|
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Elke maand is en feest maand. 24/7 in my oppinion!!!! |
Juistem!!!  
Lekker vanavond naar Earth (gaat er toevallig niet nog iemand??) en zondag naar Beachbop met Jack de Marseille.   En volgende week weer Tiesto    
Maar die info van Teqnology is al vrij oud, stond namelijk ook al in dat eerste ID&T magazine. Ze kunnen beter met een correcte datum komen en line-up.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
|