Zaterdag 6 december 21:00hr begint Idols weer op RTL4
Dat wordt weer lachen met de voorrondes
quote:
Zoektocht naar hét ultieme nationale popidool. Iedereen tussen de 15 en 28 jaar kan aan de start verschijnen van deze afvalrace die eindigt in een spetterende finale. Deelnemers worden vanaf de allereerste audities gevolgd op de weg naar het verwezenlijken van hun dromen: uitgroeien tot een popidool. De audities worden beoordeeld door een jury die bestaat uit Jerney Kaagman, Eric van Tijn, Edwin Jansen en Henkjan Smits. Later in de programmareeks neemt het publiek deze taak van hen over. Voor de winnaar is een platencontract weggelegd en staat een manager klaar.
Dec-01-2003 19:31
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
jah dat wordt idd lachen. Een maat van mij doet ook mee met de voorrondes. Dit is meer als weddenschap begonnen dus ik ben benieuwd wheheh
Dec-01-2003 19:42
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
dan moet ik naar impulz toe
maar ik ga het wel opnemen het zal wel weer fantastisch worden
Dec-01-2003 19:52
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Idols, alleen de voorrondes zijn geweldig
ga die zeker kijken, alleen moet k zaterdag skippen, dan ben k naar impulz
Dec-01-2003 19:54
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Re: Idols 2004
quote:
Originally posted by jp
Zaterdag 6 december 21:00hr begint Idols weer op RTL4
Dat wordt weer lachen met de voorrondes
idd.. en je daarna weer fijn ergeren aan al kansloze types die t helemaal geweldig vinden
Dec-01-2003 20:41
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
haha dat wordt weer meesterlijk! ik ken zelf niemand die meedoet, vorige keer wel iemand die voor schande stond in de voorrondes als extince, maar dat maakt verder ook nie uit
Dec-01-2003 20:58
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Hmmm.. misschien moet ik ook maar eens gaan kijken dan
Dec-01-2003 22:42
Cmdr_Keen
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
When does the hurting stop...
THIS IS MY SIGNATURE! There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. My signature, without me is useless. Without my signature, I am useless. Before God I swear this creed. My signature and myself are the defenders of my country. We are the masters of our enemy. We are the saviors of my life.
So be it, until there is no enemy, but Peace!
Dec-02-2003 06:03
basd
progression
Registered: Jul 2002
Ik weiger hier echt naar te kijken.. Heb vorig jaar een of twee shows gekeken, da's denk ik genoeg voor de rest van mijn leven.
altijd ff scheef liggen bij de voorrondes, hopelijk nog meer mensen die zich lekker voor lul zetten
Dec-02-2003 08:21
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Ik weet niet of het zo grappig wordt met de voorrondes. Omdat er deze keer zoveel aanmeldingen waren moesten alle kandidaten eerst voor een andere jury verschijnen. Misschien dat ze expres van die halve zolen doorgelaten hebben naar de tv jury, maar dat is wel weer een beetje laag tov mensen die het wel echt proberen en niet doorgelaten worden...
En nee ik heb niet meegedaan, ik heb het van een vriend gehoord
Dec-02-2003 09:18
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Het enige wat ik leuk vind is de voorrondes. Hoe die mensen dan afgekraakt worden, echt lache . Verder boeid het me niet, stom programma...
Deadmau5
Eric Prydz