Det börjar röra sig på förfest.barbeque@tiesto den 15'e Maj.
Nu har jag styrt upp två alternativ så att det kan genomföras oavsett
väder! Bra väder så blir det en utescen vid bo01 (karta kommer), om det sen blir dåligt väder så flyttar vi oss till en schysst lägenhet 200 meter därifrån. Även där finns det självklart möjlighet till massiva ljuddecibel.
Mer info kommer...
Apr-29-2004 20:31
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Det mesta lutar åt att jag dyker upp
Apr-29-2004 20:36
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
låter intressant
Apr-29-2004 20:38
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
låter najs...
Apr-29-2004 20:44
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
tufft, risken är stor att man kikar förbi
Apr-29-2004 21:05
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
same here kikar nog förbi..
Apr-29-2004 22:29
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
En fråga: att folk säger "jag kikar förbi", betyder det att man kan räkna med er på förfesten, eller betyder det att ni kommer och säger hej, och sen drar?
Fint tillfälle för TA-träff, tråkigt ifall det knappt kommer några, nu när sipo verkar ha ordnat å haft sig...
Apr-29-2004 22:36
eXton
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2002
jag kikar inte, jag kommer! jag lär kunna plocka med mig 6-7 pers oxå! återkommer när det närmar sig
Apr-29-2004 23:12
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Jag ÄR där ! Perfekt för TA-meetup... den som kommer till stan ser till att ta sig till stan minst ett par timmar i förväg så man hinner med detta !
Jag tar med mig ett par tjejer om det passar... även 2 polare från Sthlm....
Originally posted by reveal
En fråga: att folk säger "jag kikar förbi", betyder det att man kan räkna med er på förfesten, eller betyder det att ni kommer och säger hej, och sen drar?
Fint tillfälle för TA-träff, tråkigt ifall det knappt kommer några, nu när sipo verkar ha ordnat å haft sig...
Klart man kommer...vore korkat annars..dessutom är jag nog inte rädd för nån utav er, fast jag är en lten skiit
Får väl fixa en officiell lista så sipo vet hur många paket varmkorv han ska köpa
Apr-30-2004 02:43
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
räkna med mig ska släpa med mig 2 polare också (en av dom är bara 16 så han drar efter förfesten, men det är väl ok om han är med? )
Har ni någon utrustning också? i så fall kanske jag drar med några sköna tolvor