Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Oorlog in Irak
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002

Tis begonnen

> BREAKING NEWS The disarmament of the Iraqi regime has begun, White House spokesman Ari Fleischer has said as air raid sirens and anti-aircraft fire are heard in Baghdad. More soon.

--------

De eerste aanvallen zouden direct tegen Saddam zijn gericht... Da's nog eens nuttig, nu maar hopen dat het raak was...

Last edited by eieregooie on Mar-20-2003 at 03:24

Old Post Mar-20-2003 03:02 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001
Thumbs down

zit hier de hele middag al buiten tv te kijken....
wat een trieste actie van bush. die hele oorlog slaat nergens op. laat ze eerst maar es met hele harde bewijzen komen. en dan nog, waarom mag amerika wel al die chemische zooi hebbe? (ok ze komen wel iets betrouwbaarder over dan saddam, maar met bush weet je et ook niet)
nou ja.. daar gaan we weer....... beetje brandstof, geld en bommen verneuken en nog mensen dode ook. hopen dat nederland ook geen politieke steun geeft.
nou dat was weer even een berichtje van mij uit aus ik ga weer in de zon liggen...tis 28 grade ofzow
de mzzls

john

ta-forum-members midi site

Old Post Mar-20-2003 07:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Der is nog geen tokus gebeurd daarzo,

40 kruisraketten ingeslagen en een zooi vliegtuigen opgestegen, nothing out of the unusual, elke paar uur explodeert daar wel een bom omdat Amerika al sinds de vorige golfoorlog die no-fly zones bestookt, tis vandaag alleen even met iets grotere proporties gebeurd en buiten de no-fly zones

Is dit nou oorlog? Nee, want man tot man gevechten zijn er nog niet, er rollen geen tanks, af en toe stuift er eens een Harrier langs of een F-117.. poepoe..

Old Post Mar-20-2003 08:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

ik ben het wel een beetje met chicane eens sinds de eerste golfoorlog wordt irak al bestookt met bommen alleen nu wordt het iets opgevoerd.

dit zal natuurlijk wel verder opgevoerd worden en tja dat kunnen ze beter maar snel doen want nu is er geen weg terug meer.

Old Post Mar-20-2003 08:46 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lemming
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2002

De grote aanval is ook nog niet begonnen zeggen ze, maar die laat niet lang meer op zich wachten..

Old Post Mar-20-2003 10:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lemming Click here to Send Lemming a Private Message Add Lemming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Origineel van RTL Nieuws
'Hoofdaanval op Irak komt pas dit weekeinde'

De Amerikanen zullen de komende paar dagen alleen beperkte luchtaanvallen uitvoeren in Irak. De echte grote aanval komt waarschijnlijk dit weekeinde pas.

Commandant
Dat heeft een anonieme Amerikaanse legercommandant in Koeweit tegen journalisten gezegd. Volgens deze militair zijn voor de komende twee ą drie dagen alleen beperkte luchtaanvallen voorzien. Deze maken deel uit van een 'voorbereidend' plan, dat de weg moet plaveien voor een grootscheepse aanval in het weekeinde, aldus de commandant.

©RTLNieuws.nl

Het is nu eenmaal begonnen, dus laten we hopen dat het snel voorbij is zonder, of in ieder geval weinig, slachtoffers.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Mar-20-2003 11:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Re: Oorlog in Irak

quote:
Originally posted by eieregooie

Waarom verbaast het me niks dat uitgerekend jij deze draad begint?

(zie tijdstip)

Old Post Mar-20-2003 11:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Waarom verbaast het me niks dat uitgerekend jij deze draad begint?

(zie tijdstip)

Ja, kwas toch online Hehe... Had ff CNN gekeken en dacht dat er vannacht toch niks meer zou gebeuren... Toen nog ff forum op en voor de zekerheid nog ff CNN.com sjekken... en jawel...

Old Post Mar-20-2003 14:12 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

en daar gaat 90 miljard

.

Old Post Mar-20-2003 18:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by arj1o1
en daar gaat 90 miljard

75 miljard geloof ik
Tja, dat bewijst wel dat Bush het niet voor niets doet denk ik..

Ik vind het alleen wel vreemd dat een hoop mensen het hebben over die arme mensen in Irak, maar ik denk dat het volk van Irak er alleen maar beter van zal worden. Het land wordt nu geregeerd door een tiran die iedereen die commentaar heeft zonder probleem laat liquideren. Het land heeft onder allerlei economische sancties enorm te leiden, ik denk dat als Sadam ontzet is dat die opgeheven zullen worden.
Maar dat neemt niet weg dat ik het onverstandig vind dat Amerika en Engeland zonder steun van de VN de oorlog zijn begonnen

Old Post Mar-20-2003 20:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

quote:
Originally posted by Flipper01
75 miljard geloof ik
Tja, dat bewijst wel dat Bush het niet voor niets doet denk ik..

Ik vind het alleen wel vreemd dat een hoop mensen het hebben over die arme mensen in Irak, maar ik denk dat het volk van Irak er alleen maar beter van zal worden. Het land wordt nu geregeerd door een tiran die iedereen die commentaar heeft zonder probleem laat liquideren. Het land heeft onder allerlei economische sancties enorm te leiden, ik denk dat als Sadam ontzet is dat die opgeheven zullen worden.
Maar dat neemt niet weg dat ik het onverstandig vind dat Amerika en Engeland zonder steun van de VN de oorlog zijn begonnen

volgens een econoom zou het uiteindelijk zelfs 150 miljard worden maar gaat de economie wel weer bloeien door de grote impuls aan de wapenindustrie die uiteindelijk bij andere bedrijven terecht komt die meer gaan investeren waradoor de prijs omlaag gaat en de consumenten meer gaan kopen

.

Old Post Mar-21-2003 19:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Pfff... vanavond was het wel goed raak zeg met die bombardementen 3000 bommen gegooid d8 ik... moet er niet aan denken om nu in Baghdad te zitten

Old Post Mar-22-2003 05:10 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Oorlog in Irak
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWarm melodic tune inside [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLiquid Overdose - "Fearsome Bass" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:08.

Forum Rules: