|
Sci-fi appreciation thread
Eerste post door Pumaz:
We zijn met meer fans dan ik oorspronkelijk dacht, dus waarom geen threadje? 
Het is natuurlijk wel gemakkelijk om met de mensen die hier posten te lachen maar hou voor 1 keer aub een threadje schoon. Wat je ook denkt, niet alle Star Trek fans zijn stereotype-trekkies die er dwaas bij rondlopen en denken dat Klingon een echte taal is (no offence als er zo mensen tussen ons zitten).
Een vraag van mij: Wat vind je van Star Wars? Ik vind ze op alle vlakken van de beste sci-fi ooit gemaakt, zoals in een andere thread een beetje gezegd, Yoda owns! Die vechtscène tss hem en Count Dooku vond ik fantastisch...
Anyway, ga uw gang...
-------------------------------
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb het verdorie nog altijd ni gezien, doordat achterlijke Kanaal 2 de serie ni wou uitzenden! |
welkom dude.
btw enterprise is dat niet met cpt. james picard?
ik vind die star trek series wel kewl, ma nie allemaal sommige zijn echt zoooo saai. en komen soms te traag op gang. ik heb liever de sf-series met wat meer actie en spanning
___________________
| quote: | Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg. |
Last edited by CygnusX on Jun-20-2004 at 21:18
|