Naar het idee van Pooley ga ik dus elke dag iets compleet nutteloos over een dj (proberen) zeggen. Ze gaan allemaal waar zijn btw, en euhm... we zullen zien hoe lang ik het volhoud.
Armin en Shakira hebben ooit eens op een vliegtuig zitten flirten, hij heeft haar nummer niet gevraagd omdat a) ze omringd waren met security en b) armin heeft een relatie.
Nov-14-2003 15:46
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Lol that's a good one to start with
Keep em coming !
Nov-14-2003 15:47
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
lol *gossip*thread.
goed idee =)
Nov-14-2003 17:00
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Coole thread Pumaz, ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt
Nov-14-2003 17:37
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
op het eind blijven alleen de amateurdjs van het belgisch forum over
Nov-14-2003 17:51
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Sorry dat het laat is maar ik had een drukke dag...
Tiesto mag niet eens naar trance luisteren in zijn eigen huis! Het is niet het fout van hijzelf of van zijn vriendin Monique, maar het is hun kat, Noah, die blijkbaar huilt bij het horen van onze geliefde genre...
Nov-15-2003 22:23
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
rofl... domme kat
Onze hond komt altijd bij mij zitten als er trance opstaat...
Nov-15-2003 22:48
arj1o1
.
heb dan zelf geen huisdier maar als ik bij een vriend ben vliegt de poes er ook altijd vandoor bij hardcore
Nov-16-2003 09:21
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by arj1o1
heb dan zelf geen huisdier maar als ik bij een vriend ben vliegt de poes er ook altijd vandoor bij hardcore
Ik zou dan ook wegvliegen!
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Nov-16-2003 11:31
arj1o1
.
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik zou dan ook wegvliegen!
die opmerking had ik al verwacht
Nov-16-2003 12:22
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Ik heb gehoord dat Flight 643 niet van tiesto is, maar gevonden bij de beenhouwer hier om de hoek.
Hij was daar een kilo gehakt gaan halen en dat cdke lag daar op de grond met dat liedje op... dus de rechtmatige eigenaar gelieve u hier aan te melden.