|
PSY FI: koninginnedag en nacht voor Hemelvaart! in Utrecht
De meesten van jullie weten waarschijnlijk al dat ik een maandelijkse eigen avond ben begonnen in Utrecht. Muziek is voornamelijk de diepere trance, zogeheten psytrance (vroeger voornamelijk onder de noemer goa, maar nogal geëvolueerd), en acid.
Ik wilde back to kleine feestjes, waarbij aan het eind van de avond iedereen het idee heeft one big family te zijn. De intieme sfeer van kleine feestjes is niet te vergelijken met grote feesten. In plaats van een spektakel te beleven, beleef je nu weer de muziek, en echt met elkaar.
De eerste editie was in maart. Een groot succes, uitverkocht, en dat bij het eerste feest al! Stond versteld, voornamelijk omdat er toch van veel kanten geluiden te horen waren van 'yegh, in een gayclub?!' (wist ik veel dat er in deze tijden nog zo veel mensen kortzichtig zijn, en dan met name mannen!! Dat het GEEN gayclub meer is zien horen ze dan al niet eens meer!) Afijn, degenen die verder kijken dan hun neus lang is, die maakt het niet uit, en juist die mensen wil je hebben als publiek, openstaand voor elkaar en voor muziek.
De eerstvolgende PsyFi is op Koninginnedag. Verder hebben we op woensdag 19 mei (de dag voor Hemelvaart, dus iedereen is de volgende dag vrij!) een special: PsyFi vs Swingbrothers (Amersfoort). Eén feest, twee lokaties (tweede lokatie is nog een verrassing), één prijs!
Zou leuk zijn wat mensen van TA te zien op een van deze avonden!
www.psyfi.tk
|