut." Ik neem aan dat de techno en progressive in elkaar over liepen (anders maak je geen techno/prgressive-mix) en dat het (zelfs voor een geoefend luisteraar)moeilijk zou zijn om een lijn te kunnen trekken tussen de progressive en de techno. Vooral omdat deze 2 stromingen toch wel degelijk raakvlakken en overlappingen vertonen.
Nu zou ik zoiets kunnen zeggen als: "Goh, misschien is het beter als je eerst goed nadenkt over de kritiek die je op iemand levert..."
Ochjee... nu heb ik het toch gezegd! 
___________________
|