ik zou wel eens een trackje met M.I.K.E. willen producen
en daarbuiten ...
Markus Schulz & Above & Beyond ... daar kan toch niet anders dan iets goed uitkomen
Jun-03-2004 22:44
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Re: The cooperation of your dreams
quote:
Originally posted by TOR M.I.K.E. & Marco V. (komt er binnenkort aan dacht ik, dus dat zit al goed)
Iemand van bonzai (Jurgen denk ik) heeft lang geleden eens gevraagd met wie Mike zou moeten co-producen, en ik stelde Marco V voor
Toeval misschien, maar ik heb toen Lolo vroeg of Believe zou moeten heruitgebracht worden voorgesteld om er 2 cds van te maken
Anyway, voor mij mogen ze Sasha, Holden, Diggers, Chable en Darren Emerson ergens opsluiten tot ze samen iets af hebben
Jun-03-2004 22:49
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Re: Re: The cooperation of your dreams
quote:
Originally posted by Pumaz
Iemand van bonzai (Jurgen denk ik) heeft lang geleden eens gevraagd met wie Mike zou moeten co-producen, en ik stelde Marco V voor
lol, dat was ik die dat vroeg
ik geloof dat Mike onlangs in een interview heeft gezegd dat ie met Marco iets in elkaar ging steken.. kijk ik echt naar uit!
Jun-03-2004 22:52
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Deze thread is weer schoon, ga verder...
Ik zou dolgraag nog eens een collaboratie zien tussen Ferry & Tiesto, dat draaide altijd fantastisch uit imo. Naar't schijnt zit dat er niet direct aan te komen, dus hou ik het nu op :
- Ferry & Vincent De Moor (jaja, Veracocha )
of
- Ferry & Matt Darey
Jun-04-2004 00:43
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Re: Re: Re: The cooperation of your dreams
quote:
Originally posted by TOR
lol, dat was ik die dat vroeg
Ja? Oops...
Anyway, nog eens een nieuwe Ultra Vibe zou ook wel goed zijn
quote:
Originally posted by CygnusX
Deze thread is weer schoon, ga verder...
Dank u, sorry for the inconvenience <- kan ik in het Nederlands niet zeggen