Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Plaats je stem/mening op Q-dance.nl !
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Haze
tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Netherlandz
Smiley DJ Plaats je stem/mening op Q-dance.nl !

Zoals jullie misschien weten probeer ik al enkele jaren samen met goede vriend Abyss wat te bereiken als dj (team).
Jullie kunnen mij (ons) helpen om hierin verder te komen !
Ik heb een paar mixen online staan, ze zijn niet nieuw, maar ben bezig om een recente hardhouse/techno-mix te uploaden op myplay.

Techno/Progressive mix

Houseclassics mix

Als jullie deze mixen en (mix-techniek) goed vinden en als jullie ons ook graag live willen horen op een bekende party lokatie,
breng dan een stem uit op :
Q-Dance Qlubtempo#6 talents


___________________
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-< house music all night long >-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)

Old Post Aug-03-2001 21:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Haze Click here to Send Haze a Private Message Add Haze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

jammer dat de techno en progressive in 1 mix zit, aangezien ik zeker geen techno fanaat ben........


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Aug-04-2001 14:55 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

ik heb voor je gestemd hoor Haze

Old Post Aug-06-2001 11:09 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

ik heb ook voor je gestemd, en ook je mix geluisterd en hijs mooi gemixed, leuke nummertjes, jammer van de techno


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Aug-06-2001 11:31 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam

hehehe lol.ik heb je mix niet gedownd.denk dat dat ook niet nodig is.je hebt al overduidelijk gewonnen .
Maar misschien komt dat omdat die anderen juist helemaal geen dingen hebben gedaan om zichzelf te promoten.En dat hebben jullie dus wel gedaan.download hem later nog wel.ben wle benieuwd.
Succes verder

GREETZ!!

Old Post Aug-06-2001 21:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by Blik
ik heb ook voor je gestemd, en ook je mix geluisterd en hijs mooi gemixed, leuke nummertjes, jammer van de techno


je vond het mooi gemixed en het waren leuke nummers... maar toch vond je er niks aan??
dat snap ik nie helemaal.


___________________

Old Post Aug-06-2001 23:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by Jukx


je vond het mooi gemixed en het waren leuke nummers... maar toch vond je er niks aan??
dat snap ik nie helemaal.


misschien is het beter dat je de post leest als je hem ook gaat quoten, zie jij in mijn post staan dat ik de mix niks aan vond.......???

in tegendeel zelfs, ik vond de progressive nummers goed, maar het was jammer van de techno die erin zat, maar dan heb ik nog steeds niet gezegd dat ik er niks aan vond toch.......??? of zit ik nu ff stom te lullen en betekent "jammer van de techno" hetzelfde als "ik vind jou mix niks aan"????

en dat snap ik dan niet helemaal


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Aug-07-2001 10:33 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by Blik


misschien is het beter dat je de post leest als je hem ook gaat quoten, zie jij in mijn post staan dat ik de mix niks aan vond.......???

in tegendeel zelfs, ik vond de progressive nummers goed, maar het was jammer van de techno die erin zat, maar dan heb ik nog steeds niet gezegd dat ik er niks aan vond toch.......??? of zit ik nu ff stom te lullen en betekent "jammer van de techno" hetzelfde als "ik vind jou mix niks aan"????

en dat snap ik dan niet helemaal


Als iemand een techno/progressive mix maakt en jij zegt: "jammer van de techno" dan vind ik dat toch een vrij negatieve uitlating over de desbetreffende mix, aangezien het een TECHNO/progressive mix is. En omdat je net daarvoor zei: "nou het was mooi gemixed en het waren leuke nummertjes." mag ik dat toch een behoorlijke contradictie (=tegenstrijdigheid) vinden, lijkt me zo...
En ik vind het zowiezo een beetje zwart op wit om te zeggen "nou de progressive vond ik goed maar de techno was kut." Ik neem aan dat de techno en progressive in elkaar over liepen (anders maak je geen techno/prgressive-mix) en dat het (zelfs voor een geoefend luisteraar)moeilijk zou zijn om een lijn te kunnen trekken tussen de progressive en de techno. Vooral omdat deze 2 stromingen toch wel degelijk raakvlakken en overlappingen vertonen.

Nu zou ik zoiets kunnen zeggen als: "Goh, misschien is het beter als je eerst goed nadenkt over de kritiek die je op iemand levert..."
Ochjee... nu heb ik het toch gezegd!


___________________

Old Post Aug-07-2001 22:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by Jukx


Nu zou ik zoiets kunnen zeggen als: "Goh, misschien is het beter als je eerst goed nadenkt over de kritiek die je op iemand levert..."
Ochjee... nu heb ik het toch gezegd!


volgens mij was jij degene die als eerste kritiek had op mij, maar goed, ik ga geen thread verneuken omdat jij het niet met mijn mening eens kan zijn

dus nogmaals: leuke mix, jammer van de techno

(en dat is MIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mening, en niemand die daar iets op te zeggen kan hebben)


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Aug-07-2001 22:41 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by Blik


volgens mij was jij degene die als eerste kritiek had op mij, maar goed, ik ga geen thread verneuken omdat jij het niet met mijn mening eens kan zijn

dus nogmaals: leuke mix, jammer van de techno

(en dat is MIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mening, en niemand die daar iets op te zeggen kan hebben)


Ik ben het niet met je mening eens?? Ik vroeg je alleen om verduidelijking omdat ik het nogal tegenstrijdig vond... dit was mijn post namelijk:

quote:

je vond het mooi gemixed en het waren leuke nummers... maar toch vond je er niks aan??
dat snap ik nie helemaal.


ik bespeur toch echt geen kritiek in deze post hoor. jij kwam als antwoord hierop juist met een geprikkelde post. dan kan je wel erg makkelijk zeggen: ja het is mijn "mening" en daar kan je lekker toch niks tegen zeggen, lekker puh.
Maar als iemand iets tegenstrijdigs zegt mag ik toch wel vragen wat die nou precies bedoelt.???
... en dat is nou MIJN!!!!!!!!!! mening!



jaja mensen, leuke discussie weer he!!


___________________

Old Post Aug-07-2001 22:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Tilburg, Holland

quote:
Originally posted by Jukx


....mag ik dat toch een behoorlijke contradictie (=tegenstrijdigheid).....



kijk 's....
nieuw woordenboek jukx?


___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-

Old Post Aug-07-2001 23:03  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

ja, leuke discussie jukx, alleen zoals ik al zei is het een mening en zoals je allang weet van andere threads (die inmiddels gesloten zijn) heeft het toch geen nut om daar iets over te zeggen naar mijn mening

dus hou er gewoon over op want anders moet er dalijk weer iets geclosed worden wat helemaal niet nodig was geweest


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Aug-07-2001 23:09 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Plaats je stem/mening op Q-dance.nl !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnyone knows who this is [2015] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - "After Love" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:20.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!