Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vr 23-04: "Kane & Dance" in Matrixx met oa Michel de Hey
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001
Vr 23-04: "Kane & Dance" in Matrixx met oa Michel de Hey

quote:
Friday 23 April 2004

KANE COMBINEERT ROCK EN DANCE

Kane concert

Na het tragische overlijden van Guusje Nederhorst (vrouw van zanger Dinand Woesthoff) gaat Kane vanaf april weer enkele concerten geven. Eén van de eerste clubs die Kane aandoet is The Matrixx op vrijdag 23 april, met een geheel uniek concept waarbij rock en dance gecombineerd worden.

De samenwerking met Tiesto waar onder andere de hit “Rain down on me’ uit voortvloeide gaf al aan dat rock en dance heel goed bij elkaar passen.

Vrijdag 23 april geeft Kane eerst een 2 uur durend concert in The Matrixx. Vanaf middernacht zullen er diverse DJ’s draaien waaronder Michel de Hey en Mark van Dale.

Voor dit evenement zijn twee soorten toegangsbewijzen beschikbaar. Kaarten voor het optreden van Kane en de DJ-afterparty kosten € 25,-. Er zijn ook kaarten voor alleen de afterparty. Deze kosten € 12,-.

Tickets voor Kane & Dance zijn alleen verkrijgbaar bij Free Record Shop en vanaf 6 maart te koop.

Partyinfo:

Party : Kane and dance
Datum : Vrijdag 23 april
Entree : 25,- (voorverkoop alleen bij Free Record Shop)
Open : 20.00-05.00
Afterparty : Michel de Hey, Mark van Dale,

Bron: www.matrixx.nl

Heb gisteren kaartjes gehaald, wij (= Engeltje en ik) zijn er bij! Lijkt me een gave combi. Nog meer belangstellenden hier?

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Mar-17-2004 09:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Zoveel combi vind ik er niet aan.. Eerst een concert, daarna een paar DJs.. Meeste concerten zijn toch tegen twaalven afgelopen, meeste feesten beginnen dan net een beetje. Het is alleen dat het toevallig op dezelfde locatie is, en met een beetje geluk jankt Dinand nog met een nummertje mee..

Geheel uniek is het ook al niet, na het concert in de Arena stond Tiesto ook nog een uurtje te draaien.

Maar goed, voor de mensen die beide muzieksoorten kunnen waarderen wel okee.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Mar-17-2004 09:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Originally posted by basd
Maar goed, voor de mensen die beide muzieksoorten kunnen waarderen wel okee.

Zoals ik... vandaar dat ik het wel een gave "combi" vind

En er zijn meer van deze avonden gepland, waaronder eentje in 013 in Tilburg. Maar bij deze editie vond ik de meest aansprekende DJ's.

Old Post Mar-17-2004 15:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by M_Peror
En er zijn meer van deze avonden gepland, waaronder eentje in 013 in Tilburg. Maar bij deze editie vond ik de meest aansprekende DJ's.

Zijn dit geruchten of kun je me een bron geven. Lijkt me weer cool een vette thuiswedstrijd!

Old Post Mar-17-2004 16:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

noem je dat een combi?

combi zou t geweest zijn als kane ook echt SAMEN met die djs iets deed

dit is gewooon eerst rock concert en daarna 2 dj sets

Old Post Mar-17-2004 17:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Originally posted by Creamfields23
Zijn dit geruchten of kun je me een bron geven. Lijkt me weer cool een vette thuiswedstrijd!

"Audio Deluxe"

Vr 9 april: Kane in 013 met op de afterparty Remy, Benny Rodrigues, Stef Vrolijk, De La Sarge. Op zich ook niet slecht trouwens...

Za 1 mei: Kane in Tivoli Utrecht met op de afterparty Remy, Double J en De La Sarge.

Za 15 mei: Paard in Den Haag met op de afterparty Remy, Stef Vrolijk, De La Sage "& more"...

Bron: www.kane.nl

En ik ga niet discussieren over futiliteiten als wat ik precies onder het woord "combi" versta.

Old Post Mar-17-2004 23:28  Netherlands
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

een echte combi vind ik het niet... de kaarten zijn alleen apart verkrijgbaar... de meeste BrEeZaHz gaan toch al weg... en je wordt er vast uitgekickt als het concert is afgelopen om daarna weer in de rij te mogen gaan staan om voor de afterparty naar binnen te mogen

Old Post Mar-18-2004 06:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
een half jaar geleden hadden ze ook hetzelfde met Kane en Dave Seaman in 't Paard.

Old Post Mar-18-2004 10:07 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Originally posted by dj_spare
een echte combi vind ik het niet... de kaarten zijn alleen apart verkrijgbaar... de meeste BrEeZaHz gaan toch al weg... en je wordt er vast uitgekickt als het concert is afgelopen om daarna weer in de rij te mogen gaan staan om voor de afterparty naar binnen te mogen

Hmmm ik vrees dat je niet helemaal goed gekeken hebt (of ik vergis me hoor). In ieder geval heb ik zelf één kaartje voor allebei.
Voor zover ik weet zijn er twee typen kaarten: eentje voor 't concert inclusief afterparty, en eentje voor alléén de afterparty. Dus mensen met het tweede type kaartje (die komen voor bv De Hey en niet om Kane geven) laten ze simpelweg pas na 't concert binnen lijkt me?

En nu je het aansnijdt, ik denk (hoop?) idd wel dat het Breezah-gehalte meevalt... Die zullen hopelijk eerder naar een "gewoon" optreden trekken, krijgen ze meer Kane voor hun geld. Beetje dure grap ook om te dokken voor een kaartje voor 'n feest van 20.00 tot 05.00 uur als je 'm om 23.00 uur peert of zo Hoop ik tenminste...

Old Post Mar-18-2004 10:07  Netherlands
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

Dank je voor de info M_Peror:

Heb wat gevonden:

Audio Deluxe is een samensmelting van rock en dance. Iedere editie begint met een optreden van de Haagse formatie Kane, waarna op de afterparty gerenommeerde dj’s komen draaien.

Verwacht tijschema (ovb):
20.00 - 21.00 De La Sarge
21.00 - 23.00 Kane
23.00 - 1.30 Benny Rodrigues
1.30 - 4.00 Remy

Kleine Zaal (Room 2)
0-00 - 2.00 De La Sarge
2.00 - 4.00 Stef Vrolijk

Audio Deluxe is een van de eerste Nederlandse evenementen die de muur tussen dance en rock heeft afgebroken. Waar deze twee muziekstijlen tot voorheen recht tegenover elkaar stonden is met Audio Deluxe definitief het verband gelegd. Dat is natuurlijk te danken aan Kane en haar voorman Dinand Woesthoff, die eerder samenwerkte met nummer #1 DJ Tiësto. De hit ‘Rain down on me’ bewees dat rock en dance elkaar niet hoeven te bijten.

Na Kane een afterparty met Benny Rodrigues, Remy, De La Sarge en Stef Vrolijk.

De Audio Deluxe afterparty DJ’s zijn net als vorig jaar geselecteerd op hun ‘open minded’ benadering van muziekstijlen. Bij uitstek geschikt voor Audio Deluxe dus.
Voor dit evenement zijn twee soorten toegangsbewijzen beschikbaar.
Tickets voor Audio Deluxe zijn verkrijgbaar bij Free Record Shop en 013 Boxoffice. Tickets voor de afterparty zijn enkel verkrijgbaar bij Free Record Shop.
Heb je een kaartje voor Kane dan mag je ook op de afterparty blijven.

Minimumleeftijd voor dit evenement is 18 jaar en hier zal streng op worden toegezien!(Oftewel We say no to Breezah folks)

Bron:

www.013web.nl

Kosten zijn trouwens 25 euri.

Jammer dat het op een vrijdag is moet bijna altijd zaterdag werken, maar als er veel animo voor is in de vriendenkring denk ik wel dat ik hier effe ga kijken. Ik wil met name Remy wel eens live horen en zien.

Old Post Mar-18-2004 20:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valhalla
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

denk dat ik de 013 ook even binnenloop, kane is sowieso geen slechte muziek om te luisteren. eens kijken of er animo is onder mijn vrienden

Last edited by Valhalla on Mar-19-2004 at 10:32

Old Post Mar-19-2004 10:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Creamfields23
Minimumleeftijd voor dit evenement is 18 jaar en hier zal streng op worden toegezien!(Oftewel We say no to Breezah folks)

Dat laatste heb jij er zelf bijgezet toch?

Old Post Mar-19-2004 10:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vr 23-04: "Kane & Dance" in Matrixx met oa Michel de Hey
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSven Vath set tune. ID req'd [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJimmy van M feat. Terra Deva - Love Like Sleep [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:47.

Forum Rules: