olin jo näihin bileisiin menossa, mutta kun kuulin että sulkemisaikaa aikaistetiin niin päätin skipata koko bileet, muutenkin on sellainen tunne että perinteisemmät rave tapahtumuat ovat minua itseään, normaali tanssilattia ja paljon savua jä hämyä
Mutta olipa kiva yllätys saada eilen tietoon että turussakin caribia on laittanut kapuloita rattaisiin bileiden järjestämisen osalta joten seuraavat milleniumitkin turussa järjestetään kinossa eikä enää caribia hallissa, juuri kun löytyi hyvä bilemesta (iso sellainen) niin sitten käy näin, stana, kyllä taas billetäjiä potkitaan...
kyllä porukka on siihen malliin puhunut että ei niin hanakasti papereita ovella kyseltäisi, mutta riski on kuitenkin suuri jäädä oven ulkopuolelle jos menee kokeilemaan...
Mar-02-2004 13:29
Dueno
tranceaddict
Registered: Feb 2004
quote:
Originally posted by philly_FIN
kyllä porukka on siihen malliin puhunut että ei niin hanakasti papereita ovella kyseltäisi, mutta riski on kuitenkin suuri jäädä oven ulkopuolelle jos menee kokeilemaan...
Ei kummiskaa tämmöne 17.46v kynäniska, nörtti, rillipää pääse sisää. Vituttaa vaa hieman jos jää oven ulkopuolelle
Mar-02-2004 14:48
afastest
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2002
itse kyllä olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyllä. 5.5 tuntia biletysaikaa pitäisi riittää
Mar-02-2004 21:18
BetaFactory
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by afastest
itse kyllä olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyllä. 5.5 tuntia biletysaikaa pitäisi riittää
Hitsi kun nuo tunnit häipyvät niin pirun nopeasti kun kuunnellaan hyvää musaa.
Ja pienenä varoituksena: liiallinen vedessä pysyminen voi aiheuttaa sitä pelättyä rusinaefekttiä! Ääh, nyt pitää ilman muuta kutsua nukkumatti paikan päälle ja sanoa öitä...
Mar-02-2004 21:32
MekkaFIN
Destroy Rock & Roll
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Dueno
Ei kummiskaa tämmöne 17.46v kynäniska, nörtti, rillipää pääse sisää. Vituttaa vaa hieman jos jää oven ulkopuolelle
Joo, ei sitä viitti mennä kokeileen. :/ No, "onneks" ikää tulee koko ajan lisää.