Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tracklistings
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJShivan
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004
Be Cool! Tracklistings

Me vient alors une idée...
J'ai souvant vu des constitutions de tracklist qui se fesait dans des threads entier... on y voit pas forcément très clair. Ce serait peut etre plus pratique d'avoir une page juste faite pour ça, comme celle que j'ai sur mon site!
On peut faire évoluer la trakclist, la compléter, la corriger, et finalement même en avoir une version imprimable!
Les gens peuvent aussi laisser leur impressions sur chaque mix.

Ex:
http://www.trancedj.net/trk/

Ca intéresse les gens ici que je mette ce service à dispo???? Comme ça chacun pourra y mettre ses tracklists!
Tell me...

Last production : Chris#19 Meets DJ Shivan - Netmeeting Over Trance (Connection 19)
Official TRANCE#DJ Website : click
TRANCE#DJ Download Center : click
ETN.fm : click

Old Post Jun-05-2004 08:03  France
Click Here to See the Profile for DJShivan Click here to Send DJShivan a Private Message Visit DJShivan's homepage! Add DJShivan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

T'inkièt, on a notre petit paradis aussi

http://www.tranceaddict.com/forums/...hp?s=&forumid=6

Old Post Jun-05-2004 09:12  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

ben enfait tu ne trouvera jamais plus de tracklists que dans la partie prévue à cet effet ici.
Quand les tracklists sont élaborées , ça prend plusieurs pages , mais généralement le premier post est toujours mis à jour afin d'avoir la tracklist directement sous les yeux.

Old Post Jun-05-2004 09:14  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by PEZ68
ben enfait tu ne trouvera jamais plus de tracklists que dans la partie prévue à cet effet ici.
Quand les tracklists sont élaborées , ça prend plusieurs pages , mais généralement le premier post est toujours mis à jour afin d'avoir la tracklist directement sous les yeux.

raison il a

Old Post Jun-05-2004 09:31  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJShivan
Senior tranceaddict

Effectivement, j'ai pu voir par la suite, l'existance de cette partie du forum!
Et... je m'attendais à cette réponse, on ne change pas une macanique qui marche.

Bon c'est pas grâve. Simple proposition.
Je débute sur le forum de TA-fr et n'en connais pas encore toutes les coutures.

Last production : Chris#19 Meets DJ Shivan - Netmeeting Over Trance (Connection 19)

Old Post Jun-05-2004 09:50  France
Click Here to See the Profile for DJShivan Click here to Send DJShivan a Private Message Visit DJShivan's homepage! Add DJShivan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by marco.V
raison il a

Hé oui! Vous ne vous trompez pas, Yoda est parmis nous!

Old Post Jun-05-2004 09:51  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by DJShivan
Effectivement, j'ai pu voir par la suite, l'existance de cette partie du forum!
Et... je m'attendais à cette réponse, on ne change pas une macanique qui marche.

Bon c'est pas grâve. Simple proposition.
Je débute sur le forum de TA-fr et n'en connais pas encore toutes les coutures.

ben l'idée n'est pas mauvaise mais j'ose même pas imaginer la dose de travail qu'il faudrait pour attirer les gens sur ton site plutot qu'ici.

Old Post Jun-05-2004 09:59  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJShivan
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by PEZ68
ben l'idée n'est pas mauvaise mais j'ose même pas imaginer la dose de travail qu'il faudrait pour attirer les gens sur ton site plutot qu'ici.

Ben tu sais je compte déja 313 membres sur mon site... je trouve ça déja pas trop mal! Ils viennent d'un peu partout! Et je reçois des critiques des quatres coins du monde... c'est enrichissant.

Old Post Jun-05-2004 10:13  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tracklistings
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat tunes need ID (part 1) [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLords Of Trance - Music (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:00.

Forum Rules: