|
| quote: | Originally posted by FunkySimon
dat hebben ze ook wel geprobeerd natuurlijk, maar jullie regering is veel strenger m.b.t. het uitdelen van vergunningen voor dit soort groot schalige feesten. |
Over 2 jaar zijn er in NL ook een STUK minder festivals, let op mijn woorden. Die ontwikkeling is nu al ingezet. De politie-inzet loopt de pan uit.... Waarom? Iedereen wil meer veiligheid etc blablabla maar niemand wil er voor betalen en dus moet de overheid maar opdraaien voor de kosten. Hier in Den haag hebben ze al een paar keer NEE moeten verkopen. Gelijk hebben ze. Als ik dat hier op bureau Rijswijk zie, hoeveel inzet d'r naar allemaal voor ontzettende stupide dingen gedaan moet worden, omdat het 'maybe uit de hand ZOU kunnen lopen'. Dr wordt voor iedere scheet een demonstratie etc gehouden. Dan zegt iedereen van: waar is die politie allemaal voor nodig dan?
Iedereen zit te zeuren over regeltjes, dat er teveel zijn. Zijn er ook! Ben ik het mee eens! D'r zouden veel minder regels moeten kunnen, in andere landen is dat ook zo. Maarja, gaat er een keer iets mis zoals Enschede/Volendam, DAN begint iedereen te zeiken en met zijn vingertje naar de overheid te wijzen...
Lekker dubbel dus...
Ugh! 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|