Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ett steg närmare himmelriket ;)
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003
Smiley DJ Ett steg närmare himmelriket ;)

Köpte det här idag...

2st Numark TT1650

och

1st Numark DXM01

Oj vad jag e glad =)
en till bild får de bli =)

det e inte rosa/lila ljus på skivspelarna, det e rött.. bara blivit flummigt när jag tog bild... satan va skönt de e att äntligen ha köpt TT's

ska till malmö imorron o köpa hinkvis med skivor =) (har bara en än så länge, o den har en polare lånat =) )

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Nov-06-2003 23:45  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

kul för dig..
jag borde oxo skaffa nåt likadant snart men har ju just skaffat en ny 28" widescreen tv hehe

Old Post Nov-06-2003 23:56  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

grattis... o när får jag min utrustning som e likadan som du lovade mig????

Old Post Nov-07-2003 00:13  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Smekbar>>> vaf är man tvungen att punga ut för att få de där??

Scul>>> men ååhh jag vill åxå ha en ny tv.. men en 32" då!!

Old Post Nov-07-2003 00:16  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

smekbar: nice, samma skivspelare som mig

kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt för dom där man får med låter riktigt dåligt desvärre :/

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-07-2003 00:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
Scul>>> men ååhh jag vill åxå ha en ny tv.. men en 32" då!!

min föräldrar klagar redan att den är för stor hehe
skillnad mellan 28" och 32" var 300 euro. det var liten för mycket tror jag iaf e jag väldigt nöjd med den här

Old Post Nov-07-2003 01:05  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

quote:
Originally posted by dbl
grattis... o när får jag min utrustning som e likadan som du lovade mig????

den kommer.. =) när var det du fyllde år? =)

quote:
kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt för dom där man får med låter riktigt dåligt desvärre :/

okej... får se imorron... har funderat lite på NUMARK CS-1... den pickupen Carl Cox vatt me o designat.. borde ju va bra, me tanke på att jag kommer spinna techno =)
har dock inte pengar till det denna månaden.. detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt) så jag kommer få seriösa problem med att ha råd med mat denna månaden =)
ska även upp till linköping den 27e för intervju angående antagning till Musikproducentprogrammet... fick beskedet idag... gissa om detta var en glad dag för mig =)

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Nov-07-2003 03:40  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

oj då.. vad kostade detta?

Old Post Nov-07-2003 05:42  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

quote:
Originally posted by Smekbar
detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt)

Old Post Nov-07-2003 06:27  Iceland
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Okej Smekbar... allt jag behöver nu är din adress och en nyckel så slipper jag bryta mig in

Får väl säga då att jag nyligen fick en 32tums TV (ej widescreen)
Sen kan jag ju skryta med att jag köpte min första mixer ´95... världens sämsta mixer men va fan man lärde sig

Old Post Nov-07-2003 08:10  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Re: Ett steg närmare himmelriket ;)

quote:
det e inte rosa/lila ljus på skivspelarna, det e rött.. bara blivit flummigt när jag tog bild...

weeeeeeeeeeeee..... va snyggt rosa e ju finare ju än rött

quote:
ska även upp till linköping den 27e för intervju angående antagning till Musikproducentprogrammet... fick beskedet idag... gissa om detta var en glad dag för mig =)

hmmm musikproducentprogrammet? Vilken skola då? aldrig hört talats om

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-07-2003 09:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

steve:
bara till att dyka upp =) så får vi köra en dj battle om det =)

glorie:
Linköpings tekniska högskola.. utbildningen är dock förlagd till norrköping...
LiTH's hemsida om musikproducentprogrammet

artikel om utbildningen i Trampolin..

Old Post Nov-07-2003 09:42  Iceland

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ett steg närmare himmelriket ;)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold oakenfold tune...should be easy... [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAudioplacid - Exemption [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:18.

Forum Rules: