Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > fruity loops
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Martinez
still here

Registered: Feb 2003
fruity loops

Ae, quem é de Brasília, de uma olhadinha no caderno de informática do Correio Braziliense de hj, acho q não tem nada de útil ou de novidade, mas é interessante

Old Post Mar-02-2004 16:09 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lira
Ancient BassAddict

Registered: Nov 2001

Eita, vou ver Mas se eu não achar o jornal, cê podia dar uma explicada no que eles escreveram?

Old Post Mar-02-2004 16:44  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zeeeeh
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

boiei

Old Post Mar-03-2004 01:56  Brazil
Click Here to See the Profile for zeeeeh Click here to Send zeeeeh a Private Message Add zeeeeh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PlasticSoul
I know you love me too.

Registered: Aug 2003

Vou ver se lah no meu trabalho encontro esse jornal...

Old Post Mar-03-2004 02:20  Brazil
Click Here to See the Profile for PlasticSoul Click here to Send PlasticSoul a Private Message Visit PlasticSoul's homepage! Add PlasticSoul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Martinez
still here

Registered: Feb 2003

Tinha um dj q não conheço, falando sobre diversos softwares pra produção, mas não era nada muito elaborado, entre os softwares estão o fruity loops e o reason, a matéria toda se me lembro bem era a capa e mais uma página dentro do caderno. qqr coisa eu escaneio se vcs não arrumarem, mas acho q não tem nada q vale muito a pena, só curiosidade

Old Post Mar-03-2004 14:49 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sky6-BR
tranceaddict

Registered: Jul 2003

Bate nele cara Pa eu num tem nada melhor que o soundforge 7.0a v262 e um Belo Exact Audio Copy, Winamp 2.92 (pq o 5 e uma merda e e pesadao). O sound forge e muito completo porem so tem um lance so da pra editar arquivos WAV, no mais e tudo!!!

Old Post Mar-03-2004 15:05  Brazil
Click Here to See the Profile for Sky6-BR Click here to Send Sky6-BR a Private Message Add Sky6-BR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Grijó
Junior tranceaddict

Registered: Jan 2004

Fruity (pra montar) ou Reason (pra montar loops e sequencers tb)
Acid (pra montar trilhas)
CUBASE (pra modular e finalizar)

Isso tudo com um key pad tb, aí o sujeito tá armado!!
Bonito.....

Old Post Mar-03-2004 18:02  Brazil
Click Here to See the Profile for Grijó Click here to Send Grijó a Private Message Visit Grijó's homepage! Add Grijó to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NicklessGuy
Coisinha Tosca da Mamãe

Registered: Dec 2002
Sky, só p esclarecer ai: Soundforge e muito bom mesmo, eu uso. Mas é um editor d som, nao tem absolutamente nada a ver com o Fruity ou o Reason
O Buzz tb e muito bom, tendo vantagem d ser d freeware e desvantagem d ser dificil d aprender.

Old Post Mar-04-2004 07:22  Brazil
Click Here to See the Profile for NicklessGuy Click here to Send NicklessGuy a Private Message Add NicklessGuy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lira
Ancient BassAddict

Registered: Nov 2001

Buzz... té hoje não aprendi a usar

(buahuahuaha, comédia seu custom status, Nickless )

Old Post Mar-04-2004 12:01  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NicklessGuy
Coisinha Tosca da Mamãe

Registered: Dec 2002
Thanx hehehe!
O buzz e chato mesmo d aprender (e d mexer tb), como sequenciador eu acho ele um traste, mas como gerador d som eu gosto. Ele tem um sistema modular onde vc vincula cada gerador e processador como se fossem cabos IN & OUT d hardware.
Oq eu geralmente uso mais sao as machines dele. Eu importo no fruity e processo com os efeitos. Elas geram umas bases d som bem interessantes e únicas.

Old Post Mar-04-2004 21:46  Brazil
Click Here to See the Profile for NicklessGuy Click here to Send NicklessGuy a Private Message Add NicklessGuy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > fruity loops
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown spiritual Goa trance with choir samples [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - "Words" (Mana Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:05.

Forum Rules: