Det har vart lite disskusioner om framsidorna och baksidorna så för att reda ut det en gång för alla så gör jag ännu en poll (jag tänker inte reda ut vad som disskuterades tidigare, jag kommer vänta tills sista stund att rösta för att heller för det kan påverka utgången av denna pollen)... Jag försöker inte påverkar dom omröstningarna som redan varit, om så hade vart fallet hade jag skitit i att göra en till poll så här kommer den slutgiltiga....
Better safe than sorry... eller hur
På begäran har jag nu även lagt till kombination #5 där baksidan är TA adressen... en del som ville att den skulle va med även denna gången... får göra en till poll om den vinner vad som ska va framsidan.
POLLEN HAR EN TIDSBEGRÄNSNING PÅ 48 TIMMAR...
Den som vinner denna poll är vår slutgiltiga SWETAshirt.
Berätta gärna om denna sista omröstning för dom SWETAs ni tror behöver veta, nån kanske missar som inte borde ! you know what I mean
Detta är en annan variant av förra omröstningen om fram och baksida av Nyx bidrag. Jag har inte tagit med alla från den omröstningen av den enkla anledningen att vissa fick bara enstaka röster.
Last edited by SteveTranz4ever on Feb-09-2004 at 23:23
Feb-09-2004 23:11
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Re: Slutgiltig SWETA omröstning
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever www.tranceaddict.com kommer även att läggas in på vilken det än blir !!!
Dvs som alternativ #5 antar jag? Verkar schyst
Feb-09-2004 23:14
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
bra andrew att du uppmärksammade, du vet vad
jag röstar helt klart på alt. 5 Det blir snyggast med en snygg "logga" /ett tryck (alltså huvuddelen av designen) på ett ställe å inte på båda sidor mindre plottrigt less is more som gamle herr Bergström skulle uttryckt det. fast ja betvivlar att femman vinner
Feb-09-2004 23:34
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
helst 5an med d trycket som vann framside omröstningen... och 1an är ok...
Feb-10-2004 06:12
quilly
Sypreme TrancEaddict
Registered: May 2002
5:ans baksida och 1:ans framsida
Feb-10-2004 07:26
mjz
latmask
Registered: May 2003
ser väldans jämt ut, men jag tror rätt låt vinner...
Feb-10-2004 07:39
chjo
Shiva Trancer
Originally posted by quilly
5:ans baksida och 1:ans framsida
Tycker jag me...
Feb-10-2004 07:51
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
tycker 5:an.... men det e bara det att borde vi inte ha med SWETA nånstans så att folk vet att vi e SWETA och inte några andra?????
e ju ändå en SWETA t-shirt vi ska göra och inte en tranceaddict t-shirt
Feb-10-2004 08:14
St_Andrew
I <3 NYC
feman, såklart
Feb-10-2004 14:25
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by dbl
tycker 5:an.... men det e bara det att borde vi inte ha med SWETA nånstans så att folk vet att vi e SWETA och inte några andra?????
e ju ändå en SWETA t-shirt vi ska göra och inte en tranceaddict t-shirt
mjaaa, asså.. det går ju lätt att typ skriva "SWETA" i nacken och sen http://www.tranceaddict.com under på femmans baksida då. just nu ser det ut som häst ett leder loppet
Feb-10-2004 15:53
St_Andrew
I <3 NYC
sorry för att jag e en sån whiner, men, ju mer jag kollar på dom här bilderna ju mer tveksam blir jag... helt seriöst, förutom ordet trance så har dom ingen koppling till musiken eller genren, dom har heller ingen koppling till sweta, så just nu känns det som om jag nog kommer köra på officiella varanten när den kommer istället
Feb-10-2004 17:27
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
jag har sagt det förr och jag säger det igen..jag tycker att vi ska ha kombination #4, fast med mindre logo där bak!