חברה חבר שלי אומר שאתמול ברדיו אמרו שגבריאל ודרזדן הם אמריקאים
עכשיו תאמת אף פעם לא דברו על זה פה אני חושב...
אצלי בתת מודע תמיד היה לי שהם גרמנים....
חבר שלי אומר בעצם שאמרו שמוטורסייקל הם אמריקאים
קיצר תבהירו תסוגיה
מצפה לתשובה מהר
Feb-13-2004 15:46
Black-Dragon
BlackDragon-Music.com
Registered: May 2003
Location: IL
Josh Gabriel & Dave Dresden presents MOTORCYCLE
גבריאל ודרזדן הם אמריקאים והם בעצם ההרכב מוטוסייקל..
קפיש?
___________________
Last edited by Black-Dragon on Feb-13-2004 at 16:06
Feb-13-2004 15:57
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
הרכב מנצח... פשוט מדהים הסגנון שלהם, מדהים!
___________________
Feb-13-2004 17:08
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
למה הם הפסיקו ליצור דברים בשם הזה באמת?
יש איזה טראק שיצא אחרי
ATRC
אבל הוא לא מפורסם ...
יש משהו?
Feb-13-2004 21:35
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
Imagination
יש איזה ריפ דפוק שלי או משו בסגנון
בטח פייק אני מניח...
Feb-14-2004 08:04
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
הסינגל הבא שלהם זה...
Deep Breath, Love
Feb-14-2004 11:50
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
לפי מיטב הבנתי הם עומדים גם מאחורי
Andain
והם מוציאים מיליון רמיקסים...
אז זה לא שהם נעלמו
___________________
.
Feb-14-2004 13:49
ronsh
Let The Music Guide You
Registered: Sep 2003
Location: Tal - El
זה ידוע שהם אמריקאים..
כשארמין אירח אותם בתוכנית הם סיפרו קצת על עצמם...
הם ממשיכים להפציץ עם רמיקסים חדשים...
בסט האחרון שלהם שהיה בתחנת רדיו
TranceSphere
הם נתנו לטעום כמה מהדברים הבאים
Gabriel & Dresden - Dub Horizon
Ils - Muzik (Gabriel & Dresden's Gothik remix)
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix)
ככה שהחברה האלה לא מפסיקים לתת בראש
חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד
אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
Feb-14-2004 14:04
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by ronsh
חוץ מזה תמיד ראיתי מיקסים רק של
Josh Gabriel לבד
אבל אף פעם לא ראיתי טראק שדייב דרזדן עשה לו רמיקס לבד
עד כמה שאני יודע
01-limp_bizkit-behind_blue_eyes__trifactor_blue_room_remix-mns.mp3
דייב דרזדן עומד מאחורי טריפאקטור...
אז הרמיקס הזה שלו
___________________
.
Feb-14-2004 14:20
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפי מיטב הבנתי הם עומדים גם מאחורי
Andain
והם מוציאים מיליון רמיקסים...
אז זה לא שהם נעלמו
הם לא הוציאו שום רמיקס עם השם
motorcycle
דברתי על
motorcycle
לא על רמיקסים שלהם עם השם
gabriel and dresden
Feb-14-2004 21:07
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
Re: מאיפה מוטורסייקל??
quote:
Originally posted by zionizhak
חברה חבר שלי אומר שאתמול ברדיו אמרו שגבריאל ודרזדן הם אמריקאים
עכשיו תאמת אף פעם לא דברו על זה פה אני חושב...
אצלי בתת מודע תמיד היה לי שהם גרמנים....
חבר שלי אומר בעצם שאמרו שמוטורסייקל הם אמריקאים
קיצר תבהירו תסוגיה
מצפה לתשובה מהר
SHOCKED !!!!
___________________
Feb-15-2004 12:19
warpedd_
until when?!
Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana
חשבתי על משהו מעניין
ג&ד מנגנים ויוצרים מוזיקה מאוד שונה יחסית למוזיקה אלקטרונית מארה"ב
ששמה שולטת הסצנה הניו-יורקית של ההאוס והפרוגרסיב וכו'
המוזיקה שלהם מאוד מזכירה דווקא יוצרים הולנדים