Denk ni dak daar naartoe ga/geraak ma voor de geinteresseerden www.kokorico.be > had da toevallig gelezen
Ik geef dan toch maar de voorkeur voor Armada Night op de 26e
Voor mij wordt het city parade after party!! Wel iets harder, moet kunnen voor een keer... Michel De Hey, Luke Slater, Marco Bailey,etc etc,.....
Hehe cu there dan joker
___________________ www.doehetzelver.be
Armadanight for me!
___________________ www.dj-vega.net
neee, da kan ni net op armadanight! ik hoop dat het geen live set is .. waars zal het gewoon live performance van jess zijn denk(hoop) ik zonder G&D
___________________ this is NOT miami !
Pfff... Ik kan ni kiezen.
quote:Originally posted by SilentEagle Pfff... Ik kan ni kiezen. dan kies ik voor je... Markus Schulz @ Armada Night
quote:Originally posted by Jasperovitsj En na de cityparade mee naar Asta *Seb moet zich nu ongeloofelijk populair voelen* Het doet wel deugd zenne, doe rustig voort. Ik weet het ni goe, tis vrijdag ook al TD in Diepenbeek waar ik moet zijn... Ik weet ni of ik zondag dan wel haal...