Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pre-Interview Post: Johan Gielen
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
Pre-Interview Post: Johan Gielen

SnuggLe heeft ooit het volgende intitiatief genomen:

link ---> Interviews met DJ's voor op TA <---link

Daaruit komt deze quote:

quote:
Originally posted by raoel
Ik ga er nog een keer achteraan, maar heb het de laatste 3 weken erg druk gehad met school.
Ik heb een telefoonnummer gehad, maar dat bleek niet te kloppen.

Maar, kwil er nog een keer achteraan gaan.

BTW, betreft interview Johan Gielen.

Zowat anderhalf jaar later, maar dan is het nu toch geregeld.
Althans, afspraak enzow moet nog gemaakt worden, maar hij had er wel tijd en zin in.

Hoe dat nu ineens?

Ik was gister op stap in de El Sombrero. Das een discotheek in Reusel, zo'n 10 kilometer van waar ik woon. Gielen heeft er vroeger gedraaid als resident en is er vertrokken toen hij een grote naam werd.
Regelmatig komt hij nog als bezoeker en af en toe draait hij er nog is. Gister was hij dus ook weer is aanwezig en ben op hem afgestapt met de vraag of hij tranceaddict.com kende (antwoord: ja (dûh)) vervolgens dit initiatief uitgelegd en of hij hier aan mee wilde werken.

Het was geen probleem, haalde ff pen en papier en hij gaf mij zijn persoonlijke 06 nummer (06 12345678 ).
Dinsdag moet ik even bellen om het verder te regelen.

Dit zal ik ook nog op het algemene gedeelte van TA posten, maar in welke sectie?
Music Discussion?

Stel dus hier alvast je vragen voor hem.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-11-2004 10:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Lachen man! Ook al is 't Gielen...

Old Post Jul-11-2004 10:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Music Discussion kan je dit het beste plaatsen, trek wel je flame-suit aan, want Gielen is op dit moment niet echt een geliefde dj op het board. Dus verwacht negatieve vragen.

Ik heb verders geen vragen voor hem, want vind Gielen zelf ook helemaal niks, boeruhschuur dj als je het mij vraagt. Die een korte periode (begin 2001) veelbelovend was als je het mij vraagt, maar het vervolgens verziekte met teveel kaas in zijn sets.

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-11-2004 10:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ik heb wel wat te vragen:

What do you think of the fact that Ferry/Armin/Tiesto are still more known and more famous nowadays compared to you? What do you think is the cause of that?

You seem to be one of the few trance-dj's that uses 'sampeles' in his sets. Do you think it gives the djset an extra dimension?

Old Post Jul-11-2004 10:30 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dazzle
In Charge!

Registered: Aug 2003

Why did you stop cooperating with your buddy Sven Maes (Svenson)?

Old Post Jul-12-2004 05:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dazzle Click here to Send Dazzle a Private Message Add Dazzle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

What will you do after you retire?

Are you gay?

A question about your sound. Dont you think is becoming a bit "cheesy-trance". Ever though of bringing your style to a higher level?

Old Post Jul-12-2004 10:36 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002

Johan, hoe krijg je het voor elkaar elke plaat te verkloten met debiele samples en irritant schuifwerk?

Waarom pak je de laatste tijd regelmatig de microfoon? een mc op zich is al erg genoeg, de dj moet zijn muil houden.

Wat wil je ermee bereiken als je na een kwartier draaien op de dj booth klimt en gaat staan zwaaien? Wil je eigenlijk wel serieus genomen worden?

Old Post Jul-13-2004 14:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Wat is de pensioengerechtigde leeftijd voor DJ's en waarom draai je nog?

Hoeveel moeten we je bieden om op te rotten?

Old Post Jul-13-2004 14:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Dit interview gaat een groot succes worden
Nee grapje..leuk dat je gielen hebt gevraagd raoel maar persoonlijk heb ik geen vragen voor gielen.

Btw waarom zijn die vragen in het engels?? Hij is toch ook maar gewoon een wannabehollander

Old Post Jul-13-2004 15:02  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Mwja, magrec heeft gelijk. Ik vind dat we het in belgisch moeten vragen........we zijn net duitsers hier...ook altijd in de verkeerde taal dingen vragen.....

Old Post Jul-13-2004 16:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Tsja, begrijpelijk deze reacties, maar wel jammer.... Stel ze dan wat minder ruw. Ook al is het Gielen, mensen houden nog wel van zijn "dingetje". Het is gewoon een ontzettend goed initiatief van Raoel.

En besides, in het Engels zodat dat heel TA kan profiteren hiervan!

Old Post Jul-14-2004 07:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Het interview doe ik denk ik ook alleen als er een beetje interesse wordt getoond vanuit de MD sectie. Leek mij wel leuk als de mensen hier op TA "persoonlijk" vragen kunnen stellen. Als er die niet of nauwelijks komen heeft het voor mij weinig zin omdat er genoeg interviews van hem te vinden zijn.

Kritische vragen die hier al gepost zijn zal ik ook zeker wel verwerken hoor. Maar er moeten dus ook "normale" vragen bij komen, anders gaat het niet door.

In de MD sectie hier op TA loopt het ook niet zo; 1 lauwe reactie...

Kan ook altijd alleen bakje koffie bij hem thuis pakken en mededelen dat niemand leuke vragen voor hem had en er dan weer uitnaaien

Wanneer er TOCH nog mensen zijn met vragen stel ze gewoon in het Nederlands. Hij is dan wel in buitenland geboren, maar daar spreken ze ook gewoon Nederlands... En volgens mij spreken mensen uit het boerengat "Reusel*" geen engels...

* degene die er ooit zijn geweest weten denk ik wel wat ik bedoel

[edit]
BTW, ik heb met hem afgesproken dat ik na mijn vakantie weer contact met hem opneem. Ik ga komende zaterdag voor 8 dagen naar Turkije en dan zien ik wel weer.

check my website:
www.riechels.nl

Last edited by raoel on Jul-14-2004 at 07:43

Old Post Jul-14-2004 07:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pre-Interview Post: Johan Gielen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help me with this track [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTom Stevens Vs. Fridge - "Outface 2000" (Tom Stevens Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:00.

Forum Rules: