Registered: May 2003
Diesel-u-music 2004
werd afgelopen weekend tot m'n eigen verbazing te horen dat ik mag meedoen aan de eerste ronde van Diesel-U-Music 2004 volgend weekend in Amsterdam. nog meer TA-ers die hieraan meedoen???
Mar-29-2004 12:29
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
Wat is het precies?
Mar-29-2004 13:59
djdavid
Supreme tranceaddict
contest voor upcoming talent in allerlei muziekstijlen, check deze link dan maar ff:
Ik had die flyer ook meegekregen bij de plaatselijke plaatenzaak, maar zag dat laidbackluke enzo jury was, en die style draai ik niet en heb dus niks ingestuurd..
Mar-29-2004 14:36
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
haha
wat heeft zijn stijl er nou mee te maken! ze hebben toch ook een os bij de miniplaybackshow. die kan toch ook niet zingen
Mar-29-2004 20:44
sndh
'dispels & contradicts'
quote:
Originally posted by MennoB
Een soort van dj contest
Ik had die flyer ook meegekregen bij de plaatselijke plaatenzaak, maar zag dat laidbackluke enzo jury was, en die style draai ik niet en heb dus niks ingestuurd..
als er iemand divers is, is het luke wel...
Mar-29-2004 21:50
djdavid
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by MennoB
Een soort van dj contest
kijk aan! luke als jurylid, dat wist ik nog niet. maar dat maakt verder weinig uit, ik doe gewoon m'n eigen ding en dan zie ik wel of ik nog een rondje verder kom...
Mar-30-2004 14:27
djdavid
Supreme tranceaddict
heb nog geen idee hoe laat ik moet aantreden achter de draaitafels, maar ik wel wat support gebruiken komende zondag! entree is gratis, dus TA-ers die in de buurt zijn...kom ff langs
Apr-01-2004 13:52
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Ik heb twee gastlijstplaatsen gewonnen voor dit evenement. Aangezien ik vrij krap met me tijd zit de laatste weken van het schooljaar kan ik niet, dus als er iemand wil??? Als je wil geef dan twee volledige namen, die email ik dan.
May-18-2004 18:56
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik heb twee gastlijstplaatsen gewonnen voor dit evenement. Aangezien ik vrij krap met me tijd zit de laatste weken van het schooljaar kan ik niet, dus als er iemand wil??? Als je wil geef dan twee volledige namen, die email ik dan.
IK WILLLLLLL!
May-18-2004 19:07
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Lex check je pm
May-18-2004 19:09
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Had er ook nog heen kunnen gaan, maar lineup spreekt me niet echt aan.
Wat is het concept precies? Wie zijn de 'winnaars' van de voorrondes?
Hoor hier via oa www.partyscene.nl veel over, maar wat het allemaal is....??? Het wordt omschreven als 'de start van het festivalseizoen'.
Ga vanvaond wel naar Michel de Hey in de Asta