Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > onthoofding amerikaan
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ Gerrit
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004
onthoofding amerikaan

voor de mensen die het nog niet gezien hebben

filmpje weg

TE ranzig voor woorden!

dit maakt me echt zoo boos dan he! bah!

Last edited by Blik on May-13-2004 at 14:06

Old Post May-13-2004 13:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Gerrit Click here to Send DJ Gerrit a Private Message Visit DJ Gerrit's homepage! Add DJ Gerrit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002
Re: onthoofding amerikaan

quote:
Originally posted by DJ Gerrit
dit maakt me echt zoo boos dan he! bah!

Dan moet je het leger ingaan, mag je ze allemaal neerknallen

Old Post May-13-2004 13:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

ik wil het niet eens zien...

wat een mooie wereld toch waar we in leven...

Old Post May-13-2004 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik ben blij dat de beeldkwaliteit te wensen over laat.

Het is gruwelijk dat die Irakezen zoiets doen. Voor hen is het echter "redelijk normaal". Hun cultuur loopt tientallen, zo niet, honderden jaren achter.

200 jaar geledebn gooiden ze hier ook nog mensen op een brandstapel.

Het ergste van alles is dat dit bij een onschuldige amerikaan gebeurt. Als ze dat nu bij oorlogsmisdadigers als Bush en Rumsfeld deden...
Dit is hun manier van oorlog voeren blijkbaar, de publieke opinie in amerika zal zo steeds meer tegen de oorlog worden. Maar over 2 of 3 maanden wordt de macht overgedragen geloof ik, misschien dat dat invloed heeft op de chaos aldaar.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-13-2004 13:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

pff hier word je inderdaad niet vrolijk van

en dat van die publieke opinie lijkt me juist tegenovergesteld; t lijkt me dat de strijd nu nog meer verhard richting die terroristen. En dan maken wij ons druk over wat stapelen van gevangenen

Old Post May-13-2004 13:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

sorry, maar ik heb het filmpje weggehaald, ik vind niet dat zoiets gruwelijks op een trance-forum hoeft te staan. Ik denk hierbij ook aan een beetje respect voor de nabestaanden van Nick Berg. Het is al erg genoeg dat het filmpje op internet staat en dat iedereen zomaar kan zien hoe hun zoon (oom, neef, man etc.) vermoord word.

Als je het filmpje wilt zien moet je er maar een beetje moeite voor doen door op google te gaan zoeken.

Old Post May-13-2004 14:10 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Als ik zo hoor dat de Amerikanen Irakeze gevangenen hebben gedwongen anale sex met elkaar te hebben vraag ik me sterk af wie er nu eigenlijk de 'barbaren' zijn...

Old Post May-13-2004 14:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Blik
sorry, maar ik heb het filmpje weggehaald, ik vind niet dat zoiets gruwelijks op een trance-forum hoeft te staan. Ik denk hierbij ook aan een beetje respect voor de nabestaanden van Nick Berg. Het is al erg genoeg dat het filmpje op internet staat en dat iedereen zomaar kan zien hoe hun zoon (oom, neef, man etc.) vermoord word.

Als je het filmpje wilt zien moet je er maar een beetje moeite voor doen door op google te gaan zoeken.

oew blik doet ook al aan islam-censuur

nou nou

Old Post May-13-2004 14:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by jp
Als ik zo hoor dat de Amerikanen Irakeze gevangenen hebben gedwongen anale sex met elkaar te hebben vraag ik me sterk af wie er nu eigenlijk de 'barbaren' zijn...

Ben ik het ook wel mee eens...

Het komt van 2 kanten en door zulk soort acties creeer je alleen maar meer haat en dit gaat over en weer. Schiet allemaal niet op

Old Post May-13-2004 14:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by jp

de VS hadden om te beginnen Irak niet mogen binnenvallen

wat er ook van zij, dit is te gruwelijk voor woorden en geenszins goed te praten.

Old Post May-13-2004 15:11  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Heb je een punt... maar das 'achteraf' t is nou eenmaal zo, leg je erbij neer.

Tevens vind ik dat t dwingen van anale seks iets anders is dan iemand publiekelijk onthoofden... (op een schaal van 'onmenselijkheid' dan, het is natuurlijk geen van beiden ooit goed te praten).

(voor de verandering ben ik t met Blik eens )

Old Post May-13-2004 15:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

de onthoofding was natuurlijk erg maar, misschien hard om te zeggen, wel te verwachten. Denken jullie nu allemaal echt dat er alleen maar die dingen in de gevangenis zijn gebeurt die je op t.v ziet. Die senatoren hebben allemaal in het geheim ergere beelden gezien...dat honden mensen aanvraten en dat er mensen totaal verrot waren geslagen.

Dit is oorlog, en in oorlog gebeuren er erge dingen. Die onthoofding was vreselijk, en is op geen enkele manier goed te praten, maar hij is wel een reactie op wat de amerikanen allemaal daar doen. Wij krijgen daar alleen maar van te horen wat de amerikanen willen hoor, die zijn nog steeds bezig met propoganda.

Wat ook een nadeel van dit is is dat Bush nu weer minder becritiseerd wordt.

Old Post May-13-2004 15:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > onthoofding amerikaan
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplayed by miss nine 2hi [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStakka & K. Tee - Synthesis [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:24.

Forum Rules: