|
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ligt het aan mij of proberen de clubs nogal gebruik te maken van de toenemende populariteit van kleine feesten? 25 euro....das omgerekend 55 piek (ja ik reken nog steeds terug ). Ik heb het idee dat kleine feesten over het algemeen steeds duurder worden.
Trouwens wel een erg leuke line-up hoor! |
Mjah, best veel geld inderdaad, ik heb er niet zo bij na gedacht. 25 euro aan de deur was het overigens, 20 in de vvk.
Maarja, het lijkt er wel op ja dat het duurder wordt. Vroegah kostte een groot feest netzoveel geld. Apart...
Ben benieuwd hoe Benny trouwens draait deze avond, of hij 'harder' draait dan normaal.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|