Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Spring Cruise WARMAP
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
superleo44
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2003

Med bara 2 veckor kvar till avgång launchar vi en radiosändning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, Özgür Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R kommer att stå för musiken med en egen mix. Ett guld tillfälle att upptäcka svensk talang eller åter njuta av våra älskade favoriter.

Sändningen kommer pågå hela veckan fram till avgång torsdagen den 4:e mars så att ingen går miste om grabbarna. Enjoy!

Vår exklusiva sänding startar den 1:a mars 20:00 på RADIO 44.

THE LINK: www.vecka44.com

www.vecka44.com

Old Post Feb-26-2004 08:05  Sweden
Click Here to See the Profile for superleo44 Click here to Send superleo44 a Private Message Visit superleo44's homepage! Add superleo44 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
superleo44
Junior tranceaddict

VI BEKLAGAR VÅR SENA SÄNDNING. SERVEN DOG 5 I 20:00 OTROLIGT NOG.

Nu kör vi igång medvår radiosändning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, Özgür Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R.ENJOY!

TUNE IN : http://vecka44.no-ip.org:8000/listen.pls

www.vecka44.com

Old Post Mar-01-2004 23:45  Sweden
Click Here to See the Profile for superleo44 Click here to Send superleo44 a Private Message Visit superleo44's homepage! Add superleo44 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

nu är det Rouzbeh som lirarar... finns tracklist???
i vilken ordning lirar dom.. vilka stilar kommer dom köra??

[edit] vilka start tider har alla djs???

Old Post Mar-01-2004 23:51  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Nice, får försöka se till och tuna in ikväll =)

Old Post Mar-02-2004 12:20  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by lonne
Nice, får försöka se till och tuna in ikväll =)

Tror du är ca en dag sent på det

Old Post Mar-02-2004 12:22 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

aah vilken idiot jag är, läste som hastigast och trodde sändningarna pågick hela veckan.

Old Post Mar-02-2004 13:15  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

*doh* missade av nån anledning oxå denna tråd igår...

var det bra? =)

Old Post Mar-02-2004 14:05  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BetaFactory
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

Eftersom Eric Prydz nämndes i denna tråd kanske man får spinna vidare kring just honom. Otroligt nog hörde jag för första gången om Eric Prydz för ett par veckor sedan, då DJ Orkidea här i finsk radio spelade ett för ovanlighetens skull mera house-inspirerat set, inkluderandes bl.a. Steve Angello - Voices [Eric Prydz]. Sedan dess har jag även bekantat mig med Prydz egna EP2, "Tha Get Down", även ett mästerverk i sig.

Men så till frågorna. För det första, hur länge har denna Prydz varit aktivt med i knutarna? Och för det andra, vet någon om det finns andra Prydz-låtar i stil med remixen av "Voices" som är pärlor värda att bekanta sig med?

Old Post Mar-02-2004 17:20  Finland
Click Here to See the Profile for BetaFactory Click here to Send BetaFactory a Private Message Add BetaFactory to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

eric prydz - slammin e den bästa låten han kommit ut med, enligt mig...

Old Post Mar-02-2004 17:27  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
superleo44
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by superleo44

Med bara 2 veckor kvar till avgång launchar vi en radiosändning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, Özgür Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R kommer att stå för musiken med en egen mix. Ett guld tillfälle att upptäcka svensk talang eller åter njuta av våra älskade favoriter.

Sändningen kommer pågå hela veckan fram till avgång torsdagen den 4:e mars så att ingen går miste om grabbarna. Enjoy!

Vår exklusiva sänding startar den 1:a mars 20:00 på RADIO 44.

THE LINK: www.vecka44.com

www.vecka44.com

Vi beklagar verkligen det stora avbrottet på vår sändning. Det som vi trodde var serverfel pga av ny brandvägg visade sig vara linan. Dumma operatör som inte informerade oss.

Sändningen är för en andra gång online så passa på och njut.

www.vecka44.com

Old Post Mar-02-2004 19:36  Sweden
St_Andrew
I <3 NYC

lyssnar nu, det är altså dom som spelar?

Old Post Mar-02-2004 19:41  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
superleo44
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by St_Andrew
lyssnar nu, det är altså dom som spelar?

ja det är dem som lirar hela veckan i följande ordning:

01 Rouzbeh Delavari Duration: 60:35 min
02 Omid R Duration: 63:14 min
03 Raymond Baaklini Duration: 59:59 min
04 Eric Prydz Duration: 64:25 min
05 Özgür Can Duration: 57:13 min
06 Yamazaki Duration: 74:34 min

JUST NU Rouzbeh Delavari!!

TRACKLIST Rouzbeh Delavari
01 Djuma Soundsystem - Les Djinn (Heads mix)
02 21st Century Fux - Sunspirit (Ivan Gouch & Luke Chables Oreo Breakbeat mix)
03 Funk D'Void - Emotional Content
04 Özgur Can - Sometimes
05 Yunus & Subsky - Erotic Sumo
06 Adam Freeland - Physical World (Rouzbehs Faulty Physics edit)
07 JF Sebastian - Burden (Lemon 8 mix)
08 G-Pal - No Other Man (The Greek mix)
09 Paul Hamill - Access Psychatron (Marty Goodwin mix)

Old Post Mar-02-2004 19:53  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Spring Cruise WARMAP
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Trance Track from End of January 2011 [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMan With No Name - Sly-ed [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:22.

Forum Rules: