Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Playlists que rolaram na Skol Beats.
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
VanillaSky
tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: São José do Rio Preto, Brasil
Playlists que rolaram na Skol Beats.

Aeee q se alguem souber alguma playlist ou algum link pra baixar sets(o que eu acho dificiu) que rolou na skol beats, Posta AI...

Eu tava querendo o do Marco V.

mais

Old Post Apr-25-2004 18:52  Brazil
Click Here to See the Profile for VanillaSky Click here to Send VanillaSky a Private Message Add VanillaSky to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FabiO <BrAziL>
Junior tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: Campinas, Sao Paulo

Oooorra veio, ja quer link p/ catar os sets???
Eu acho q nao vai ter nao, eu pelo menos não vi nada q gravasse os sets lá.
E o set do Marco V... q set hein veio, mesmo c/ chuva!
Só lembro do nome de 3 musicas q ele tocou:
- Katana - Tribal Shock
- Marco V - c:\del*.mp3
- Coldplay - Clocks (Marco V mix)

Abraço

Old Post Apr-25-2004 19:02  Brazil
Click Here to See the Profile for FabiO <BrAziL> Click here to Send FabiO <BrAziL> a Private Message Add FabiO <BrAziL> to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nettwerk
Coming back for more!



Registered: Jul 2002
Location: the artist formerly known as The Darklord

quote:
Originally posted by FabiO
- Marco V - c:\del*.mp3


___________________


No, I'm not aplz.

Old Post Apr-25-2004 20:22  Portugal
Click Here to See the Profile for nettwerk Click here to Send nettwerk a Private Message Visit nettwerk's homepage! Add nettwerk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

Tambem nao me lembro da play do marco....tava bem tech o som dele bem pra pula!mas nao pra arrepia!


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Apr-25-2004 20:27  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maluco
não enche meu saco



Registered: Jul 2002
Location: Sao Paulo

alguma coisa extraordinaria...ou deu pra curti o suficiente? como foi o live do dave clarke alguem viu??? eu vi na band alguns flashes mais parece que musica eletronica é so dnb e techno pra eles.... mais falaram do que mostraram alguma coisa...

Old Post Apr-25-2004 22:01  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FabiO <BrAziL>
Junior tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: Campinas, Sao Paulo

Eu vi o live do DC, curti d+, ele mandou bem!
Tirei umas fotos do outdoor stage qdo ele tocou, depois mando p/ vcs.

Old Post Apr-25-2004 22:06  Brazil
Click Here to See the Profile for FabiO <BrAziL> Click here to Send FabiO <BrAziL> a Private Message Add FabiO <BrAziL> to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maluco
não enche meu saco



Registered: Jul 2002
Location: Sao Paulo

beleza manda ae depois!! gravou tbm?? hehe brincadeira...

Old Post Apr-25-2004 22:16  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

ai é como poderia esqcer ele toco loops and things...


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Apr-25-2004 23:13  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
VanillaSky
tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: São José do Rio Preto, Brasil

Nossa mais voltando ao marco V...

que set cara, mesmo com chuva ele consegue fazer o pessoal voltar pra escutar ele... Paguei pau.


akela hora da chuva foi de arrepiar

Old Post Apr-26-2004 10:29  Brazil
Click Here to See the Profile for VanillaSky Click here to Send VanillaSky a Private Message Add VanillaSky to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aquarius_kasuia
tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Campinas, São Paulo

Tocou Push - Universal Nation última música!

Curte muito o set dele... achei ninguém lá... eu tava na frente... de cara com ele... onde vcs tavam???

Old Post Apr-26-2004 15:50  Brazil
Click Here to See the Profile for aquarius_kasuia Click here to Send aquarius_kasuia a Private Message Visit aquarius_kasuia's homepage! Add aquarius_kasuia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
marcelop
tranceaddict in training



Registered: Apr 2004
Location: São Paulo

Fala pessoal, eu sou novo pro aki...

EU TAVA LA NO SKOL TBM.. MTO BOOM!! TBM CURTI O SET DO MARCO V...
acrescentando ele tokou:

Reworx - Born Again (Born Slippy Remake 2003)


E o Mauro Picotto tocou a nova música dele:
Mauro Picotto - Taotekc.mp3

E ele tbm tocou uma música q parecia um remix dele da musica clocks do cold play....

Last edited by marcelop on Apr-28-2004 at 13:25

Old Post Apr-26-2004 18:55  Brazil
Click Here to See the Profile for marcelop Click here to Send marcelop a Private Message Add marcelop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lira
Ancient BassAddict



Registered: Nov 2001
Location: Brasilia, Brazil

O Skol Beats já foi?!

Oops


___________________
Indiana Clones Upcoming Sets
[ I May Upload Something Someday ]

Old Post Apr-26-2004 19:20  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Playlists que rolaram na Skol Beats.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAbsolutely immense trancer (sample inside) [2007] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTicon - it breakz my heart [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:06.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!