Elke keer als ik in de bios zit zie ik die reclame van Heineken world gigs. Nou is mijn vraag wie de titel van het nmmr van deze commercial ? alvast bedankt
May-08-2004 20:14
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Re: wie o wie kent dit nmmr ?
quote:
Originally posted by Maarthuh
Nou is mijn vraag wie de titel van het nmmr van deze commercial ?
Wat is dit voor TURKENzin??
heerlijk van die momenten dat je vet zit te lachen (of t nou in een volle bibliotheekzaal, een internetcafé, in de computerzaal van school of gewoon in t kantoor op je stage is), en dat verder niemand weet wat er zo grappig is. bedankt Remy
ik heb ook geen idee. ik heb de laatste tijd geen bierreclames gezien. doen ze hier niet aan. ze drinken t alleen. voldoende toch
May-08-2004 21:53
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Miss Proximus
lol
heerlijk van die momenten dat je vet zit te lachen (of t nou in een volle bibliotheekzaal, een internetcafé, in de computerzaal van school of gewoon in t kantoor op je stage is), en dat verder niemand weet wat er zo grappig is. bedankt Remy
ik heb ook geen idee. ik heb de laatste tijd geen bierreclames gezien. doen ze hier niet aan. ze drinken t alleen. voldoende toch
haha graag gedaan. Als ik in mexico zou zijn zou ik ook alleen maar Corona drinken en tequila zuipen!! Maare wanneer bent U weer in The United States of the Niederlanden???