Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto op Pinkpop
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Frankisback
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2003
Tiesto op Pinkpop

Toen ik dit las ik denk het is een geintje, maar op de site van pinkpop wordt het bevestigd

TIESTO, BLACK EYED PEAS & SUGABABES

De met veel prijzen gelauwerde TIESTO wordt gezien als een van ‘s werelds beroemdste DJ´s. Hij zal met een speciale Pinkpopset komen en ondersteund worden door enkele muzikale vrienden. Bovendien zullen nog enkele dansheroes optreden zoals de Brit DAVE CLARKE LIVE, het Belgische VIVE LA FETE en de Engelse AUDIO BULLYS. Eerder waren al aangekondigd de Britse groep MOLOKO en de Duitser T. RAUMSCHMIERE, die overigens met band zal aantreden

www.pinkpop.nl

Het moet toch niet gekker gaan worden, moet ik straks ook nog naar pink pop toe

Old Post Mar-02-2004 13:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frankisback Click here to Send Frankisback a Private Message Add Frankisback to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Wanneer gaan mensen eens inzien dat Tiesto en consorten niet alleen meer DJs zijn, maar artiesten, die net zo goed op een Dance Valley als op de TMF Awards en Pinkpop kunnen staan?

Dit is echt niet abnormaal hoor, hij stond vorig jaar ook al op Lowlands bijvoorbeeld..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Mar-02-2004 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ryo
oyr

Registered: Jan 2002

Op zich lekker in de buurt, maar ja de andere namen spreken me niet echt aan en om dan 60 euro voor alleen Tiesto en Dave Clarke te gaan betalen vind ik wel erg veel, dus wat mij betreft hoeft het niet zo nodig allemaal...

Old Post Mar-02-2004 13:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for ryo Click here to Send ryo a Private Message Add ryo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

audio bullys en moloko zijn ook super, maar ik moet nog zien of ik ga.

Old Post Mar-02-2004 15:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by basd
Wanneer gaan mensen eens inzien dat Tiesto en consorten niet alleen meer DJs zijn, maar artiesten, die net zo goed op een Dance Valley als op de TMF Awards en Pinkpop kunnen staan?

Dit is echt niet abnormaal hoor, hij stond vorig jaar ook al op Lowlands bijvoorbeeld..

Inderdaad, nuff Said!
Het zijn de nieuwe breezah-idolen, de helden van het TMFpubliek!
Dance/house is al veeeeeeel meer ingeburgerd dan mensen denken, ik kijk hier echt nei van op.

Old Post Mar-02-2004 15:07 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Audio bully's, meesterlijk, gezien op lowlands

Moloko, briljant live, gezien op lowlands

Dave Clarke live - maestro lowlands 2003

T.Raumschmiere - wat een act, die gast is leip, gezien op lowlands

Tiesto - progressive, maar dan wat dieper, tis geen jong trance energy publiek waarvoor hij draait op lowlands en dat weet ie zelf ook. Alleen ontzettend jammer dat het niet uit te houden was zo druk in die tent toen.

Oja t ging over pinkpop
Black eyed peas kan ik inkomen dat ze die boeken; makkelijk scoren in de commerciele goal, net als de sugababes, maar die hoerebabes toch wel in het kwadraat.
Ondanks de goede dj's weet ik nu al dat ik naar lowlands ga dit jaar en pinkpop laat liggen, tis mij toch echt te commercieel daar

www.balticbastian.com/

Old Post Mar-02-2004 15:53  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Volgens MTV-news sluit Tijske het festival af. Tevens vind ik MTV redelijk negatief overkomen over de "veilige route" die Pinkpop kiest met de gekozen namen. Heb zelf weinig mening over Pinkpop, elk jaar vind ik het wel leuk om stukkies te zien op de TV, maar tis niet mijn ding om naar toe te gaan.

Hieronder zie de tekst van MTV-news:

Tiësto staat deze zomer op het podium van pinkpop! De nummer één DJ van de wereld sluit de zondagavond van het pinksterweekend af. Het lijkt er op dat het festival de veilige route kiest in de hoop alle toegangskaarten te verkopen. Er is dit jaar opvallend veel dance en hiphop op het festival. En met name op de zondag. Andere namen die zijn bevestigd zijn: Dave Clarke, T.Raumschmiere, de Audio Bullys en NERD. Zelfs de Sugababes behoren tot de line-up. Er gaan geruchten dat Tiësto een duo-act neerzet met de zangeres van K's Choice, Sarah Bettens. Concertpromotor Willem Venema zorgt al jaren namens MOJO voor de muzikale invulling van Pinkpop. Ondanks zijn ontslag bij de boekingsorganisatie houdt hij zich ook dit jaar bezig met het festival.

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-02-2004 21:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr Oetker
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

Voor diegene die interesse hebbe

http://3fm.omroep.nl/cgi/radio3/liv...r.php?id=live64

betere stream is er nie, daarom zou ik maar even de radio aanslingeren ofzo.

Heb net de audiobullys zitte luisteren, die gast zijn echt super!! Jammer dat ik net te laat was met openen, eigenlijk wil ik die toch wel graag hebben!!!
Maar goed, weet niet ofdat ze alles uitzenden maar dit zijn igg de tijden dat die gasten draaien volgende de pinkpop site [edit] beetje jammer dat ze niet alls uitzenden [/edit]

19.45-21.00 DAVE CLARKE LIVE
21.00-22.30 TIËSTO

Last edited by Dr Oetker on May-30-2004 at 17:56

Old Post May-30-2004 17:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr Oetker Click here to Send Dr Oetker a Private Message Visit Dr Oetker's homepage! Add Dr Oetker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by MaGiK54
Volgens MTV-news sluit Tijske het festival af. Tevens vind ik MTV redelijk negatief overkomen over de "veilige route" die Pinkpop kiest met de gekozen namen. Heb zelf weinig mening over Pinkpop, elk jaar vind ik het wel leuk om stukkies te zien op de TV, maar tis niet mijn ding om naar toe te gaan.

Hieronder zie de tekst van MTV-news:

Tiësto staat deze zomer op het podium van pinkpop! De nummer één DJ van de wereld sluit de zondagavond van het pinksterweekend af. Het lijkt er op dat het festival de veilige route kiest in de hoop alle toegangskaarten te verkopen. Er is dit jaar opvallend veel dance en hiphop op het festival. En met name op de zondag. Andere namen die zijn bevestigd zijn: Dave Clarke, T.Raumschmiere, de Audio Bullys en NERD. Zelfs de Sugababes behoren tot de line-up. Er gaan geruchten dat Tiësto een duo-act neerzet met de zangeres van K's Choice, Sarah Bettens. Concertpromotor Willem Venema zorgt al jaren namens MOJO voor de muzikale invulling van Pinkpop. Ondanks zijn ontslag bij de boekingsorganisatie houdt hij zich ook dit jaar bezig met het festival.

is toch best logisch?? Pinkpop is altijd een vrij alternatief rock-festival geweest. Als ze nu ineens mensen als tiesto en de sugababes neer gaan zetten, dan kun je verwachten dat ze daarmee mensen teleurstellen. Het komt op mij ook over alsof ze het debacle van vorig jaar willen voorkomen door meer mainstream te programeren

Old Post May-30-2004 18:02  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Dr Oetker
Voor diegene die interesse hebbe

http://3fm.omroep.nl/cgi/radio3/liv...r.php?id=live64

betere stream is er nie, daarom zou ik maar even de radio aanslingeren ofzo.

Heb net de audiobullys zitte luisteren, die gast zijn echt super!! Jammer dat ik net te laat was met openen, eigenlijk wil ik die toch wel graag hebben!!!
Maar goed, weet niet ofdat ze alles uitzenden maar dit zijn igg de tijden dat die gasten draaien volgende de pinkpop site [edit] beetje jammer dat ze niet alls uitzenden [/edit]

19.45-21.00 DAVE CLARKE LIVE
21.00-22.30 TIËSTO

Of je pakt de 3voor12 site voor livebeelden

Old Post May-30-2004 18:22  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

hahaha ze zijn nu aan het hee hooo-en bij dave clarke

Old Post May-30-2004 18:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by AlFerox
is toch best logisch?? Pinkpop is altijd een vrij alternatief rock-festival geweest. Als ze nu ineens mensen als tiesto en de sugababes neer gaan zetten, dan kun je verwachten dat ze daarmee mensen teleurstellen. Het komt op mij ook over alsof ze het debacle van vorig jaar willen voorkomen door meer mainstream te programeren

Volgens mij is het debacle nog groter als verleden jaar, aangezien ze wederom niet uitverkocht zijn, zelfs voor morgen kan je nog dagkaarten halen:

DAGKAARTEN VERKRIJGBAAR

De tweede festivaldag is prachtig begonnen. Als je nog twijfelt, aan het weer zal het niet liggen vandaag. Op dit moment zijn de kassa´s aan de hoofdingang van het festivalterrein geopend voor iedereen die toch een dag Pinkpop wil meemaken. De dagkaart voor vandaag kost 50 euro.

DAGKAARTEN MAANDAG morgen verkrijgbaar.

Draait Tiesto vandaag trouwens ??

edit ja Tijs draait vandaag
Line-up north stage:
13.00-14.00 SEEED
15.00-16.00 LESS THAN JAKE
17.00-18.00 THE RASMUS
19.00-20.00 THE PIXIES
21.00-22.30 TIËSTO

Wel mooie line-up waar Tijske tussen staat

2e edit wie zijn al die namen ken er geen één van, alleen de naam "The Rasmus" zegt me wat, maar daar houdt het dan ook mee op.

Down-Under was da bomb

Old Post May-30-2004 18:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto op Pinkpop
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackClassic Goa track [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDecoy & Roy - "Inner Life" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:37.

Forum Rules: