|
אז ככה בתור אחד שמבין בזה...
אל תחשבו שסלקום דופקים אותכם ותרוצו מהר לגלוש באתרי חינם!!
כי זה לא נכון..........
רק אורנג' מציעה חבילת גלישה של 10 שקל לחודש ללא הגבלת גלישה
לעומת זאת אם אין לכם את החבילה הזאת ואתם משלמים לפי בייטים...
אתם בצרה צרורה!! ולא חשוב באיזה חברה אתם
כי מספיק שאתם משוטטים באתרים ומחפשים משחק זה עולה כסף
וגם כל משחק עולה לכם כסף להוריד
ככה ש....אני מכיר כמה אנשים שגמרו את החודש עם חוב של 600 שקל...
שימו לב
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
|