|
IMPULZ was PHAT !!!!!!!!!!!!!
Ik kom nu 11:35 net terug van impulz en het was echt supervet.
Ik ben eigenlijk alleen maar in de hardhouse zaal/tent geweest en dat was super.
Verder ben ik nog een half uur bij Marco V geweest. Marco draaide we lekker, maar die tent had gewoon niet dezelfde sfeer als de HH tent.
Ik heb in de HH gezien:
DFQ
JP
Jon Doe
Tom Harding
Yoji Biomehanika
GRH
Sterling Moss
De 2 beste van de avond waren Tom Harding en Sterling Moss.
Tom Harding draaide onzettend lekkere platen, en iets harder dan dat ik gewend ben van hem. Verder mixte hij wel goed, zoals we gewend zijn, met zun breaks en stuf.
Maar Sterling Moss is echt een super goede DJ, draaide opzich veel beter dan Harding, maar een ander soort platen, opzich vond ik die platen beter. Maar omdat Moss pas als laatste draaide was de sfeer al wat minder (iedereen is al wat moe ) en daardoor leek het niet zo goed als tom Harding. Maar ik vond het, zeker op gebied van mix kwaliteit, een betere set dan die van Harding.
snap eigenlijk niet dat Moss niet bekender is dan ie nu is.
Yoji was ook lekker (hard), maar ik had er meer van verwacht omdat de vorige keer dat hij ook op Impulz was een mega goede set draaide. Vergeleken met die set was het minder, maar nog steeds heel goed, en lekker doorstampen. Het was gewoo heel anders dan de andere DJ's. Kan het moeilijk vergelijken.
JP, DFQ en GRH waren alle drie lekker, maar zeker GRH was goed. Alleen die heb ik niet helemaal gezien omdat ik ff naar Marco V ging.
En ja Jon Doe, gewoon goed, best mooi allemaal, maar voor mij iets te rustig.
Wie is er nog meer geweest
Wat vonden jullie er van.
Ik zal vanavond nog wat meer vertellen, maar ik ga nu pitten