Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Net terug uit blankenberghe
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
Net terug uit blankenberghe

hier ff mijn party report van weekje blankenberghe

vorige week maandag gingen we weg, we hadden afgesproken dat we om half twaalf zouden vertrekken en wie komt er om 10 voor twaal aan zetten.... ja moi, heb als je op het laatste moment je spullen gaat pakken.

na twee en een half uur rijden naar het altijd zonnige belgie kwamen we aan, we zaten op een soort centerparks in 2 bungalows in totaal waren we met 16 man. we hadden ook allemaal de dezelfde hawai bloesjes aan zodat we al snel bekent stonden als de mannen in de blauwe bloesjes, na een avondje karaoke op de camping kon onze reputatie helemaal niet meer stukj

de gezelligste discotheek was dancing ibiza, vooral belgiesche jump muziek, muziek alla milk inc soms wat hardcore en top 40. na een gesprek met dj te hebben gehad nodigde hij me uit om zondag te draaien, dus dat heb ik gedaan, was zker vet stonden denk 200 man in die tent en iedereen ging uit hun dak was zker vet, ik ga nu samen met die dj en yves de ruiter draaien op een feest van 1000 man in antwerpen. is niet slecht voor iemand die pas 9 maanden bezig is met draaien als zeg ik het zelf.

ben eigenlijk in heel de week niet echt dronken geweest, met me maten hebben we heel veel lol gemaakt en bijna de camping afgetrapt. en heel brabant zat in blankenberghe wat ook wel leuks was, haudoe en bedankt ole ole

en dan nu over het vrouwelijk schoon dat er rond liep:

er liepen wel leuke meisje rond maar niet gescoord, jammer maar daar ging ik ook niet voor.

nou mensen ik ga slapen want morgen staat er een 'gezond'portie wiskunde b op me te wachten.

Old Post Aug-13-2001 14:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

tof man van dat optreden.........

maarreh, moet je morgen weer naar school......??? ikke pas volgende week weer

Old Post Aug-13-2001 14:31 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Re: Net terug uit blankenberghe

quote:
Originally posted by basvh

ik ga nu samen met die dj en yves de ruiter draaien op een feest van 1000 man in antwerpen. is niet slecht voor iemand die pas 9 maanden bezig is met draaien als zeg ik het zelf.

WTF ?! eeeh... ga je nu samen met yves de ruiter draaien ???!

Old Post Aug-13-2001 15:09  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

wow, draaien met Yves de Ruyter, da's zeker wel gaaf zeg, tring das cool

Old Post Aug-13-2001 15:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Had mij deze thread laten beginnen. Ben namelijk ook in BLB geweest.

Wij gingen ook altijd naar IBIZA, supergezillige tent.
Gingen we bijna de hele tijd heen. Af en toe even naar de "scala" of "king beach"
Ik weet zo niet meer hoe er op zondag werdt gedraaid. En wanneer jij dan hebben gedraaid. Wel dat er op vrijdag en zaterdag beter werdt gedraaid dan op de andere dagen.
Want die ene DJ zei alleen maar "gas geven"!!!!
2 dagen leuk maar daarna niet meer.

Maar ben je niet naar "Zillion Beach " geweest???

want dat was zo PHAT:
De muziek was super goed, trance tot hard trance
Maar dat geluid OMG niet meer normaal. Dat heb ik zo nog nooit mee gamaakt. Die beat ging wel zo snoeihard.
Veel harder dan op welk feest ook denk ik. Niet te vergelijken met het geluid op Impulz iig
Als je in de buurt van de bass speaker toren kwam voelde je haren op je hoofd en armen gewoon bewegen alsof je statisch was geladen.
Het licht was ook prachtig net als de serveersters

Echt bas: als je daar niet bent geweest ben je niet op vakantie geweest

Waren jullie dat met die blauwe T-shirts met die namen achterop???
of andere blauwe shirts

check my website:
www.riechels.nl

Last edited by raoel on Aug-13-2001 at 16:57

Old Post Aug-13-2001 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Zie binnenkort onze site voor zeer vernaakte partypics onze website

www.blankenberge2001.f2s.com

Daar komen alle foto's op. En ik verzeker je dat er een hoop vernaakte bij zullen staan

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-13-2001 16:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

we waren met 16 man en alleen een maat van me en ik wilde naar zillion beach, dus ja dat kan je niet maken want je bent met een groep maten op vakantie die je al jaren en jaren kent, maar ik zag een clip op de belgische tv waarin ze de zillion beach filmde en dat zag er erg strak uit

quote:
Want die ene DJ zei alleen maar "gas geven"!!!!

die dj (patrick heet ie) is een hele goede vriend van yves de ruiter, en ja dat gas geven heel de tijd is erg irri, maar dat vind ie zelf ook. hij doet het zelf ook liever niet, maar de mensen gaan er volgens hem meer uit hun dak volgens hem dan.

quote:
En wanneer jij dan hebben gedraaid
afgelopen zondag dat was de 12e dus.

quote:
Waren jullie dat met die blauwe T-shirts met die namen achterop???
nee geen namen gewoon hawai bloesjes meer niet, we hebben heel den bosch afgelopen voor die kut dingen, allemaal in van die cheesy winkeltjes geweest als zeeman en bristol en wibra, nergens hadden ze zoveel hawai bloesjes. maar in de c&a hingen er nog genoeg. dat er in elke maat er nog genoeg van waren zodat iedereen de juiste maat had

quote:
maarreh, moet je morgen weer naar school......??? ikke pas volgende week weer

ja ik doe 4/5 havo in 1 jaar in utrecht, en moet van te voren wat bijgespikkerd worden in wis b, naruurkunde en eco.

Weet iemand nog een goede platen zaak in utrecht toevallig

Old Post Aug-14-2001 16:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Afgelopen zondag was ik alweer naar huis. Had je wel een keer willen zien draaien.

Maar ze hadden daar 2 DJ's. Die ene was meer een plaatjesdraaier en de andere een echt goede DJ. Die goede DJ draaide ook op vrijdag en zaterdag. Ik weet niet of je die bedoelt, maar die was idd heel goed.
Lijkt me wel phat om met hem en Yves te mogen draaien.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-14-2001 16:42  Netherlands
basvh

quote:
Die ene was meer een plaatjesdraaier en de andere een echt goede DJ. Die goede DJ draaide ook op vrijdag en zaterdag

die volgens jouw plaatjes draaier is bevriend met yves de ruiter en hij nodigde me uit om te draaien. hij zeght zelf dat ie maar wat doet door de weeks in die disco ibiza, maar in het weekend draait hij in antwerpen enzo, in grote discotheken daar. dus hij zal zker wel kunnen mixen, ik hoop dat het door gaat met dat draaien dus met yves, ik hoop echt niet dat het z'n mooi verhaaltje is, maar ja ik zie wel.

raoel --> ik zie op die site van je, dat je bijna dezelfde tijd ben geweest in blankenberghe als ik, grootte kans dat we misschien naast elkaar hebben staan zuipen. ben je trouwens ook in de circosia geweest??

Old Post Aug-14-2001 18:08  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Weet iemand nog een goede platen zaak in utrecht toevallig

Je hebt in Utrecht drie platenzaken: Midtown (Zadelstraat), Rhythm Import (hoek zadelstraat en Mariaplaats) en Metro (Oudegracht, tegenover Rembrandt-bioscop). Ligt eraan wat je zoekt...

Hoop voor je dat je feestje doorgaat, maar vergeet niet dat er vrij veel geblaat wordt in het dance-wereldje. Er zijn veel mensen die zich niet aan hun afspraken houden en dingen zeggen om maar interessant over te komen. Ik hoop voor je dat die ene gast er eentje is die zich WEL aan afspraken houdt.

Old Post Aug-14-2001 18:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Je hebt in Utrecht drie platenzaken: Midtown (Zadelstraat), Rhythm Import (hoek zadelstraat en Mariaplaats) en Metro (Oudegracht, tegenover Rembrandt-bioscop). Ligt eraan wat je zoekt...

Hoop voor je dat je feestje doorgaat, maar vergeet niet dat er vrij veel geblaat wordt in het dance-wereldje. Er zijn veel mensen die zich niet aan hun afspraken houden en dingen zeggen om maar interessant over te komen. Ik hoop voor je dat die ene gast er eentje is die zich WEL aan afspraken houdt.

das mooi bedankt voor de adressen, wat vind jij de beste van de drie.

ik hoop ook dat het doorgaat, grootte kans dat ie niks meer van zich laat horen. dus bedankt voor je wijze woorden

Old Post Aug-14-2001 19:08  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Ik ga eigenlijk nooit naar Rhythm Import toe, dus daar kan ik niets van zeggen. Het ligt er een beetje aan wat je zoekt. Misschien heeft Midtown meer, maar het is ook denk ik wel de moeite waard om even langs Metro te lopen. Die hebben vrij veel verschillende stijlen, maar eigenlijk niet echt veel trance (meer de 'utreg-sound'). Ikzelf ga eigenlijk meestal naar Rare in Eindhoven... ERG goeie platenzaak, goeie service, grote collectie. Mocht je zaterdag in Utrecht zijn, kom dan even langs de Swing (Oudegracht 151 a/d Werf, da's klein clubje waar ik samen met DJ UP een residentie heb)
succes!

Old Post Aug-14-2001 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Net terug uit blankenberghe
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:02.

Forum Rules: