als ik zo eens naar een set van lady dana @ qlimax luister lult die gast echt om de minuut en tis vrij irritant.. Zit je net in een lekkere trip van die tune gaat zon randdebiel erdoorheen lullen hmmpff zulke mc's zijn gewoon overbodig doen hun werk teveel en zeggen echt dingen die nerges op slaan..
Onder MC'en versta ik gewoon iemand die het publiek opzweept door te gaan rappen etc maar niet bij trance/techno/hardhouse meer richting uk garage ofzo
ik kom voor de dj's en de muziek.. ( en natuurlijk de sfeer proeven )niet voor een eikel die wat zinnetjes lult met ze stonede kop
wat is jullie mening hierover
Jun-21-2001 04:20
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Op zich is een MC niet overbodig. De naam zegt het al, master of ceremony, hijhoeft dus alleen maar de nieuwe DJ's aan te kondigen en das vaak wel handig, weet je tenminste wie er draait. Maar er zijn idd veel te veel MC's die te veel lullen. De MC van Qlimax is idd het toppunt, bij iedere Dj die die aankondigt zegt ie hetzelfde en hij houdt z'n kop maar niet. Maar de MC van de <> vind ik persoonlijk wel een goeie, niet te veel lullen, alleen af en toe ff zeggen wie er bezig is en waar je bent
Jun-21-2001 07:30
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Er zijn idd teveel slechte MC's, die niet weten wanneer ze hun mond moeten houden. MC Irvin die vroeger bij DJ Paul erbij was, die vond ik wel goed. Die kon ook rappen enzo.
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben, is hoeveel die gasten eigenlijk verdienen, want veel hoeven ze niet te doen
Jun-21-2001 07:33
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Meestal zijn ze overbodig en zorgen ze er alleen maar voor dat een set vernaaid wordt denk ik...
Er zitten ook wel goede tussen...Maar over het algemeen mogen ze wat mij betreft thuisblijven...
Als je dik aan het trippe bent (op de trance uiteraard ;-) en de mc zegt.. y'all give me a scream!!!! En IEDEREEN schreeuwd! Danst echt wel kikke!
Maar je hebt ze idd die zon hele set verneuke door maar dom te lulle! You like this shit! yeeeeaaa... you want to hear more yeaaaah... you want to have it louder! yeeeaaah.... what i cant hear ya...yeaaaah... come on looouder! Yeeeeaaa!
oh mijn god wat was die gast op qlimax errug jah......hehe die kunnen pas een agressieve sfeer op een party creeeren;p
Jun-21-2001 09:19
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Ik vind MC's echt wel beter...Ze laten je tot het eind gaan...
Hier een vb:Vorige week op Mysteryland was er in de technotent (Atomium) geen MC aanwezig en dat was duidelijk te merken.Miss Yetti draaide als laatst en iedereen was echt heel stil.Een klein groepje gasten probeerde nog de boel op te peppen maar dat lukte absoluut niet..Terwijl de MC in de Hardtrance tent (Pantheon) iedereen liet gaan tot de laatste seconde.Toen het was afgelopen in Atomium liep ik naar buiten en hoorde ik de MC een paar 100 meter verder nog schreeuwen en iedereen was daar nog helemaal uit zn dak...
Dus voor mij MC <<<-----TOP!!
GREETZ!!
Jun-21-2001 09:23
M5
FREAK
die MC's hoor ik eigenlijk helemaal niet op zo'n feest ....dan valt het me niet op....wel natuurlijk bij het aankondigen van een DJ ..maar voor de rest niet ...
ALs je dan later zo'n set terugluisterd van bv qlimax , dan lult die gast aan een stuk door !!.....ZEER IRRITANT !!
en het aankondigen van dj's is ook niet nodig ...ze hebben van die mooie grote videoschermen....
Jun-21-2001 09:47
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Ik vind die MC bij Dana juist wel relaxed!! Hij doet het wel goed vind ik!! Het dieptepunt vind ik echt de MC bij Marco V op Mysteryland (van dit jaar) jeeeeeeeeeeeeeezus, als je dan dat begin hoort... dat is echt zo TRIEST gewoon!!
of dat lompe wijf bij Sven Vath op Sensation... of dat wijf bij Mauro P op TE ("mauro cappucino")
Er zijn inderdaad meer slechte dan goeie MCs.
MC's kunnen heel erg gaaf en nuttig zijn maar je moet dan wel een MC hebben die zn vak een beetje verstaat... dus die een beetje kan inspelen op het nummer wat draait en een goede beheersing van de Engelse taal is natuurlijk ook wel gewenst! Soms heb je van die MC's die die dan zo'n nederlands accent hebben als ze engels (proberen te) praten.
Jun-21-2001 12:11
M5
FREAK
quote:
Originally posted by Jukx Ik vind die MC bij Dana juist wel relaxed!! Hij doet het wel goed vind ik!! Het dieptepunt vind ik echt de MC bij Marco V op Mysteryland (van dit jaar) jeeeeeeeeeeeeeezus, als je dan dat begin hoort... dat is echt zo TRIEST gewoon!!
of dat lompe wijf bij Sven Vath op Sensation... of dat wijf bij Mauro P op TE ("mauro cappucino")
Er zijn inderdaad meer slechte dan goeie MCs.
MC's kunnen heel erg gaaf en nuttig zijn maar je moet dan wel een MC hebben die zn vak een beetje verstaat... dus die een beetje kan inspelen op het nummer wat draait en een goede beheersing van de Engelse taal is natuurlijk ook wel gewenst! Soms heb je van die MC's die die dan zo'n nederlands accent hebben als ze engels (proberen te) praten.
dat is inderdaad wel EXTREEM TRIEST ..Mauro Capucinno ....schiete motte ze zukke wijfe!!! lol
Jun-21-2001 12:17
Robvef
Bring That Beat Back!!!
quote:
Originally posted by Jukx en een goede beheersing van de Engelse taal is natuurlijk ook wel gewenst! Soms heb je van die MC's die die dan zo'n nederlands accent hebben als ze engels (proberen te) praten.
Of zoals die MC aan het begin van de set van Marco V. op Mysteryland, we are in the middle of nowhere, in the polder --> ga toch vliegen man!!!
Doe alles in het Engels of lul anders niet.
Jun-21-2001 12:25
Blik
The Almighty Blik
een MC is niet overbodig, ze moeten ff de DJ aankondigen en daarna gewoon hun bek houden, ik haat die mensen die erdoorheen zitten te lullen, laat de muziek gewoon horen ipv die irritante kloothommels