|
Wat zou je nog wel eens willen doen?
Oke, i'm bored. Even wat afleiding, dus even een nieuwe thread opstarten. Even niet speciaal house gerelateerd 
Wat zou je nog wel eens willen doen in je leven? Bv op housegebied: welk feest je nog heel graag een keer zou willen bezoeken of welke dj je het liefst wel nummer zou willen horen draaien. Of gewoon, dat je bv nog altijd een keer New York wil bezoeken ofzo.
Ik zou nog zelf wel een keer een feest willen organiseren als ik later wat geld heb en dan 1 grote dj willen boeken, en daarnaast ook zelf draaien en bekenden laten draaien. Lijkt mij zwaar kicken om een hele groep vrienden/bekenden daarvoor uit te nodigen en er met zijn allen een feest van te maken. Zelf draaien voor een grote groep wil ik ook erg graag nog een keer. Vind het altijd kicken om andere mensen jou muziek te laten horen, en dat mensen daar ook van uit hun dak gaan.
Ook wil ik de WMC te Miami nog wel eens bezoeken en bezopen op de heuvel bij Dance Valley staan 
Verder wil ik reizen, reizen, reizen... Ik wil weer weg hier uit NL en wat zien van de wereld. China en Thailand waren vet, dit jaar maybe naar Zuid Amerika.
Maar eerst maar eens afstuderen en een baan krijgen voordat dit allemaal gaat lukken... 

Greetz,
SnuggLe