Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Laurent Garnier @ 10 days off Gent!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceSeeker
Laurent garnier Addict

Registered: Dec 2001
Laurent Garnier @ 10 days off Gent!

Iemand hier naartoe geweest??
Hoge verwachtingen had ik om de meester himself aan het werk te zien.
Om 11 uur gingen de deuren van de vooruit open, we stonden al aan te schuiven van half 11 om zeker binnen te geraken, eens binnen was ik toch opgelucht, want vol was vol...
Rechtstreeks naar de main room, dewelke er zeel sfeervol uitzag, fijne dansvloer met een verhoogt podium waar de dj stond, je kon hem van overal zien draaien, voor hem was een scherm met rechthoekjes die oplichtten, zoals bij 10 jaar fuse.
Achter de dj was een groot projectiescherm waarop bewegende effecten op waren te zien.
Toen we aankwam nestelden we ons gezellig op het balkon, van waaruit we een heel mooi uitzicht hadden op de hele zaal, het volk was al aan het dansen na een kwartierke ofzo op de fijne beats van Fabrice Lig, die een zeer sterke opwarmingsset draaide, hij dreunde al lekker door naar het einde toe (toen begon ik wakker te worden want ik was redelijk moe na een morgenpost gedraaid te hebben ) En toen om 2 uur het moment awar iedereen op wachtte, Laurent Garnier behind the decks, ik had gedacht dat hij rustig zou beginnen met wat chilly en soulfull housenummers zoals we hem het beste kennen, maar hij borduurde met een monsterplaatje voort op het afgeleverde werk van Fabrice Lig,
laurent garnier - dangerous drive was zijn openingsplaat, en wat voor eentje, geezes de zaal ontplofte al bij de eerste plaat, ongelofelijke sfeer, iedereen schreeuwde en danste gelijk gekken, wat een sfeer wat een sfeer, zelden meegemaakt, hij draaide de volgende 2 uur zeer stevige techno, acid, weinig house, steeds weer een rustiger nummer waarop hij telkens een bijzonder harde techno climax toverde, zalig zalig, het geluid was wat minder in de vooruit, stond iµook wat hard (denk dat Laurent de main volume knop wat te hoog had gedraaid) maar dat droeg bij toch zeer veel climaxes, hij liet alles wat door elkaar brijen en dat maakte het volk wel enorm gek, daarna spinde hij wat breakbeat met oa the prodigy etc... toen ben ik wat gaan rusten want was ondertussen oververhit geraakt.
Om 5 uur ben ik da weggegaan om de eerste bus (6uur) terug te nemen, en met een bijzonder sterke voldoening in men nest gekropen bij men tante die in gent woont...
Dit is een avond die ik nooit zal vergeten, echt een monsterachtige set van de king of the decks, je weet me te vinden als hij volgende keer weer naar Belgie komt!

Best of the best:
Laurent Garnier - sambu

Old Post Jul-21-2004 20:03  Belgium
Click Here to See the Profile for TranceSeeker Click here to Send TranceSeeker a Private Message Visit TranceSeeker's homepage! Add TranceSeeker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Ik ga morgenavond mogelijk naar Dave Clarke... zal wat van de stemming/blok afhangne

Old Post Jul-21-2004 20:12 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

zeker doen, dave clarke is meesterlijk

Old Post Jul-21-2004 23:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ik ga morgenavond mogelijk naar Dave Clarke... zal wat van de stemming/blok afhangne

ik wil wel gaan, maar moet wel met wat mensen rekening houden. Alleen ga ik ook niet gaan. Maar in ieder geval morgenavond zit ik in Gent.

Old Post Jul-22-2004 01:06  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Laurent Garnier heb ik vorige week in Tossa De Mar gezien op 'Isle of mtv' en hij was toen schitterend
Ik kende slechts een paar tracks maar geen enkele plaat lag mij niet

Old Post Jul-22-2004 10:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Mensen die gaan vanavond? I'll be there

Old Post Jul-22-2004 16:52 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Net terug... manman, wat een feest, NOG beter dan 10 years fuse gewoonweg. Dit slaat gewoon alles

Old Post Jul-23-2004 03:53 
Wildfir3
Seriously Opinionated

Bon!

Rond 11u20 ofzo toegekomen in het ICC in gent, na door een ongelofelijk harde storm te rijden met den auto (kei plezant). Een ongelofelijk sjieke zaal waar in 't begin weinig volk stond maar daar kwam snel verandering in van zodra het stopte met regenen.

Toen we binnekwamen was pierre kalm elektro-achtig aant draaien. Ideale opwarmer, en tegen 12u stond ik toch al wel wat te dansen.
Om 12u was het de beurt aan Marco Bailey, en man wat heeft die mens het laten bonken zeg. Was me dat effe een feesje! Zo zalig hard gegaan op de muziek, ik ging er gewoon compleet in op, music, body & soul as one, echt ongelofelijk, zo hard had ik het nog nooit gehad.

Dan Anthony Rother, was lekkere elektro maar eigenlijk een beetje sfeerbreker aangezien het net twee uurtjes hard was geweest. We zijn dan maar effe een plasje gaan maken, drankje gaan bestellen, en effe gaan zitten. Uiteindelijk toch maar weer de dansvloer opgekropen en ons toch nog wel effe kunnen uitleven

Dan om 3u, de man die mijn avond gewoon perfect heeft gemaakt Dave Clarke! Shiiiiiiit man daar zijn geen woorden voor
Die mens heeft gewoon lekker hard én funky gedraaid, echt gewoon té té té. Ik merkte ook dat de pitch steeds hoger en hoger ging, wat voor een lekker hard dansritme zorgde. Zo hard heb ik denk ik nog nooit gedanst
Tegen 5u zijn we doorgegaan aangezien we nog met de auto terug naar Halle moesten.

Het publiek was, net zoals bij 10 years fuse, ongeloooooofelijk sympathiek. Veel plezantere mannen dan ik op AIB tegenkom enzo (qua "onbekenden" dan hé), mensen die écht spontaan een babbeltje tegen elkaar beginnen zonder dat ze elkaar kennen, echt wildvreemden. Mensen die constant lachen, vriendelijk voor elkaar zijn, enz... Nuja, gewoon de max!

Old Post Jul-23-2004 09:04 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Laurent Garnier @ 10 days off Gent!
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI NEED HELP: id of this: 666 production ????? [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpacechick Reloaded - Others [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:35.

Forum Rules: