Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Just for the heck of it...
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Snakebyte
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004
Dancing Dude Just for the heck of it...

...för alla de som gillade den tyska(?) gubben i röd tröja banga sina vinyler i huvudet, kommer nu min remix på haiducii's låt. För att det är sån skön låt...
Men det är inget speciellt komplicerat, ihopknåpat på 2 timmar o rösterna är rippade från en annan remix på låten.

Haiducii_-_Dragosta_Din_Tej_(Snakebytes_Dirtbike_Bootleg).mp3

Enjoy!

Old Post May-25-2004 00:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

hoho du är en ond människa producer

men de här va fan coolt, två timmar för det här, märks att du e van
vad jobbar du i för studio?

[edit]
de här e en sån typisk potentiell sommarplåga

batteries not included.

- dave

Old Post May-25-2004 09:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
hehe på två timmar säger du.. låten gillar jag inte .. men hey alla är olika =)..

Old Post May-25-2004 12:17 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

hehe coolt

kan du inte göra en remix av badger bader oxå bara för sakens skull? helt ärligt, den skulle göra stor succe

Old Post May-25-2004 12:52  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Re: Just for the heck of it...

quote:
Originally posted by Producer
Enjoy!

ahhhhrr.. vilken plåga. Jag skulle seriöst gå ut från en butik om jag hörde den spelas.

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-25-2004 13:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snakebyte
Supreme tranceaddict

Ahh, vilka sköna svar hehe. Hmmm..badger kanske man skulle titta på lite. Men just nu pallar jag inte hehe.

quote:
vad jobbar du i för studio?

Med mina egna projekt jobbar jag hemma på min dator, virtuell studio i cubase sx o reason. Men på jobbet har jag en protools-baserad studio. Föredrar faktiskt Cubase sx efterssom det följer med fler pluggar o grejer så jag har större frihet då att göra som jag vill.

Old Post May-25-2004 14:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Lite småläckert!
Sången är ju dock hemsk, inte ditt fel men så är det bara. Men det är ju själva fan att den ska vara så trallvänlig .. !! *daila liii, daila laaa, daaaila ha ha!!* (eller va det nu sjungs)

Old Post May-25-2004 15:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snakebyte
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Gate 42
Men det är ju själva fan att den ska vara så trallvänlig .. !! *daila liii, daila laaa, daaaila ha ha!!* (eller va det nu sjungs)

Nästa steg är väl att scooter tar tag i den trallen Hahaha

Old Post May-25-2004 15:11  Sweden
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

fan jag diggar din remix riktigt mkt... den är hel bra...

apropå sommarplåga så tror jag på monika låten... riktig dryg!!!

Old Post May-25-2004 16:33  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Producer
Med mina egna projekt jobbar jag hemma på min dator, virtuell studio i cubase sx o reason. Men på jobbet har jag en protools-baserad studio. Föredrar faktiskt Cubase sx efterssom det följer med fler pluggar o grejer så jag har större frihet då att göra som jag vill.

fan skulle inte va fel å sitta i en pro-tools studio men dom e väl mer anpassade för inspelning av livespelad musik (alltså upmickat osv)

men cubase å reason e fina grejer, de håller jag med om

batteries not included.

- dave

Old Post May-26-2004 00:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
beaversweede
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by GyLLe
apropå sommarplåga så tror jag på monika låten... riktig dryg!!!

usch påminn mig inte jag får kalla kårar av den låten

Old Post May-26-2004 18:50  Sweden
Click Here to See the Profile for beaversweede Click here to Send beaversweede a Private Message Add beaversweede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

Orginalet är fruktansvärt men din remix låter faktiskt riktigt bra..diggar melodin

Old Post May-27-2004 10:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Just for the heck of it...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat is this track called? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Rush - "Sensation Anthem 2004" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:03.

Forum Rules: