Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > I have seen?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
I have seen?

owkee, na het men reply van het aib topic. kreeg ik een ideetje.
welke dj's hebben we al gezien?
en welke niet? welke set vond je het beste? en welke dj's wil je zeker eens zien, en zou je serieus veel doen om ze aan het werk te zien.

ik zal als eerste gaan zekerst:
1) 15 years Illusion 27 september '02: Tall paul, Tiesto, Sister bliss, jan vervloet.
2)Antwerp is Burning 30 april'03: M.I.K.E., Armin Van Buuren, Armand Van Helden, Tiesto, Seb Fontaine/ armand van helden dacht ik dat harde techno draaide, maar toen viel dat echt goed mee, en ik vond het best funky klinken. tiesto heb ik niet zo lang gezien, maar wel het moment (onvergetelijk) dat ie plastic boy-live another live draaide---> OMG, Btw de kleine trance zaal was uber goed. eerste keer dat ik armin zag en eerste keer dat ik mistral hoorde.. nog eens omg, wat heb ik toen toch afgeOMGed
3)Illusion@ the beach 18/19 juli'03: zaterdag: ferry corsten (beste set tot nu toe) zondag: M.I.K.E. (push LIVE), Marco V
4)Antwerp is burning outdoor 6 september'03: M.I.K.E., Armin Van Buuren, Felix the Housecat (steengoe), Justin Berkovi, Prinz, Yves deruyter
5)16 year Illusion at sportpaleis.26 september '03: Chicane, Jan johnston (heb ik een kus van gekregen , Armin van buuren, cor fijneman
6)28 november: Armin Van buuren @ Club asta (den Haag) het was een hardere 6uur duurende set, maar wel heel leuk
7)5December: M.I.K.E. & tiesto at Versuz... het eerste uur van tiesto was bangelijk tot hij zen hitjes begon te draaien. en Mike was gelijk gewoonlijk-->OMG
8)6december: brabanthallen hertogen-op-den-bosh-Impulz johan gielen(kei phookin slecht gewoon) jp(ken ik nie eens) en james holden (hier had ik meer van verwacht, kvond het toen kei spijtig dat ik te laat was voor g&d) het enige positieve was dat ik gratis binnenkon, en bovendien nog VIP.

beste set meegemaakt tot nu toe:
1.ferry corsten at illusion at the beach.
2.armin at AIB indoor+outdoor
3.alle sets van MIKE

Dj's die ik nog wil zien:
1. Paul oakenfold, zeker na zijn great wall cd
2. sasha---> airdrawndagger cd
3. ronski speed
en misschien ook, ma kweet nie goe of die wel draaien ofzow? bart van wissen (fictivision denk ik)
en neo& farina.

voila. als er nog iets is.. posten maar.


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Last edited by Kaidreas on Mar-17-2004 at 19:45

Old Post Mar-17-2004 19:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

- Yellow Fever 2001 @ BrabantHallen Leuven met Tiesto, Svenson, Ben Sims, Claude Young

Eerste Raveje toen, heb me echt zeer goed vermaakt toen, top (y)


- Yellow Fever 2002 @ Brabanthallen Leuven met Rank1? /4 Clubbers ? en Jack de Marseille (ubergeil die Jack toen)

- Brussels is Burning 2002 @ Vorst Nationaal met Mauro Picotto, Marco V, Push, Decoy & Roy (jammer genoeg gemist ), sister Bliss

- Antwerp is Burning '03 indoor @ Sport Paleis Antwerpen met Armin, Push en Tiesto (Beste set ooit, in dat kleine zaaltje, van Armin toen ) Met tunes van Mistral, ATRC (toen nog iet uitgemolke), Communication of was het nou Blue Fear,Solarcoaster, Summer Calling. Ach geen woorde voor was gewoon ongelofelijk super die avond. Tot laatste tune nog gebleve bij M.I.K.E. Echt top

- Antwerp is Burning '03 outdoor met YDR, Marco V, Push en Armin. Top avondje/nachtje/morgen !!

- 16 years Illuion @ sport paleis Antwerpen met Chicane(live),Armin, Regi, Wout en Cor fijneman, Marcel woods( 1 floor niet gezien)
Veel Breezahs,hardstyle nichten, soundvolume naar de neuk, brakke sfeer. Chicane live, ja wat moet je daarop zeggen, ik vond het wel geinig om salt water is live te horen, maar met een bende zakken patat die de main vulden was er weinig tot niets aan eerlijk gezegd
Wout was best harde set.Armin goeie set maar met orange theme voor me als hoogtepunt Publiek was te brak voor woorden met Armin. Regi niet gehoord/gezien omdat ik Luk,Pieter en van bellinge kwijt gespeeld was en bezig was met zoekuh. Cor effe nog gehoord, vrij hard en natuurlijk kwam het publiek los Ow en dan had je nog Jan Johnston live,wat was dat nou weer, ze zag er wel geinig uit van ver,had beter strip act geweze dacht ik zo


- Dave Lambert,Tiesto en M.I.K.E. @ Versuz. Sardiene effect, grandioze sfeer, leuke setjes kortom top

- Addiction @ Chez Bebe (Utrecht). Met Belli, Leander, Iris en Misja Helsoot, laatste 2 heb ik jammer genoeg moete misse ;(. Ongelofelijk leuke sfeer, goeie muziek, leuke nederlanders, wat mot je nog meer hebben, niets dacht ik Strakke prog mixje van Leander, Belli vond ik ook wel best goed voor techno, woei

Armada Night @ ASTA (Den Haag) met Perry O'neil, M.I.K.E. en Armin. Leuk enzo ...

Kneuzen die ik nog niet gezien heb en nog wil zien zijn: Ferry, Lange, Pulser, Ben Lost, Filo & Perry, Dumonde, Cosmic Gate, Bas & Ram , ach PvD, Nu-Nrg, Lab4 & Yohi, Umek

luitjes die ik al gezien heb en nog wil zien. AvB, Jack de Marseille

upcoming event: AiB '04 I guess


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Mar-17-2004 20:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life



Registered: Aug 2003
Location: Ghent
Re: I have seen?

1) 15 years Illusion 27 september '02:
Tall paul, Tiesto, Sister bliss.
toen vond ik tiesto nog het best en werd helemaal zot toen ik southern sun hoorde
2) capital party 9 november:
sander kleinenberg, tiesto
toen vond ik sander kleinenberg niet echt geeldig draaien
3)innercity 2002:
tiesto, sven vath, marco V
ik heb een deel gehoord van sven vath zijn set en ook al draait hij harder (techno) vond ik da nit slecht.. maar is al een hele tijd geleden dus ik ga eens zien nu vrijdag of mijn mening nog altijd hetzelfde is
4)Antwerp is Burning 30 april'03:
M.I.K.E., Armin Van Buuren, Tiesto.
kleine zaal was zeker supergezellig, echt een geweldige sfeer en een goeie set van armin. Tiesto vond ik toen niet geweldig
5)Dancevalley 2 augustus 2003:
armin van buuren, tiesto, ferry corsten, junkie XL, carl cox; sister bliss
iedereen draaide ene perfecte set, alleen heeft junkie XL me niet echt kunnen boeien
6)invited augustus 2003 :
montana, tiesto
montana draait net iets te hard naar mijn goesting
7)ultrashock 6 september 2003:
armin van buuren, montana, cor fijneman, luna
cor zijn set was ok en wou ff eens hardere stuff horen dus ben even in luna zijn tentje gaan zien, toch niet mijn ding hehehe
8)Antwerp is burning outdoor 6 september'03:
M.I.K.E., Armin Van Buuren, Yves deruyter
YDR was toen ook weer wat te hard naar mijn zin maar armin maakte dat goed door ene mooie set te draaien
9)seduction 20 september 2003:
ronald van gelderen, ferry corsten
ronald van gelderen was wel goed (die wil ik nog wel eens aan het werk zien) en ferry corsten is goed, ik kan echt genieten van zijn sets, die elctro-dingetjes ertssn zijn echt wel leuk
10)16 years Illusion at sportpaleis.26 september '03:
Chicane, Jan johnston , Armin van buuren, cor fijneman
jan johnston was niet echt geweldig, vond ze ok maar niet super. Ze was beter op tiesto's concert
11)armadanight 25 oktober 2003:
M.I.K.E. , lange, armin van buuren, signum
M.I.K.E. draaide een geweldige tranzy set, echt niet normaal !heb ik echt van genoten !
12)28 november: Armin Van buuren @ Club asta (den Haag)
heel leuke set, was goed (kwam waars ook doro de ambiance daar)
13) asta presents 19 december 2003:
misja helsloot, tiesto, montana
eerste keer dat ik misja hoorde en was aangenaam verrast moet ik zeggen ... hem wil ik graag nog eens aan het werk zien
14) gods launch party 16 januari 2004:
jon o'bir, lange, armin van buuren
wel, ik had al veel gehoord van jon en waou dus eens weten of hij echt wel lekker draaide en dit was wel zo . hij was d eopenere van de avond en deed da zeer goed. Armin draaide die avond voor mij de beste set ooit; zaten enkele favo nummers van mij tssn, lekker tranzy, echt GOED
15)armadanight 28 februari 2004 :
perry o'neil, M.I.K.E. , armin van buuren
perry is geweldig, lekker prog setje ! hij is echt erruug goed bezig en volgens mij zal hij het nog ver brengen . . .



wie ik nog graag live zou zien :
1. john digweed
2. gabriel & dresden
3. markus schulz
4. paul van dyk


___________________
this is NOT miami !

Old Post Mar-17-2004 20:12  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

ow en signum wil ook nog es zien (thx emma ), domme vergete


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Mar-17-2004 20:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed



Registered: Oct 2003
Location: in trance

Amai zeg... Jullie hebben veel feestjes meegemaakt zo te zien Te gek! Allè ben eind vorig jaar begonnen met trance-feestjes te doen... Kga hier wel alleen de trance-feestjes/dj's posten die ik heb gezien/meegemaakt!


14 maart 2003: Illusion on tour @ Fitlink - Diepenbeek
Ok kweet al nie meer welke dj's... resident dj's van illusion zeker was echt een coole avond!

26 september 2003: 16 years Illusion @ Sportpaleis - Antwerpen
- Armin Van Buuren (ongeveer 10 min... )
- Cor Fijneman
- Chicane
- Jan Johnston (ook enkele minuten)
- Die dj van in de level ganse avond lang (rot gezelschap! ben ik blij da ik nooit meer met die mensen ga feesten)

Eigenlijk heb ik me wel geamuseerd... (lees: na heel veel drank!!!
snik)

28 november 2003: Armin Solo @ Asta - Den Haag (NL)
- Armin Van Buuren

One of my best parties ever! Zalige dj, zalige muziek, zalige sfeer...

5 december 2003: Tiesto & Mike @ Versuz - Hasselt
- Dj Dave Lambert
- Tiesto
- M.I.K.E.

Mijn eerste beta-meeting! Muziek was nice maar het was wel 'wat' druk...

28 februari 2004: Armadanight @ Asta - Den Haag (NL)
- Perry O'neill
- Armin Van Buuren
- M.I.K.E.

My best party till now! Alles was perfect. No other comments!

Dj's die ik nog graag wil zien:
- Markus Schulz
- Lange
- Ozgür Can
- Gabriel & Dresden
- Ferry Corsten (17 april!!! 19 mei!)
- Paul Van Dyk
- Yahel (!!!! die zeker eens een keer!!!)
- nog veel meer waar ik nu opt moment nie opkom...


___________________
I keep the pain of a broken soul ...

Old Post Mar-17-2004 20:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

ow en Groove City van 2002 in groot bijgaarden nog vergete met Felix the housecat, rush en many many more. Was best geinig feesie


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Mar-17-2004 20:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

Yellow Fever 2001 @ BrabantHallen Leuven met Tiesto, Svenson, Ben Sims, Claude Young
Pret pret pret!

Clubland 2002 @ linkeroever Antwerpen, met Gielen, Illusion residents, YDR, etc etc..
Zalige avond, hele avond staan geven zonder ook maar ene keer te rusten. Heel de terugweg gestapt naar het station en nog was de energie der ni uit

Yellow Fever 2002 @ Brabanthallen Leuven met Rank1? /4 Clubbers ? en Jack de Marseille
Rot rot rot! Om 4u doorgegaan om nog wa te kunnen slapen in't station, en de eerste trein terug te pakken... de trance/club zaal trok op geen kl°ten

Brussels is Burning 2002 @ Vorst Nationaal met Mauro Picotto, Marco V, Push, Decoy & Roy, sister Bliss
Was een relaxe avond, niet zoooo super, maar toch zeker ook de moeite waard... zalig hoe judge jules de avond afsloot met 'jurgen vries - the theme'

Antwerp is Burning '03 indoor @ Sport Paleis Antwerpen met Armin, Push en Tiesto
Was ook weer een leuke avond, daar staat AiB garant voor.

Antwerp is Burning '03 outdoor met YDR, Marco V, Push en Armin.
Misschien wel het leukste feesje waar ik ben naartoe geweest... de sfeer was er super. Het enige nadeel is dat al het volk daar vrij snel uit die trance tent weg was... Tijdens de set van MIKE (na armin) kon ge uw armen uitsteken en rondjes draaien bij manier van spreken.


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Mar-17-2004 21:58 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium

Effe denken... Ben ook nog niet zo lang bezig, en heb pas nu het gezelschap gevonden om naar grote events te gaan, dus:

Armada Night @ Asta, Den Haag (28 feb 04): M.I.K.E., Perry, Armin.

Feestje even geleden in Diepenbeek: Dj Jean

Feestje ong een jaar geleden in Mortsel: Dave Lambert

Binnen een jaar zal ik meer te vertellen hebben.

O ja, wie ik zeker nog wil zien:

Tiesto, moet ik toch eens ooit zien
Paul Oakenfold
PvD
Yahel
Eyal Barkan
Markus Schulz
Sister Bliss

Last edited by SilentEagle on Mar-18-2004 at 11:11

Old Post Mar-17-2004 23:11  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

qua grote events nog niet superveel veel dingen bezocht:

Brussels is burning:
zoals hiervoor al gezegd niet te veel volk, goeie dj's. Sister Blis, Decoy & Roy (was echt wel goe), mike (nogal een dark getinte set), marco v (super set van marco), mauro picotto, stukje green velvet gezien en afgesloten met jules.

Aib indoor 2003:
Niet veel commentaar nodig, van begin tot einde gebleven. Armin en mike waren zalig. Tiesto was ok. Super avond.

citzens after party van de city parade in flanders expo juni 2003:
3 zalen geopend terwijl er geen volk was om 1 zaal te vullen. Wel lekkere line-up. Begonnen met ydr, was echt wel goed toen, sander kleinenberg, judge jules en vertrokken tijdens set van cor fijneman

Aib outdoor 2003:
Ook een super avond. Zalige sfeer in die trance tent, armin en mike waren weer fantastisch, marco v ietsje minder en ydr ook nie slecht.

Armada night in asta:
Kgeniet nog elke dag van de sets. Perry met zalige progressive, mike met super energetische set. Armin ook met iets hardere set dan gewoonlijk. En die pink box special zal mij ook bijblijven die perry opt einde nog draaide. Leuke sfeer, toffe companie, gewoon af!

Wat me nu opvalt bij al deze korte reportjes is dat er bijna geen Belgische dj's tussenstaan.

Verder heb ik ook super genoten van men eerste keer cherry moon. De eerste keer zillion beach.
DJ Georges, wout, jan, regi, mr sam in ckomilfoo, superavond was dat.

Wie ik nog wil zien: Ferry Corsten, Gabriel & dresden, markuz schulz, jon'o bir!, scott bond, ronski speed, lange, paul oakenfold, dj prescesion, misja helsloot en zo zijn er nog wel een paar.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Last edited by djcresto on Mar-18-2004 at 07:57

Old Post Mar-18-2004 07:46  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

Aja just, was ik nog vergeten:

10 years bonzai @ cherrymoon met mike, ydr,...
Zalig feesje, grappig om te zien hoe ydr zelf zijn pinten staat bij te vullen en op den duur vrij scheef staat te lullen tegen discotheekbezoekertjes


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Mar-18-2004 07:50 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

Pfff... dat wordt me wel een lijstje, daar ga ik niet aan beginnen hoor Dan moet ik me echt van alles sinds 1996 (hardcore, trance, progressive, techno) gaan herinneren, en dat gaat dus echt niet lukken.. Maar goed ik ben al oud natuurlijk (toch Zehra?)

DJs die ik in elk geval graag nog een keer zou zien:

Adam Beyer & Cari Lekebusch b2b
Misstress Barbara
Gayle San

DJs / acts die ik echt nog een keer moet zien maar wat tot nu toe nog niet gelukt is:

Damon Wild
Adam Jay
Faithless


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Mar-18-2004 10:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

ge zieter nog goed uit hoor basd ;p

wie ik zeker nog wil zien:
pvd
nu nrg
yoji
scot project


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Mar-18-2004 11:02 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > I have seen?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackwill holland track fairly old [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLNG - "Inter City" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:07.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!