Tänkte införskaffa några vinylskivor för en inredningsgrej.. nån som har tips på ett par tranceskivor med snygga omslag?
Apr-04-2004 18:45
Amplifire
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
ITWT-släppen brukar vara ganska fräna.
Apr-04-2004 18:51
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Vilka som är snygga är ju lite utav en smaksak och alla tycker ju olika. Men jag diggar stilen på Overdose omslag. Rena och med någon fräsh bild i botten.
Det här kanske är en dum idé, men.. Om du bara är ute efter utseendet, varför inte bara köpa de skivor som är snygga? Kolla runt och se vilka som passar med designen i övrigt, liksom..
Edit: för att göra mig HELT klar och tydlig:
Istället för att fråga om vilka skivor som är snygga, gå till en skivbutik och välj de som passar oavsett vad det är för låtar på..
Originally posted by Sorrow
Istället för att fråga om vilka skivor som är snygga, gå till en skivbutik och välj de som passar oavsett vad det är för låtar på..
Tror inte Martin går o köper hipp-hopp vinyl
Apr-04-2004 19:25
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Sorrow
Öh..
Det här kanske är en dum idé, men.. Om du bara är ute efter utseendet, varför inte bara köpa de skivor som är snygga? Kolla runt och se vilka som passar med designen i övrigt, liksom..
Edit: för att göra mig HELT klar och tydlig:
Aha nä, dels så vill jag ha vinyler med anknytning till trance. Och dels så finns det väldigt dåligt med skivbutiker här runt omkring (om man inte ska hemsk hipphoppskit... för då finns det tusentals butiker ;-)
Så blir nog att man får beställa skivorna och då kan det ju vara bra att ha lite tips :-)