Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Getaway in Stockholm
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
atlearmeen
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003
Getaway in Stockholm

Er dette et stort problem?
vi hører ikke noe om det her i Norge!

Men det er fett som F**N!

Old Post Apr-18-2004 20:03  Norway
Click Here to See the Profile for atlearmeen Click here to Send atlearmeen a Private Message Add atlearmeen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Så vitt jag vet är det väl inte nåttt jätte rpoblem. Men jag är inte så insattt i det hela

Old Post Apr-18-2004 21:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

0 respekt från min sida för dylikt

Old Post Apr-18-2004 21:19 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

det är otroligt att de har aldrig blivit fångat.
om de skulle försöka sånt i Holland var de snart i fängelsen..

Old Post Apr-18-2004 21:42  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

var inte polisen jävligt nära o ta dom?

Old Post Apr-18-2004 21:44  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

svenska polisen är lite kass

men jag vet inte riktigt hur mycket man ska respektera getaway filmerna. det är ju svårt att veta iomed att man inte var där själv men jag tycker att strålkastaren i kaknes tornet snurrar lite väl fort i första filmen. frågan är ju om det inte är upp-speedat alltihopp.

men det är väl endå en kul grej att se.

jag minns att jag läste någonstans att polisen var dem på hugget men mer har jag inte hört.

Old Post Apr-18-2004 21:57  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Polisen har förmodligen rätt bra koll på vilka det är. Bevisa det är en annan. Aftonbladet skrev förövrigt för ett tag sedan om hur en av de påståda medverkarna bakom filmen hade åkt fast för något annat brottsligt.

www.birkacup.nu för att se vad Stockholm har att erbjuda nbla i sommar i street race väg.

Old Post Apr-18-2004 22:11  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Nog för att dom som kör dessa bilar är lite av dårar men dom är också förjävligt duktiga förare. Att ta en sån person i en superbil är i princip omöjligt för den Svenska polisen, skulle det var på dagen eller om polisen gjort rutinjobb som att ha nån vägspärr av nån anledning så skulle det ju kanske gå men då jag är rätt säker på att dom innan dom kör den planerade vägen genom stan så har dom säkert rekat den för att se så inget är i vägen.

Det kan inte direkt bli nåt problem eftersom inspelningen är runt 10 minuter eller nåt... kanske flera olika klipp vad vet jag men det är också på natten och detta har inte gjorts så många gånger förr.

Sen finns det ju Ghost rider som om än möjligt är mer galen. om sagt, inget problem direkt men högst olagligt.

Föresten hade Getaway in sthlm 4 nån slags galapremier på Göta Lejon i Sthlm, gick förbi där en fredag när jag var påväg till Weekender på Göta källare

Old Post Apr-18-2004 22:41  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

assådom borde ju köra american style, dvs sätta in en helikopter

Old Post Apr-18-2004 22:50  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by St_Andrew
assådom borde ju köra american style, dvs sätta in en helikopter

Spikmattor kanske...

Old Post Apr-18-2004 22:51 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

i Holland används helikoptrar i såna fall .. i 80-talet brukade de Holländska poliser även köra i en porsche 911

dock att återkomma på ämnet.. det är iofs farlig att göra saker som det på offentliga väger. men filmerna är säkert fascinerande att titta på

Old Post Apr-18-2004 23:22  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by ScuL
i Holland används helikoptrar i såna fall .. i 80-talet brukade de Holländska poliser även köra i en porsche 911

omg, rik polis eller vad?

Old Post Apr-18-2004 23:28  Europe

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Getaway in Stockholm
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this booming techno tune!!! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHysterie - You're The One (Instrumental) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:25.

Forum Rules: