Kijk eens aan, ik zie deze thread weer mooi op tijd Lang geleden da ik nog is naar MTV ga kijken
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Mar-28-2004 16:46
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
was kort en bondig !
ni veel speciaals eigenlijk ....
vr diegenen die het nt gezien hebben, video zal waar verschijnen op www.arminsworld.com
vr diegenen die het nt gezien hebben, video zal waar verschijnen op www.arminsworld.com
Het programma duurde wel een uur hé Emma
Kvond het over de hele lijn nogal oppervlakkig en inderdaad wel kort (met de filmpjes ertussen), vond het eigelijk ni zo boeiend maar kom, laten we ni zagen
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Mar-28-2004 18:00
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Kvond het ook niet echt speciaal
Armin is gewoon een chille gast
En die intervieuwer vond ik maar een dwaas, waarom, dunno
Mar-28-2004 18:03
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
idd.. idiote presentator
en Basicbeats is down blijkbaar
Mar-28-2004 18:04
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
ja, interview idd wa langer (sorry)
stomme interviewer ;altijd weer da stom vraagske over geld, ten eerste isda een obeleefde vraag !!! en ten tweede wa zijde der mee alsget weet ???
en ja , vr de rest, armin weet wel hoe hij 't moet uitleggen, hij heeft ni vr nix rechten gedaan he
Die interviewers verdiepen zich nergens in. De krijgen vlak van te voren een vragenlijstje waar ze zich aan moeten houden. Vond het wel mooi dat Armin die presentator voor lul zette Hij was ff stil en ging meteen door naar wat anders