Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mannen
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Valhalla
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001
Mannen

Krijg deze morgen weer zo'n forwarded mailtje, maar vond deze wel de moeite waard om hier te plaatsen :

We always hear "the rules" from the female side. Now here are the
rules from the male side. These are our rules:-
1. Learn to work the toilet seat. You're a big girl. If it's up, put it
down. We need it up, you need it down. You don't hear us complaining about
you leaving it down.
1. Saturday = sports. It's like the full moon or the changing of the tides.
Let it be.
1. Shopping is NOT a sport. And no, we are never going to think of it that
way.
1. Crying is blackmail.
1. Ask for what you want. Let us be clear on this one: Subtle hints do not
work! Strong hints do not work! Obvious hints do not work! Just say it!
1. Yes and No are perfectly acceptable answers to almost every question.
1. Come to us with a problem only if you want help solving it. That's what
we do. Sympathy is what your girlfriends are for.
1. A headache that lasts for 17 months is a problem. See a doctor.
1. Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument. In fact,
all comments become null and void after 7 days.
1. If you think you're fat, you probably are. Don't ask us.
1. If something we said can be interpreted two ways, and one of the ways
makes you sad or angry, we meant the other one.
1. You can either ask us to do something or tell us how you want it done.
Not both. If you already know best how to do it, just do it yourself.
1. Whenever possible, please say whatever you have to say during
commercials.
1. Christopher Columbus did not need directions and neither do we.
1. ALL men see in only 16 colours, like Windows default settings. Peach,
for example, is a fruit, not a colour. Lilac is a flower. We have no idea
what mauve is.
1. If it itches, it will be scratched. We do that.
1. If we ask what is wrong and you say "nothing," we will act like
nothing's wrong. We know you are lying, but it is just not worth the
hassle.
1. If you ask a question you don't want an answer to, expect an answer you
don't want to hear.
1. When we have to go somewhere, absolutely anything you wear is fine.
Really.
1. Don't ask us what we're thinking about unless you are prepared to
discuss such topics as Sex, Sport, or Cars.
1. You have enough clothes.
1. You have too many shoes.
1. I am in shape. Round is a shape.
1. Thank you for reading this; Yes, I know, I have to sleep on the settee
tonight, but did you know men really don't mind that, it's like camping.

Pass this to as many men as you can - to give them a laugh.
Pass this to as many women as you can - to give them an education!!

Old Post Mar-19-2004 14:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
van Quint
tranceaddict in training

Registered: Jan 2004

Keigoed!

Zo waar, en ja ik lag dubbel...

Old Post Mar-19-2004 18:37  Sweden
Click Here to See the Profile for van Quint Click here to Send van Quint a Private Message Add van Quint to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

Ja zijn grappig deze...

Maar helaas wel een repost

Old Post Mar-19-2004 18:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

GEWELDIGENOTEN

echt ik vond m keigoed wat lijkt t me heerlijk om een dag man te zijn en je vrouw op die manier ff wat dingen duidelijk te kunnen maken whahahaha

ach ja, ik heb ook m'n irritante vrouwelijke trekjes (stom dat die altijd in een relatie opeens opspelen haha), maar ik ben het volkomen eens met de meeste dingen in deze mail. vrouwen kunnen ECHT enorm zeuren! maar gelukkig zijn er ook genoeg relaxte wijffies zoals hier op t TA forum (ja, toch Riz..Don..Tamar.en de rest (huh wie nog meer!!??!) ofzo) wij roeleren haha

Old Post Mar-19-2004 20:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Hehe so very very true

Old Post Mar-19-2004 20:31 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Miss Proximus
(ja, toch Riz..Don..Tamar.en de rest (huh wie nog meer!!??!) ofzo) wij roeleren haha

[edit] sorry voor deze useless post, ik moest ff laten zien dat Josta niet alleen stond met deze mening [/edit]

Old Post Mar-19-2004 21:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

=> Hoe douche je je als vrouw?

Kleren uittrekken en sorteren op kleur en op het specifieke wasvoorschrift. Naar de badkamer gaan in een lange ochtendjas. Bij eventueel tegenkomen van echtgenoot ochtendjas goed dichttrekken en naar de badkamer rennen. Naar spiegelbeeld kijken en buik uitzetten. Klagen over vetlagen. Onder de douche gaan staan. Op zoek gaan naar washanden, een voor gezicht, boven- en onderlichaam,plus een scrubspons en een puimsteen, Haar twee keer wassen met komkommer / grapefruitshampoo met 83 extra vitamines. Haarconditioner met komkommer/grapefruitextracten en krokusolie aanbrengen. Vijftien minuten laten intrekken. Gezicht tien minuten met gekneusde abrikozenpitten scrubben tot het rood ziet. De rest van het lichaam wassen met bodygel. Haarconditioner uitspoelen, minimaal vijftien minuten, om te zorgen dat alles er echt uit is. Oksels en benen scheren. De bikinilijn bekijken en besluiten om die maar liever te harsen. Een keiharde kreet slaken als manlief het toilet doortrekt waardoor de waterdruk afneemt en het water heet wordt. Douche uitzetten. Alle tegels afdrogen. Schimmelplekken inspuiten. Uit de douche komen. Afdrogen met een handdoek die de afmetingen heeft van een tweepersoons laken. Hoofd in superabsorberende handdoek wikkelen. Hele lichaam inspecteren op onrechtmatigheden. Terugkeren naar slaapkamer in lange ochtendjas en met handdoek om het hoofd. Bij tegenkomen van echtgenoot: eventuele ontblote lichaamsdelen bedekken en naar de slaapkamer rennen om anderhalf uur de tijd te nemen voor het aankleden.

=> Hoe douche je je als man?

Kleren in bed uittrekken en op een hoop achterlaten. Naakt naar de badkamer lopen. Bij tegengekomen van echtgenote met seksgereedschap schudden en intussen `Waaaah!' roepen. In de spiegel kijken, buik intrekken en lichaam bekijken. Penis in de spiegel bewonderen, aan ballen krabben en aan vingers ruiken. In de douche stappen. Niet zoeken naar washand, is niet nodig. Gezicht wassen. Oksels wassen. Lachen om hoe hard scheten in de douche klinken. Ballen en omringende delen wassen. Achterwerk wassen, haar op zeep achterlaten. Haar wassen, maar geen conditioner gebruiken. Met behulp van shampoo hanenkam maken. Gordijn opentrekken om dit in de spiegel te bekijken. In de douche plassen, richten op de afvoer. Afspoelen en uit de douche komen. Niet letten op water op de vloer omdat het douchegordijn tijdens het douchen buiten de bak heeft gehangen. Zo'n beetje afdeppen. Zichzelf bekijken in de spiegel, spieren laten opzwellen en nogmaals edele delen bewonderen. Douchegordijn openlaten en badmat doorweken. Badkamerlicht en ventilator aanlaten. Terugkeren naar de slaapkamer met handdoek rond middel. Tijdens passeren van echtgenote handdoek afgooien, seksinstrument beetpakken, ' yeah, baby ' roepen en met het bekken stoten. Twee scheten laten. Kleren van vorige dag aantrekken.

Old Post Mar-23-2004 17:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

hahah vet verhaaltje man, kende deze ook in de vorm van hoe een vrouw inpakeert en een man, die van de vrouw is 5 kantjes en van de man 4 regels. ook erg lachen

Old Post Mar-23-2004 19:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Lol dit.

Mijn kleine bijdrage:

Wat de vrouw nooit zal zeggen:

1. Zou onze relatie vanaf nu ook iets 'fysieker' kunnen worden? Het gaat me vervelen om alleen maar vrienden te zijn...
2. Harige billen zijn enorm sexy, vind ik.
3. Poeh, ruik je die! Goed gelukt, he?
4. Deze diamant is VEEL te groot!
5. Ik stop dat ding alleen in mijn mond als ik ook mag doorslikken...
6. Ziet mijn kont er in deze kleding niet te klein uit?
7. Ik vergiste me. Je had wéér gelijk.
8. Dat ziet er zwaar uit. Zal ik het dragen?
9. Je kent me niet, maar ik zit al een tijdje bij je in de klas en ik vind je erg leuk. Heb je vanavond iets te doen?
10. Chocolade? Brrr...
11. Als ik dit veel te korte truitje en die spijkerbroek met gaten bij de billen aantrek, geef ik misschien de verkeerde boodschap af, dus laat ik maar iets netters aandoen.
12. Mijn moeder wilde langskomen maar ik heb een smoes verzonnen hoor.
13. Als je wilt dat ik een biertje kom brengen, kun je ook gewoon een boer laten. Dat hoor ik wel vanuit de keuken.
14. Een man hoort niet af te wassen. Bemoei jij je nu maar met de videorecorder.
15. Het spijt me...

Old Post Mar-23-2004 21:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by jp
=> Hoe douche je je als man?

Kleren in bed uittrekken en op een hoop achterlaten. Naakt naar de badkamer lopen. Bij tegengekomen van echtgenote met seksgereedschap schudden en intussen `Waaaah!' roepen. In de spiegel kijken, buik intrekken en lichaam bekijken. Penis in de spiegel bewonderen, aan ballen krabben en aan vingers ruiken. In de douche stappen. Niet zoeken naar washand, is niet nodig. Gezicht wassen. Oksels wassen. Lachen om hoe hard scheten in de douche klinken. Ballen en omringende delen wassen. Achterwerk wassen, haar op zeep achterlaten. Haar wassen, maar geen conditioner gebruiken. Met behulp van shampoo hanenkam maken. Gordijn opentrekken om dit in de spiegel te bekijken. In de douche plassen, richten op de afvoer. Afspoelen en uit de douche komen. Niet letten op water op de vloer omdat het douchegordijn tijdens het douchen buiten de bak heeft gehangen. Zo'n beetje afdeppen. Zichzelf bekijken in de spiegel, spieren laten opzwellen en nogmaals edele delen bewonderen. Douchegordijn openlaten en badmat doorweken. Badkamerlicht en ventilator aanlaten. Terugkeren naar de slaapkamer met handdoek rond middel. Tijdens passeren van echtgenote handdoek afgooien, seksinstrument beetpakken, ' yeah, baby ' roepen en met het bekken stoten. Twee scheten laten. Kleren van vorige dag aantrekken.

lol heb hier echt om kunnen lachen wat zijn wij mannen toch praktisch ingesteld hè

Old Post Mar-23-2004 22:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mannen
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID same Melody for this [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNova - "Funky Moon" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:49.

Forum Rules: