|
om jag hittar en tokbra skiva på mp3 men inte köper den så beror det på att jag aldrig skulle ha köpt den heller, hur bra den än var.
däremot har jag alltid köpt de skivor som jag ville ha, och så kommer det fortsätta. plus, jag kommer aldrig köpa vinyler eftersom jag anser att vinyler är ett rån och jag väntar tålmodigt tills skivbolagen börjar släppa mer CD-M, tills dess så får de leva med att de har en kund mindre.
hos dig Irish, så vill jag påstå att skivbolagen har fel, bara på grund av de har NOLL kreativitet med deras egna compilations och blir skrämda av en amatör dj från Sverige och börjar skicka mail på krav att ta bort massa saker, det visar bara deras inkompetens. Skivbolagen skjuter sig själva i foten gång på gång, kul att de inte har insett detta än.
Om jag vore VD för skivbolaget så skulle jag krävt att du skulle ha ads med min skivbolagslogga på din hemsida, eller länkar till en shop där man kan köpa låtarna du spelat från min skivbolag och jag skulle själv länka och promota dig. Man kan tjäna pengar på många olika sätt, men tyvärr har de här idioterna inte fattat något än.
And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000
|