Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > laiback luke
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003
laiback luke

Ik zal hier nog is een topic make se.
zaterdag 17 april was ik een feesje gaan bouwen in vlissingen (ja wat doen we daar--> vriend van mij studeert voor officier op nen boot, en hij heeft daar een kamertje die hij huurt)
anyways.. we waren eigenlijk van plan om naar een marginaal danscafe te gaan. (gewoon omdat we een marginale bende zijn )
dus we gaan er eerst eentje drinken in den brooklyn ofzoiets, knap cafeke da wel, da ziet ge bij ons niet.
en ineens gaan we ergens anders naartoe, maar waar, en we krijgen allemaal in het oog dat laiback luke draait in the opera en cafe verder. we beslissen uiteindelijk om een kijkje tenemen, nadat ik iedereen serieus moest overtuigen. we komen daar aan met een groep, wa in holland dus blijkbaar een probleem is voor kleine cafe's/clubs.. maar omdat we belgen waren mochten we toch binnen, er was nog iemand geen 18 maar toch (we waren belgen) serieus overleg met die buitenwippers. echt zoiets maakt ge niet mee in belgie, vriendelijk onvoorstelbaar. na een paar uur moest luke draaien, en dat was echt op en top funk gewoon, soms is ie wat aan het scratchen enz. echt top notch. niet echt muziek waar ik gewoon naar zou luisteren maar om te feesten, en om al die meiden zien te dansen op zo'n muziek is wel vreed leutig, en nog iets, hollandse vrouwen zij echt wel sneller van aanpak zoals ze zeggen
anyways leuke tijd gehad, en enkele leuke nummers herkend.
ik dacht black en white brothers met pump it up.
en nog een track, misschien kan iemand het id'en voor mij? een vrouw die zingt.. gotta keep on movin' movin', gotta keep on pushin' pushin', keeeep pushon', on... something something.. lalalala keeeep pushin' on ---> funky
anyways. als iemand ooit da kans krijgt om het tegaan zien.. zeker doen.

Old Post Apr-18-2004 20:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

hehe onder het motto van 'nekeer iet anders' =). kan u niet helpen met dat liedje. Welk genre was dat daar eigenlijk?

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Apr-18-2004 20:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
Re: laiback luke

quote:
Originally posted by Kaidreas

en nog een track, misschien kan iemand het id'en voor mij? een vrouw die zingt.. gotta keep on movin' movin', gotta keep on pushin' pushin', keeeep pushon', on... something something.. lalalala keeeep pushin' on ---> funky

gaat dat zo van:

Keep pushing on, things are gonna get better. It won't take long, keep on pushing on...?

Want dan weet ik over welk nummer het gaat, alleen heb ik geen idee wie of wat het is!

Old Post Apr-18-2004 20:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

iedereen is hier precies een verslag aan het uitbrengen van zijn zaterdagavond..

zou ik het wagen mijn StuBru fuifje van gisteren te reviewen...?

Old Post Apr-18-2004 20:50  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

Tuurlijk TOR, we overleven het wel.

Damn ik hoor da nummerke ook in mn kop maar heb geen flauw idee van wie t is.

Old Post Apr-18-2004 21:19  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by TOR
iedereen is hier precies een verslag aan het uitbrengen van zijn zaterdagavond..

zou ik het wagen mijn StuBru fuifje van gisteren te reviewen...?

ben wel wat gewoon, doe maar

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Apr-18-2004 21:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Bij ons wast ook mega bangelijk.
Kleine 40 minuutjes gedraaid en dan stond de volgende Dj klaar.
Mijn afsluiter was dus Fire & Ice, para siempre en iederene vond het een mega goeie schijf
Mixen ging ook ferm goed, geen bummers

Om 22.30 moest sven lanvin draaien, damn die gast is de max.
Super vriendelijk, speelde met de begrenzer de ganse tijd, wist gewoon wat hij deed...
En zen bak vol met whitelabels
Echte trance draaide hij niet maar sommige tunes heb ik toch herkend.
Dj Tunes draaide ook wel stevig. Zelfde stijl als Lanvin.

Hoevee lvolk er juist was op de fuif weet ik niet maar twas veel.
Vooral de truk van Happy inkom had een ongelooflijk succes.
File tot buiten !

Kzal 1 van dees de foto's is posten...

Old Post Apr-18-2004 22:05  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

quote:
Originally posted by SilentEagle
Tuurlijk TOR, we overleven het wel.

ik heb me rot geamuseerd

Old Post Apr-19-2004 13:27  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003
Re: Re: laiback luke

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
gaat dat zo van:

Keep pushing on, things are gonna get better. It won't take long, keep on pushing on...?

Want dan weet ik over welk nummer het gaat, alleen heb ik geen idee wie of wat het is!

het zou best kunnen jasper. ik zit in ieder geval met dat liedje in men hoofd, maar het kan zijn dat de tekst totaal anders was ze, kwas natuurlich ook nie echt in nuchtere staat meer

btw wa ie draaide, ik vond dat het af en toe wat progressive klonk, met wat filthy electro en some groovy house. in ieder geval veel geshake met die vrouwenkontjes

kzal proberen wat pics te posten als ik ze krijg.
ma de meeste zijn bangelijk voor (that's the way I like it )

Old Post Apr-19-2004 15:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by TOR
ik heb me rot geamuseerd

Ah ge hebt u strontzat gezopen dan? Hoop ik?

Old Post Apr-19-2004 16:54  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

ik heb nogal diep in de plastic bekertjes gekeken ja

Old Post Apr-19-2004 17:02  Europe
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

just for the record: tis laidback luke

Old Post Apr-19-2004 17:04 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > laiback luke
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 1 Id Plz [2011] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Oh vs John Davies - "The Sparrows and Nightingales" (Oliver Lieb club mix 2) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:46.

Forum Rules: