Ik wilde op deze mooie zaterdag avond even kwijt dat ik nog steeds er gecharmeerd ben van van diepens dance department! Na al die jaren luister ik nog steeds naar dit progamma met veel plezier. Het blijft vernieuwend en af en toe eens lekkere setjes zoals vanavond van Sander kleinenberg!
Luister door de weeks regelmatig naar ID&T radio maar word zo zouteloos van al die muziek zonder inhoud! .....
Waar gaat iedereen heen vanavond ik ga meer eens een keer kijken in club silly DE HAAG!
___________________
Start audio upload now!
Van diepens dance department
Mar-13-2004 20:21
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
luisterde vroegah () altijd naar DD, tegenwoordig niet meer, omdat ik hier beneden geen radio meer heb... is er ergens een webstream dan? :P
Ik luister het tegenwoordig bijna nooit meer, ik vind het ten opzichte van vroeger slechter geworden. Vroeger had je nog die top 20 enzo... en tegenwoordig heb je vooral van die opgenomen setjes.
Misschien dat ik zometeen toch ff SK ga luisteren
Mar-13-2004 20:27
Ries'79
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Paleistuinen
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik luister het tegenwoordig bijna nooit meer, ik vind het ten opzichte van vroeger slechter geworden. Vroeger had je nog die top 20 enzo... en tegenwoordig heb je vooral van die opgenomen setjes.
Dat is idd wel heel erg vroeger, top 20 met pronti en kalmani! het is wel zo dat de scene zo veranderd is de meeste jan lul dj heeft al een eigen prog. bij id&t! en om vernieuwend te blijven zijn ze een andere weg ingeslagen. Eerst twee uur zeer gevarieerde kletsers en daarna wat opgenomen setjes van super dj's. Je kan zeggen wat je wilt maar het zijn geen sets van B ganituur! (deep dish, kleinenberg, lopez, sathosie, cox, remy, etc etc) Ben wel blij dat het niet meer die standaard trance is!
___________________
Start audio upload now!
Van diepens dance department
Mar-13-2004 20:34
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Ik vind Dance Department juist minder worden. Tot een jaar of 2 terug hadden ze de uitzending van 20:00 tot 00:00 met 3 gast dj's en een uurtje opwarmen.
Tevens is de 538 Party Night ook niet meer wat het was. Vroeger liveregistraties uit de Eau, After Hour Power of gewoon de hele nacht live. Tegenwoordig setjes van 30 minuten van eerdere setjes uit Dance Department of gewoon een cd opzetten. V Dit vindt ik echt een enorme achteruitgang.
Dance Department blijft wel uniek. Het is toch een van de eerste dance programma's op de NL-se radio
Mar-13-2004 20:38
DJ D-Man
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Eindhoven (NL)
zaterdag 13 maart 2004
Dancedepartment
20.00-22.00 Soundtracks
22.00-23.00 Paul van Dyk
23.00-24.00 Sander Kleinenberg
Als je DD niets vindt moet je vanavond even naar ID&T Radio luisteren. Die zenden de eerste paar uur van Reactor uit geloof ik (=techno). Nog een drie kwartier en ik stap in de auto richting Rotterdam!
Mar-13-2004 21:01
Ries'79
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Paleistuinen
quote:
Originally posted by Freezel
Ik vind Dance Department juist minder worden. Tot een jaar of 2 terug hadden ze de uitzending van 20:00 tot 00:00 met 3 gast dj's en een uurtje opwarmen.
Dance Department blijft wel uniek. Het is toch een van de eerste dance programma's op de NL-se radio
Wat ik al zei: jean, gielen, van buuren, corsten, marco V, etc etc die draaiden vaak in DD, en dat zijn nu net degene die een eigen prog hebben bij id&T. Vind die muziek juist 13 in een dozijn geworden ben dus blij dat het anders is geworden.
___________________
Start audio upload now!
Van diepens dance department
Mar-13-2004 21:10
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
VDDD is geen ene tokus meer aan, van de sets voor partynight is echt geen drol meer aan, cross weg enzo... Partynight zijn allemaal half uur sets geworden, vroeger had je altijd sets uit de Eau enzo maar nu is alles DAT en kort
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Mar-13-2004 21:12
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Nu in Dance Department: PvD met een set van al meer dan een jaar oud
Mar-13-2004 21:42
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by DJ D-Man
zaterdag 13 maart 2004
Dancedepartment
20.00-22.00 Soundtracks
22.00-23.00 Paul van Dyk
23.00-24.00 Sander Kleinenberg