Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mixerköp
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cube__
tranceaddict

Registered: Feb 2004
Mixerköp

Det här får bli mitt förtsa inlägg här på TA Iaf så har jag tänkt köpa mig en vetting mixer av nåt slag.. Dom jag funderar på är:

Pioneer DJM-500
Pioneer DJM-600
Behringer DJX-700

Nån som har erfarenhet av nån av dom överstående eller rent av kan rekommendera en bättre mixer, skriv görna lite
Har hört att Behringer DJX-700 ska va en kopia på DJM-600 (eller om det var DJM-500?) Vad är det för skillnader på DJM-500 och DJM-600?
Finns det nån bra och billig sida där man kan beställa irfån?

Tacksam för alla svar

Old Post Feb-24-2004 00:48 
Click Here to See the Profile for Cube__ Click here to Send Cube__ a Private Message Add Cube__ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: Mixerköp

quote:
Originally posted by Cube
Det här får bli mitt förtsa inlägg här på TA

Då får väl jag bli den första att välkomna dig hit

Old Post Feb-24-2004 00:50 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Har du pengar? DJM600
Inte lika mycket pengar? DJX700

Så, nu är valet mycket enklare va?

Soundcloud!

Music by me

Old Post Feb-24-2004 01:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cube__
tranceaddict

quote:
Originally posted by reveal
Då får väl jag bli den första att välkomna dig hit

Tack för det, hoppas jag kommer trivas bra här (det kommer jag )

quote:
Originally posted by Connector
Har du pengar? DJM600
Inte lika mycket pengar? DJX700

Så, nu är valet mycket enklare va?

Ja, det blev det Du råkar inte veta var man kan beställa en DJM600 till ett bra pris? Eller vad ligger dom på beggade?

Old Post Feb-24-2004 01:19 
Click Here to See the Profile for Cube__ Click here to Send Cube__ a Private Message Add Cube__ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Billigast blir det från t ex Tyskland/England. Då sparar du några tusenlappar. Men taskigt om den går sönder, jobbigt att skicka ner den dit... Lite dyrare här i sverige men det blir mindre strul om den går sönder.

http://www.rs100.co.uk/ säljer DJM600 för ~8400 vilket är snorbilligt jämfört med sverige

Men om du vill köpa i sverige så är http://www.telemekano.se en bra sida. 11795:- för en DJM600 inkl frakt. Telemekano har även superb support

Soundcloud!

Music by me

Old Post Feb-24-2004 01:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...&category=14986

om du vågar köpa från ebay är det snorigt billigt

Soundcloud!

Music by me

Old Post Feb-24-2004 01:41  Sweden
Cube__
tranceaddict

quote:
Originally posted by Connector
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...&category=14986

om du vågar köpa från ebay är det snorigt billigt

Haha, det är frågan om man vågar det :P bättre att sätta ut en "Köpes" annons i sverge då :P

Old Post Feb-24-2004 02:03 
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Hittade en DJM600 för 9995:- inkl moms på www.djstar.se

Stora frågan är väl om man ska ha en svart eller silver =)

Old Post Feb-24-2004 08:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cube__
tranceaddict

quote:
Originally posted by Xplorer76
Hittade en DJM600 för 9995:- inkl moms på www.djstar.se

Stora frågan är väl om man ska ha en svart eller silver =)

Hehe, du ska veta jag och sånna saket.. det kommer inte bli lätt för mig att bestämma en sådan sak.. Bah varför ska dom ha två färger

Old Post Feb-24-2004 08:07 
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Hehe, du ska veta jag och sånna saket.. det kommer inte bli lätt för mig att bestämma en sådan sak.. Bah varför ska dom ha två färger

Vilka skivspelare har du??
Ta samma färg som dom. (om dina inte är rosa eller nåt?)

Old Post Feb-24-2004 08:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cube__
tranceaddict

quote:
Originally posted by Xplorer76
Vilka skivspelare har du??
Ta samma färg som dom. (om dina inte är rosa eller nåt?)

Ska köpa nya skivspelare också Funderar på Technics MK5 eller nån Stanton spelare.. Allt i svart eller silver...

Old Post Feb-24-2004 08:17 
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Ska köpa nya skivspelare också Funderar på Technics MK5 eller nån Stanton spelare.. Allt i svart eller silver...

Som gammal räv så finns det inga andra skivspelare än 12XX serien.
Mk2 eller MK5 är det ingen större skillnad på enligt min mening.
Köp MK2 4995:- på apparat.nu och ta mellan skillnade på bra nålar i stället.

Old Post Feb-24-2004 08:29  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mixerköp
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Hardstyle Track [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAgoria - "11eme Marche" (Phil Kieran Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:32.

Forum Rules: