|
| quote: | Originally posted by Optimus
herkansing voor Snuggle en Ding? |
I know i know, JP heeft het al 10x gevraagd, maar ik sla toch even over. Heb wel tijd etc, zou wel kunnen, maar doe het toch maar niet. Waarom weet ik eigenlijk niet precies...kan geen geldige reden verzinnen om niet mee te gaan (ook niet om wel mee te gaan), maar ik sla even over. Komt nog wel .......
___________________
"Life is all about choices & respect"
|