___________________
"Life is all about choices & respect"
May-27-2004 17:39
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Ehm, je hebt de 300 ipv 330 toch?
May-27-2004 17:53
Dr Oetker
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Delft,The Netherlands
Re: Te koop: Camera Digital Ixus 330
Ik ben ook een eigenaar van deze camera, het klopte niet helemaal... Ja ik weet ut ik loop weer eens te zeiken...
Verder vind ik het een hele relaxe camera, ik heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik deze heb gekocht, ook omdat ie van de vrachtwagen was gevallen en dus een stuk goedkoper was...
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar even serieus:
Ik verkoop mijn Ixus 330! 2.0 Megapixel
3x optische zoom, 7.5x digitale zoom
2 maal 128 mb Compact Flash kaart
1 maal 8 mb Compact Flash kaart
2 accu's
Software
Tasje
USB kabel
May-27-2004 19:04
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
houd het toch nog even bij mijn sony en mijn Ixus V3
___________________
Ga eens dood!
May-27-2004 19:07
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Optimus
Ehm, je hebt de 300 ipv 330 toch?
Eh..........330 dacht ik...........
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-27-2004 19:49
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
kijk even op de doos voor de zekerheid En het staat toch ook op de cam zelf?
May-27-2004 19:51
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Optimus
kijk even op de doos voor de zekerheid En het staat toch ook op de cam zelf?
Had geen zin om te kijken, maar het is idd een 300
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-27-2004 20:35
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Krijg de koper je enorme verzameling nekked picz er gratis bij als bonus?
En what about een niet goed geld terug garantie?
[telsell mode off]
May-27-2004 21:58
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by jp
Krijg de koper je enorme verzameling nekked picz er gratis bij als bonus?
En what about een niet goed geld terug garantie?
[telsell mode off]
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-28-2004 06:07
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Vandaag een nieuwe canon powershot s50 binnengekregen, dankzij de baliemuts van Canon die de vorige (s30) uit haar handen liet vallen toen we m daar ter reparatie terug brachten
May-28-2004 09:53
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Jappio
Vandaag een nieuwe canon powershot s50 binnengekregen, dankzij de baliemuts van Canon die de vorige (s30) uit haar handen liet vallen toen we m daar ter reparatie terug brachten
Cool
Ik heb nu mijn nieuwe Sony DSC-v1! Hiep hoi, hiep hoi!
Even uittesten volgende week op Integrate.... Want ik snap er nog de ballen van. Die Ixus was makkelijk, deze niet
___________________
"Life is all about choices & respect"